Animal Crossing

Dit is mijn eilandje. Heb nog niet heel veel er staan. Behalve alle bewoners in kleine wijkjes en een moestuin. Ben nog aan hrt bedenken wat ik met mn museum enzo wil doen.

15 likes

Jij hebt in die korte tijd meer gedaan dan ik in 3 jaar.

3 likes

Haha njaa ik heb veel spullen van treasure eilanden. En ik vind het inrichten ook het leukste.

2 likes

Ben hier al jaren mee bezig en het is nog steeds niet af haha, vind m’n eiland ook het leukst in de herfst:

En dan nog m’n huissie

Oké dat waren wel erg veel foto’s

33 likes

Ik heb best veel items dus als je nog wat zoekt voor het decoreren kan ik het wel opsturen!

2 likes

Geweldig gedaan! Mijn eilandje is hier helemaal niets bij.

2 likes

Heel mooi!

1 like

Ik heb ook de treasure islands ontdekt, voelt als gratis online shoppen :sweat_smile: wel irritant dat je steeds moet wachten als er mensen aankomen en weggaan

Jaa zo iiri. Had daarom ook even een abbo genomen op zon kanaal haha. Dan is er bijna niemand en kan je ook andere dingen halen.

2 likes

Ok ik ben nu ook aan het overwegen of ik dit moet doen :sweat_smile: Ik heb te weinig geduld om hiermee te dealen. Welk kanaal was jij op geabonneerd?

2 likes

Ehm op twitch had ik gewoon degene gepakt met de meeste eilanden haha. Nookstreasureislands had het even opgezocht.

4 likes

Ik ben opnieuw begonnen aan mijn eiland en dit is zo fijn om snel genoeg geld en materialen te hebben voor het museum etc.
Dus Thanks voor de tip :smile:

3 likes

Pfff telkens als ik naar een treasure island wil gaan heb ik last van interference of mijn console verbindt niet met dat van een ander ofzoiets. Zo irri!

Edit: Eindelijk gelukt!

1 like

ik ben gisteren ook voor het eerst op treasure islands geweest haha, wow er gaat een wereld voor me open, zo chill

ik ben op dit kanaal geabonneerd, werkte prima! moet je wel even in de discord alle regeltjes lezen (je moet bijv aan- en afmelden als je naar een eiland gaat)

1 like

Aan die gouden bijl heb je ook niks als je verder geen goud hebt haha. Wil je anders die diys kopen op mijn eiland? Ik kan je dan ook wat andere dingen geven als je dat nodig hebt.

2 likes

Ook voor klingels dus aan te raden? In ieder geval sowieso als je dingen weer verkoopt uiteraard, ik moet nog een hypotheek afbetalen😅

Vanavond eens voor het eerst uitproberen haha

1 like

Nou ik had dus een keer zon knol gepakt en op zon eiland verkocht. Maar ik dacht dat het niks gedaan had. Dus ik vanalles doen om geld te verdienen zet ik het op mn bank stond daar ineens een mega bedrag hahah.

1 like

Ik lees hier echt voor het eerst over treasure eilanden. Je kunt daar dus alleen na betaling terecht begrijp ik?

2 likes

Nee. Als je betaald heb je rustigere eilanden met meer /andere spullen.
Maar je hebt treasure eilanden waar iedereen heen kan. Het nadeel daarvan is is dat je vaak moet wachten als er iemand naar t eiland komt of weg gaat. En soms word je ineens van dat eiland gekickt.

2 likes

Ah ok ik snap m! Ik duik er even in, tnx!