Animal Crossing

Ja ze werden wel boos maar verder gebeurt er niks :frowning:

1 like

Je kunt ook in je villagers hun kasten kijken om te zien wat voor outfits ze hwbben

4 likes

Ik zag online dat mensen een hekje hadden gebouwd om de huizen van de villagers die ze niet meer wilden. Dan kunnen ze je in ieder geval niet irriteren en is negeren misschien makkelijker? Ik doe ook maar wat dus denk dat ik gewoon geluk heb gehad met dat slaan :joy:

1 like

Het hekje werkt niet, die van mij ontsnapte gewoon uit haar gevangenis :weary:

4 likes

De dag erop zijn ze vrij :rofl: Was toen zo trots aan mijn vriend aan het vertellen maar toen ik de switch opstartte zag ik de bewoner vrolijk tussen mijn bloemen sporten

Ik snap de logica van bloemen kruisen nog steeds niet. Heb 5 bloemen “per ongeluk” gekruist (die zijn roze en oranje) maar bij de plekjes waar ik het echt probeer ontstaat niets. Heeft iemand hier al goede ervaring mee?

Die kan je oprapen op het strand!

Geef je ze water? Dat helpt. En ze niet plukken werkt in m’n hoofd ook maar weet niet of dat echt zo is.

1 like

Op YouTube zag ik een video van Austin John plays (of zo) over die bloemen. Was best een duidelijk uitleg en ook een heel schema zat erbij. Is wel veel werk haha vooral de rozen.

Edit: https://youtu.be/bd1ECcG9pmw

1 like

27 likes

Hahaha sassy

2 likes

Ik wil Tangy (sinnasapplkat) heel graag! Als ze gaat verhuizen, zou je me dan een berichtje kunnen sturen? Dan haal ik haar op haha.

Huh wow kan dat??

Op geven moment vragen ze je of je het oké vind dat ze gaan verhuizen, als je dan ja zegt dan zijn ze de dag daarna de hele dag in hun huisje en staat hun huisje vol met verhuisdozen. Op dat moment kan iemand die langs komt op je eiland praten met die villager en vragen of ze naar hun eiland willen verhuizen. :slight_smile:

Kan dit eigenlijk ook als de uitnodigende partij geen plek heeft? Kan je zo ook iemand van je eiland gooien?

Oh echt, dat wist ik helemaal niet! Ik zal het laten weten haha

1 like

Hmm dit weet ik niet zeker eigenlijk… Daar zit wel wat in. Ik weet wel dat ik nooit meer nieuwe dieren tegen kom op nook miles eilandjes nu mijn eiland vol zit. :C

Gaan jullie knollen kopen?
Ik durf het niet aan. Wil namelijk terug in de tijd gaan en veel cherry blossom en diy’s verzamelen

Nee je kunt alleen als jouw bewoner al in dozen zit bij een ander op het eiland gaan praten en uitnodigen (of met Nook Miles Ticket naar onbekend eiland)

Ja zeker! Ik ga er dit keer ook echt veel kopen denk ik, vorige week wel veel aan verdiend.
Ik time travel niet oid. :sweat_smile:

1 like

Goffer, WEER 4 eilanden met kersen. Nintendo wilt gewoon dat ik online aanschaf :triumph:

ik normaal ook niet, vind dat soort van vals spelen, maar de cherry blossom was de reden dat ik een japans thema eiland wilde en toen ik het spel eindelijk had was alles weg :sleepy::rofl: Dus nu wacht ik tot alles verhuisd en gebouw is, ben met een helling bezig ook. En daarna die hard 2 dagen ofzo terug naar maart

1 like