Animal Crossing

Ik weet nuet of je nu online bent, maar je mag wel bij mij lamgskomen?

Was ik nog niet, maar ik kan nu mijn spel wel even opstarten!

2 likes

Top, ik ga een code aanmaken

Ik ga t ook weer meer spelen. Maar koop pas online als ik t echt weer baak speel. Mn eiland is ook nog totaal niet af en ongerept maar ben zo lui haha. Ben sims gewend waar ke gewoon alles in 1x sloopt/verplaatst.

2 likes

DYKBN

3 likes

Ik heb eindelijk suikerriet nu alleen nog tomaten denk ik. Yay. Hoe kom je aan mooie meubels? Want die van mn diy dingen zijn echt niet leuk en in de winkel heb je af en toe iets leuks. Na anderhalf jaar wordt t toch wel tijd om t leuk in te richten.

Bij andere mensen op bezoek gaan en daar meubels catalogen (= oppakken en weet terug leggen). Als je dan terug op je eigen eiland bent kan je die meubels canuit de catalogus bestellen.

3 likes

Heb je Nintendo Online? Dan zouden we alle meubels uit kunnen wisselen

Edit: oh wat @FrozenFlame zei dus haha

3 likes

Oh echt, dat zou wel top zijn

1 like

Mocht er iemand zij waarbij ik meubels op mag pakken, graag :joy:

O ja je mag altijd langs komen! Vanavond ben ik druk, maar een andere avond is geen probleem

Heerlijk Halloween op het eiland. Vond mn costuum al leuk, maar een villager ging met schminken, omdat ik geen snoepje voor haar had en toen werd het nog beter hahaha.

11 likes

Ik was verkleed als wolf in schaapskleren maar Eugene vond het niet scary genoeg :angry:

2 likes

Er is een villager op bezoek in mn kamp en ik wil deze zo graag op mn eiland ( het is Fang, een wolfje), maar mn eiland is al vol en nu stelt hij de hele tijd voor om Molly te laten verhuizen. Echt zo irritant want Molly is echt een van mn favorieten.

Heb al geprobeerd om het spel dan af te sluiten en het opnieuw te proberen, omdat dat schijnt te werken maar hij blijft maar voorstellen om te ruilen met Molly :smiling_face_with_tear:

Heb genoeg villagers die ik wel weg wil hebben zoals Beardo :joy:

1 like

Gewoon blijven proberen. Op een gegeven moment komt er wel een andere villager als suggestie. Lees wel eens dat mensen hier uren mee bezig zijn tot de juiste villager genoemd wordt :sweat_smile:

3 likes

Is het gelukt?

Nee, helaas niet :frowning: hij wilde steeds dezelfde villager van het eiland hebben. Echt de hele avond mee bezig geweest hahaha.

Heb je de eerste keer toen ie Molly voorstelde op A (dus verder in het gesprek) geklikt? Want dan kun je zo vaak afsluiten en opnieuw proberen als je wil, maar dan blijft ie Molly zeggen. Dat afsluiten werkt alleen als je op het moment van het noemen van een villager het spel gelijk afsluit!

1 like

Ahhh jaa dat is de reden geweest! Zal het de volgende meer meteen afkappen. Thanks!

Misschien een domme vraag. Maar ik kom maar niet aan ijzerklompjes om een bijl of schep te maken. Ja ik moet die steen kapot maken maar daar heb ik gereedschap voor nodig.