Animal Crossing

Gisteren heb ik super veel nookmiles uitgegeven aan dure attributen als een zwembad en een vuurtoren, maar ze zijn allemaal zo klein :frowning: vooral de vuurtoren is echt voor kabouters

Yesss goeie tip het is gelukt, bedankt! :smile:
Nu maar hopen dat ik ze kan vinden op het strand morgen.

@anon44347600 jaaa graag! Misschien is het ook leuk om eens op een eiland af te spreken met wat forummers,dan kan je ook spelletjes doen toch?

Ik ben echt nog een noob hoor haha! Heb het spel al sinds hij net uit is maar heb pas recent een online account gekocht. Vroeger speelde ik AC op de Wii dus dat is echt lang geleden…

Oh ik heb wel eens andere eilanden bezocht om te ruilen en verkopen maar ik weet niet welke spelletjes je bedoelt. Zou de eigenaar van het eiland die niet zelf moeten bedenken? Soort parcours oid maken? Mijn eiland is echt een messs doordat ik dus half aan het verbouwen ben maar moet al mn huisjes ook verplaatsen :upside_down_face: Heeel gedoe.

2 likes

Spelen anderen hier ook nog Pocket Camp? Door de Animal Crossing hype heb ik het opnieuw gedownload, echter zijn de vrienden die ik toentertijd had (toen AC:PC net uit kwam), niet meer actief. :sweat_smile:

1 like

Wat goed! Het is niet te missen op je strand vandaag :slight_smile:

Niet meer. Nu ik animal crossing heb, vind ik dit veel leuker. :slight_smile:

2 likes

Switch is heel snel leeg helaas

Bij mij is mijn switch niet zo heel snel leeg vind ik eigenlijk? Ligt misschien ook aan de versie die je hebt, die van 2019 of een oudere?

Zou het navragen bij nintendo. De mijne gaat verbazingwekkend lang mee. Zou jammer zijn als je er een hebt met een slechte accu

@Alleswaterwas en @Drawster Heel begrijpelijk! Ik kan echter de aanschaf van een switch voor alleen AC:NH niet naar mezelf verantwoorden, waardoor AC:PC spelen toch een leuke middenweg is. :joy:

1 like

Afgelopen augustus of juli zijn er nieuwe modellen switches uitgekomen waarbij de batterij duur verbetert is door volgens mij en accu en cpu aan te passen. Hierdoor zou die langer mee moeten gaan. Of je die switch hebt? Kun je herkennen aan serie code. Volgens mij was het de HAC-001-01 reeks

Het eerste eiland waar ik vandaag naartoe ging was een eiland dat geschikt was voor schorpioen spawnen :heart_eyes: afbeelding

11 likes

Dit ga ik morgenavond doen! Hoop dat flick binnenkort bij mij is. Heb zo’n dure lening voor mn huis en moet ook nog alle huisjes van de bewoners laten verplaatsen. Heb al een hele kamer vol vlinders om te verkopen haha. Ben net op mn eigen eiland gebeten door een schorpioen :sweat_smile:

1 like

Ja ik heb het nieuwe model, maar vind het nog tegenvallen. Heb het idee dat hij na 3 uur spelen al leeg is. Maar mischien ben ik wel gewoon langer aan het spelen (volgens mijn vriend wel :sweat_smile::roll_eyes:) ik ga het eens beter in de gaten houden en anders contact opnemen met nintendo/verkopende partij.

2 likes

De lening hè, ik hoef geen huis met 3 kamers en weet ik veel wat. Of moet dat wel voor het verloop van het spel?

Zo ik heb de gate eventjes open gegooid en mn dodo code op een forum geplaatst, was drukke boel maar nu heb ik eindelijk alle fruitbomen haha

1 like

Nee hoeft niet!

1 like

Je hebt dan wel veel meer storage. Als je alles op je eiland laat liggen of buiten je huisje bijv, krijg je niet extra sterren omdat het dus voor rommel wordt aangezien.

1 like

omg ik heb vallende sterren! Zo benieuwd naar hoeveel sterfragmenten ik krijg morgen
Als iemand ook wil mag je gerust langskomen

2 likes

Ik speel pocket camp!
Beetje beperkt maar het is echt bij gebrek aan beter…

1 like