Animal Crossing

Ik ga eens kijken. Bedankt voor de tip!

1 like

Op rottend voedsel

1 like

Hier ook. Ik ga de hele tijd vol enthousiasme naar een eiland, maar heb telkens hetzelfde fruit als mijn eigen eiland.

Ik heb zelf appels maar heb op andere eilanden al kersen en perziken gevonden! het duurde wel heel lang voordat ik ze vond maar ik ging elke avond vogelspinnen jagen op andere eilanden, dus ben wel vaak ergens heen gegaan voordat ik ze vond.

Ik heb vanochtend een plan voor valkuilzaadjes gevonden op het strand maar wat kan je daar mee? Behalve er zelf invallenšŸ˜‚

2 likes

Dan ga ik ook nog even door met naar andere eilanden te gaan. Ik heb appels op mijn eiland en perziken gevonden op het andere eiland.

Hoe weet je dat je op een vogelspinnen eiland zit, of kun je dat bij ieder eiland regelen door alles weg te halen?

Dan zie je ze wel hoor :rofl: Maar kun je doen op alle eilanden waar insecten leven. Na 19.00 uur.

1 like

Vogelspinnen zijn nu weg, nu zijn er schorpioenen! Je kan zorgen dat er meer ā€œspawnenā€ daar staan veel filmpjes van op YouTube!

1 like

Als we het toch over insecten hebben, vind ze allemaal prima maar die waterwantsen vind ik echt goor blehh

2 likes

Waarom zie ik echt nooit vallende sterren :fearful:

Even een hele andere vraag. Heb mijn switch afgelopen week binnen gekregen, nieuw model. Maar ik vind dat de batterij zo snel leeg is. Hoe lang spelen jullie met een opgeladen switch?

Heb je Celeste al ontmoet?

Vaak genoeg! En ik tuur dapper naar heldere luchten :cold_sweat:

Ah wat kut :frowning: mij is het 1 keer gelukt de avond nadat ik haar ontmoette. Maar ik probeer het niet vaak en speel zonder geluid dus hoor het ook niet. Volgens mij heb je wel meer kans als er een heldere lucht is (geen wolken). Maar ik wacht op de dag dat Isabelle een meteor shower aankondigt :sweat_smile:

1 like

Haha ja ik ook hoor, dan weet ik t zeker. Maar toch, dan hobbelt die uil weer door het dorp, dan wil ik toch ook vallende sterren zienā€¦

1 like

Ik zie ook nooit vallende sterren. Heb gelezen dat het een speciale geluid heeft (net zoals je het hoort wanneer een ballon over vliegt), maar tot nu toe niks

1 like

Ahh yess meer AC fans!

Ik heb tot nu toe ook nog geen geluk gehad met ander soort fruit, heb alleen maar peren en appels. Ik heb Nintendo online maar elke keer als ik op een forum kijk voor dodo codes is het eiland alweer gesloten of zit het eiland volā€¦

Ook sterren zie ik nauwelijks! Ik tuur wel eens 20min lang op een heldere nacht maar zonder resultaat :joy: dus dan denk ik, laat maar.

Maar aan de andere kant blijft het op zoā€™n manier wel lekker en aantrekkelijk om te blijven spelen!

1 like

Ik denk zoā€™n 3 uur?

Je kunt de vallende ster trouwens ook horen! Ik zet het geluid weleens op zn hardst en ga dan wat anders doen. Werkt prima. En er komen er een aantal na elkaar.

Oh geweldig een AC topic!
Ik heb de volgende bewoners;
Tad (heeft het altijd over sportenā€¦)
Charlise (is bitchy)
Drago, Amelia, Stu, Rhonda, Avery en Oā€™Hare (echt kortaf beest haha)
Ben nu bezig Oā€™Hare en Charlise te negeren zodat ze verhuizen.
Heb sinds gisteren de mogelijkheid om alles te verbouwen maar ben erg inspiratieloos. Heb veel bleoemen geplant en moet ze eerst ergens anders planten. Veel werk haha en wil eerst goed uitdenken hoe ik alles wil.

@Evenveel de reuzenwaterwants levert wel veel bells op! 2000 bij timmy en tommy (niet in de nachturen) en 3000 bij flick!

@Fair ik heb inmiddels alle fruitsoorten, wil er wel van elk 3 langs komen brengen overmorgen (heb ze vandaag geplukt ze moeten nog groeien)