Animal Crossing

Ahh jammer
Ze nemen wel vuilnis aan maar dit niet haha

Haha ik probeerde laatst een autoband bij rocket te dumpen maar ik kreeg het mooi terug !

Ja ik ga maar googlen als ik wat ga kopen zo :sweat_smile:

Hoe kom ik op die boot haha? Ik zie Redd op mijn eiland en ik kan die boot niet zelf op ofzo. Ik heb 1 x een schilderij gekocht en dat was echt.

Aahhh gelukt! Thanks :smiley:

1 like

Haha spuit 11 natuurlijk was dat eerste dus echt, goedemorgen aan mijzelf

Spoken??? :open_mouth:

1 like

Ik heb het neppe schilderij in mijn huis opgehangen :joy:

Wat moet je nou wel en niet doen bij Redd? Lees van alles maar word er niet echt wijzer van.

Ik wil een van mijn bewoners zooo graag weg hebben haha, ik heb haar dagen genegeerd maar ze gaat gewoon niet :pleading_face:

(Erg dat ik me ergens nog schuldig voel ook tegenover een fictief poppetje uit een game)

2 likes

WIE?

Sylvia :pleading_face: ik vind haar én niet schattig én niet grappig én ze is arrogant. Move out!!! afbeelding

2 likes

Tering, deze is echt next level lelijk haha

2 likes

Ja hè, ze was een van m’n originele bewoners. Ze loopt nu de hele dag achter me aan terwijl ze “Hé naam” zegt :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Dan moet je juist met haar gaan praten! Alleen dan kan ze zeggen dat ze weggaat en gaat ze ook weg. (Geloof ik, check het vooral ergens op het internet nog even)

1 like

Ik vind die Vesta maar lellik.

1 like

Hahaha ze klinkt nu al vermoeiend. Herken trouwens wel wat je zegt, ik kan Octavian met geen mogelijkheid meer laten verhuizen. Voel me toch schuldig tegenover die boze klomp rode pixels

2 likes

Ik heb dat met Beardo :tired_face:

afbeelding

5 likes

Wat snap je precies niet? :blush:

Bij Redd kun je schilderijen en standbeelden kopen. Hij verkoopt echte en neppe kunstwerken. De echte kun je in je museum laten hangen/staan. De neppe kun je eventueel in je eigen huis/eiland plaatsen.
Op internet vindt je veel sites waar uitgelegd staat hoe je een echt kunstwerk ontdekt.

Ohhh ik dacht veel moeilijker, dat je die neppe niet mocht kopen ofzo haha!

1 like

Hahaha ahhhww! Nee. Je kan echter maar één kunstwerk kopen per keer. Goed uitzoeken welke echt is dus!

1 like