Als we het toch over insecten hebben, vind ze allemaal prima maar die waterwantsen vind ik echt goor blehh
Waarom zie ik echt nooit vallende sterren
Even een hele andere vraag. Heb mijn switch afgelopen week binnen gekregen, nieuw model. Maar ik vind dat de batterij zo snel leeg is. Hoe lang spelen jullie met een opgeladen switch?
Heb je Celeste al ontmoet?
Vaak genoeg! En ik tuur dapper naar heldere luchten
Ah wat kut mij is het 1 keer gelukt de avond nadat ik haar ontmoette. Maar ik probeer het niet vaak en speel zonder geluid dus hoor het ook niet. Volgens mij heb je wel meer kans als er een heldere lucht is (geen wolken). Maar ik wacht op de dag dat Isabelle een meteor shower aankondigt
Haha ja ik ook hoor, dan weet ik t zeker. Maar toch, dan hobbelt die uil weer door het dorp, dan wil ik toch ook vallende sterren zienā¦
Ik zie ook nooit vallende sterren. Heb gelezen dat het een speciale geluid heeft (net zoals je het hoort wanneer een ballon over vliegt), maar tot nu toe niks
Ahh yess meer AC fans!
Ik heb tot nu toe ook nog geen geluk gehad met ander soort fruit, heb alleen maar peren en appels. Ik heb Nintendo online maar elke keer als ik op een forum kijk voor dodo codes is het eiland alweer gesloten of zit het eiland volā¦
Ook sterren zie ik nauwelijks! Ik tuur wel eens 20min lang op een heldere nacht maar zonder resultaat dus dan denk ik, laat maar.
Maar aan de andere kant blijft het op zoān manier wel lekker en aantrekkelijk om te blijven spelen!
Ik denk zoān 3 uur?
Je kunt de vallende ster trouwens ook horen! Ik zet het geluid weleens op zn hardst en ga dan wat anders doen. Werkt prima. En er komen er een aantal na elkaar.
Oh geweldig een AC topic!
Ik heb de volgende bewoners;
Tad (heeft het altijd over sportenā¦)
Charlise (is bitchy)
Drago, Amelia, Stu, Rhonda, Avery en OāHare (echt kortaf beest haha)
Ben nu bezig OāHare en Charlise te negeren zodat ze verhuizen.
Heb sinds gisteren de mogelijkheid om alles te verbouwen maar ben erg inspiratieloos. Heb veel bleoemen geplant en moet ze eerst ergens anders planten. Veel werk haha en wil eerst goed uitdenken hoe ik alles wil.
@Evenveel de reuzenwaterwants levert wel veel bells op! 2000 bij timmy en tommy (niet in de nachturen) en 3000 bij flick!
@Fair ik heb inmiddels alle fruitsoorten, wil er wel van elk 3 langs komen brengen overmorgen (heb ze vandaag geplukt ze moeten nog groeien)
Gisteren heb ik super veel nookmiles uitgegeven aan dure attributen als een zwembad en een vuurtoren, maar ze zijn allemaal zo klein vooral de vuurtoren is echt voor kabouters
Yesss goeie tip het is gelukt, bedankt!
Nu maar hopen dat ik ze kan vinden op het strand morgen.
@anon44347600 jaaa graag! Misschien is het ook leuk om eens op een eiland af te spreken met wat forummers,dan kan je ook spelletjes doen toch?
Ik ben echt nog een noob hoor haha! Heb het spel al sinds hij net uit is maar heb pas recent een online account gekocht. Vroeger speelde ik AC op de Wii dus dat is echt lang geledenā¦
Oh ik heb wel eens andere eilanden bezocht om te ruilen en verkopen maar ik weet niet welke spelletjes je bedoelt. Zou de eigenaar van het eiland die niet zelf moeten bedenken? Soort parcours oid maken? Mijn eiland is echt een messs doordat ik dus half aan het verbouwen ben maar moet al mn huisjes ook verplaatsen Heeel gedoe.
Spelen anderen hier ook nog Pocket Camp? Door de Animal Crossing hype heb ik het opnieuw gedownload, echter zijn de vrienden die ik toentertijd had (toen AC:PC net uit kwam), niet meer actief.
Wat goed! Het is niet te missen op je strand vandaag
Niet meer. Nu ik animal crossing heb, vind ik dit veel leuker.
Switch is heel snel leeg helaas
Bij mij is mijn switch niet zo heel snel leeg vind ik eigenlijk? Ligt misschien ook aan de versie die je hebt, die van 2019 of een oudere?