Animal Crossing

Kan je misschien een schep of bijl kopen in de winkel?

2 likes

Nee nog niet. Misschien een dagje wachten haha.

1 like

Heb je online? Kan anders wel wat brengen.

Weet niet of je een schep hebt maar volgens mij kan het ook met een schep.

2 likes

Yes ik heb online. Nee ook nog geen schep haha. Wacht ik dm je mn dodo code

1 like

Kan het eerst ook niet met een houten schep? Die is van hardwood volgens mij.

Die kon ik niet maken omdat ik geen hout kon hakken haha. Ik heb inmiddels handige spullen van @JustinBieber gekregen!

2 likes

Als je gewoon het spel volgt, krijg je alles vanzelf. In het begin is het de bedoeling dat je die dingen vrij speelt.

3 likes

Oja, natuurlijk! Wat onhandig eigenlijk, haha

1 like

Jaa vond ik te lang duren ahhaah :innocent:

Mocht iemand nog wat diy’s willen, ik heb er nog een aantal liggen

De eerste keer sneeuw, moet nog ff oefenen op de perfecte sneeuwpop maken :sweat_smile:

Heeft iemand deze counter toevallig?

2 likes

Net begonnen aan dit spel. Erg verslavend.
Ben op zoek naar 1 klomp klei zodat ik die 3 percelen af heb voor nieuwe bewoners… maar echt niet dat er nu een klei uit mn stenen tevoorschijn komt.

En nu twijfelen of ik nook miles inzet voor mystery island of dat ik die ga inzetten voor betere tools

Het heeft gesneeuwd! Vind het altijd zo leuk en gezellig. Tenmiste, tot januari, dan mag het weer weg.

2 likes

Jaaa echt zo leuk!

Vind het wel jammer dat Able Sisters nooit echt specifiek kleding verkoopt dat bestemd is voor het seizoen. Wilde leuke truien kopen enzo, maar ze hadden korte broeken en rokjes hahaha

4 likes

Klopt. Al kun je wel via het ontwerp punt zelf leuke prints toevoegen aan je kleding.

1 like

Ik heb m besteld voor je :smile:

Hoor het wel wanneer je tijd hebt om hem op te halen

1 like

Ohhh wat lief! Zeg het maar, ik ben nu ook online.

2 likes

Zo gezellig!

11 likes

Speel je via internet? Ik heb bij dat apparaat leuke kleding ontwerpen van andere gedownload. Op pinterest staan heel veel leuke ontwerpen met codes enzo erbij.

2 likes

Jaa via internet! Er zijn echt zoveeel leuke ontwerpen!

1 like