Animal Crossing

Ja hè, ze was een van m’n originele bewoners. Ze loopt nu de hele dag achter me aan terwijl ze “Hé naam” zegt :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Dan moet je juist met haar gaan praten! Alleen dan kan ze zeggen dat ze weggaat en gaat ze ook weg. (Geloof ik, check het vooral ergens op het internet nog even)

1 like

Ik vind die Vesta maar lellik.

1 like

Hahaha ze klinkt nu al vermoeiend. Herken trouwens wel wat je zegt, ik kan Octavian met geen mogelijkheid meer laten verhuizen. Voel me toch schuldig tegenover die boze klomp rode pixels

2 likes

Ik heb dat met Beardo :tired_face:

afbeelding

5 likes

Wat snap je precies niet? :blush:

Bij Redd kun je schilderijen en standbeelden kopen. Hij verkoopt echte en neppe kunstwerken. De echte kun je in je museum laten hangen/staan. De neppe kun je eventueel in je eigen huis/eiland plaatsen.
Op internet vindt je veel sites waar uitgelegd staat hoe je een echt kunstwerk ontdekt.

Ohhh ik dacht veel moeilijker, dat je die neppe niet mocht kopen ofzo haha!

1 like

Hahaha ahhhww! Nee. Je kan echter maar één kunstwerk kopen per keer. Goed uitzoeken welke echt is dus!

1 like

Ik vind maar 1 van mijn 10 bewoners leuk. Echt kut hahaha

1 like

Hahaha Sylvia heb ik ook gehad, maar toen kwam Raymond kamperen en heeft ie haar weggebonjourd

Ik probeer al heel lang cherry weg te krijgen en een keer dacht ik dat t lukte (dmv een kampeerder) maar toen stuurde ik per ongeluk mijn fave Cally weg. Was vrij traumatisch.


Cherry op foto

1 like

Ik heb degene die ik niet meer wilde een paar keer met m’n net geslagen (niet erg aardig) en toen er daarna iemand kwam kamperen die gevraagd of ie wilde komen wonen en toen ging diegene die ik weg wilde weg.

7 likes

Ik ga hier helemaal stuk om.ook die ( Niet echt aardig) hahahahahahaha

1 like

Ja dat slaan helpt bij mij niks gvd

Slaan zien ze als interactie
Ook als je vuilnis als cadeau stuurt. Ik kreeg de dag erop een bedankje en nu is mn minst favoriete bewoner mijn beste vriend. Ik ga nu beginnen met negeren.
Oja vandaag heb ik deze bewoner laten verhuizen van plekje op het eiland, dit is ook een interactie, vandaar dat ik zeg ik begin nu met negeren

4 likes

Ja dat ben ik nu ook een paar dagen aan het doen!

1 like

Schijnbaar lukken dingen als slaan, stomme dingen sturen en klagen bij Isabelle allemaal niet, las ik. Alleen negeren. Ben gefrustreerd over mijn eigen gebrek om dingen te zeggen tegen mijn ongewenste bewoner

Toen ik bleef slaan werden ze wel boos? Heb je dat niet?

Op de FF animal crossing discord werd ergens een soort punten systeem gedeeld, misschien dat dat nog helpt?

Ik heb nog geen ongewenste bewoners maar ik lol echt om alle reacties hierboven :joy:

2 likes

Ik ben ook begonnen met bewoners negeren, heb een stomme roze aap en een sinaasappelkat (?) die ik weg wil hebben