Haha jaa same. Ze waren bij mij al uitgeteld en toen begon de tv met tellen. Maar misschien doen ze dat express.
Ik vind het suf dat we geen 2023 arch krijgen
Ja, ze hadden toch wel voor de komende jaren die dingen er in kunnen doen. We kunnen wel zo’n konijnbeeldje bestellen voor het jaar van het konijn dus vind het maar stom dat ze die arch niet meer doen.
Heb AC ook weer herontdekt. Nu heel mn huisje ingericht.
Ga nu een japans deeltje maken. Vind het wel lastig om iets “mooi” te maken met terraforming. Gebruik ook veel pinterest haha!
Als je iets nodig hebt let me know haha ben naa treasure eilanden geweest.
Hoe kom je op treasure eilanden?
Via twitch. Eigenlijk als je ac treasure eilanden zoekt kom je al uit bij twitch. Die dodo codes voer je dan in en dan ga je naar zon eiland. Er zijn gratis codes en codes waarvoor je geabonneerd moet zijn.
Thanks! Ga het eens uitproberen!
—
Zat heel erg te twijfelen om een nieuw eiland te beginnen, maar mijn museum is al super gevuld, dus dat vind ik dan heel zonde van alle tijd. Heb nu maar besloten om te verbouwen. Heb nu een dorpje, maar wil eigenlijk mn huisjes wat meer verspreiden over het eiland. Dus ga denk ik tijdreizen (door datum van Switch te veranderen) dan gaat het een stuk sneller hahaha.
Wat kan je daar doen?
Meubels , diys, bloemzaadjes en kleding enzo pakken. Dat mag je gewoon meenemen. Of knollen enzo kun je pakken ik had er een daar in zon winkeltje gekocht omdat mn zakken vol zaten en toen had ik ineens 999.999.999 klingens kwam ik later pas achter haha.
Oeeeh klinkt goed! Ga ik morgen eens doen.
Heb je de able sisters al? Dan kun je die bordjes downloaden.
Ja je kunt bij dat apparaat codes invullen en dan download je die. En dan zet je ze in je moestuin.
Zo’n houten bordje moet je wel zelf diy’en en dan kun je het ontwerp er opzetten.
Ben die sneeuw al wel een beetje zat aan het worden. Heb zin in lente!
Ik haat sneeuw in AC. Ik leef altijd in de lente haha
Heb het even opgezocht, 24 februari verdwijnt het weer.
Duurt laaang haha
Jeetje zo lang he. Ben mn eiland aan het mooimaken maar met die sneeuw vind ik alles zo grauw en ongezellig. Na de kerst mag de sneeuw wel weg vind ik haha!