Animal Crossing

En veel te weinig slots om alles op te slaan :weary:

2 likes

Mee eens! Die mag van mij dubbel zo groot!

Jaa inderdaad! De mijne staan ook al helemaal vol :smiling_face_with_tear:

Je kan die vergroten he. Bij t nookstation kun je met miles iets kopen om meerdere slots te hebben.

2 likes

Ja dat had ik toen meteen gedaan maar het is alsnog te weinig haha

1 like

Ik ben uit verveling opnieuw begonnen, maar had zoooveel leuke bewoners op m’n oude eiland. M’n eerste kampeerder is net gisteren geweest, Ed :smiling_face_with_tear: die woont nu dus ook op m’n eiland helaas. Kan niet wachten om echt te gaan hunten. Wel leuk om weer een nieuw eiland helemaal in te richten!

2 likes

Heb ik een tijd terug ook gedaan. Ik miste wel mijn favoriete bewoonster: Molly. Maar laatst was ze een bezoeker op de kampeerplek en na zoveel keer dat stomme spelletje gespeeld te hebben stelde ze dan eindelijk voor om op mn eiland te komen wonen.

2 likes

Oh ja, ik had Molly ook. Net als Marshal en Maple :cry: Maar ben gisteren bij m’n eerste hunt (met 5 tickets) wel Dobey tegengekomen, dus die komt bij me wonen.

1 like

Marshal is ook leuk! Al had die van mij echt een grote smoel af en toe. Mijn andere favoriet is Bubbles. Zij is altijd zo lief en vrolijk.

1 like

Ik heb Beardo, Sherb, Zell, Molly, Carrie, Ace, Flora, Becky, Canberra en Big Top.

Wil Beardo, Becky en Big Top als eerste weg hebben, maar na maanden spelen hebben ze allemaal nog geen interesse om te vertrekken :smiling_face_with_tear:

Even ā€œinbrekenā€ in dit topic. Mijn AC eiland ligt inmiddels te verstoffen na meer dan 1000 uur. Wel ben ik onlangs met Dinkum begonnen. Qua gameplay heel vergelijkbaar, maar het heeft nog iets meer diepgang. Wat dat betreft weer veel aspecten van Stardew Valley. Mocht je dus toe zijn aan iets nieuws, maar wel vergelijkbaar: is Dinkum echt een aanrader. #nospon

Verder mis ik mijn bewoners soms nog steeds. Had toch een band met ze opgebouwd :sleepy:

8 likes

Is Dinkum al beschikbaar op Switch? Of alleen nog PC? Klinkt leuk!

2 likes

Op dit moment alleen PC, maar je hebt er geen goede computer voor nodig. Kan zelfs op een laptop van 10 jaar geleden. Hij heeft wel aangekondigd dat Dinkum naar alle consoles komt, maar pas na de early-acces periode. Dat duurt waarschijnlijk nog wel even…

1 like

Ik ben een grieks eland aan het maken haha. En nu heb ik een buiten oven jeej. Perfect voor pasen haha

13 likes

Ik heb echt 100+ DIYs en nog wat andere dingen die ik niet meer nodig heb. Als iemand nog wat nodig heeft… :grin:

1 like

Heeft iemand klingels nodig? Of meubels of diys? Ik ben naar treasure eilanden geweest en heb best wat leuke dingen.

Ik ben vanavond voor het eerst op hunt geweest voor m’n nieuwe eiland en heb gewoon Coco gevonden! Super blij mee. Valt me allemaal erg mee, het opnieuw opstarten.

3 likes

Ik zag een tiktok dat je de bonbons van HHP kan geven aan een eilandbewoner die van jouw eiland wil verhuizen en dan kan je voor diegene een vakantiehuis bouwen!?
Dat lijkt me echt leuk dus dat wil ik gaan proberen.

4 likes

Zo cute!

11 likes

Jaaa ik had 'm ook op de switch erbij aanstaan :heart_eyes:maar die klok liep wel voor :joy::joy:

1 like