Check je app haha.
Gewoon meenemen wat je leuk lijkt! Je kan altijd terug voor meer
Er zijn verschillende eilanden. Sommige hebben alleen meubels of diys andere hebben materialen voor diys enzo. En er zijn kleding en garden eilanden.
Treasure eilanden zijn echt zo chill! Net bijna een miljoen bells ergens opgehaald. Dat scheelt echt zoveel tijd bij het bouwen van bruggen enzo.
Ik zoek ze via live streams op Youtube. Vergt wel veel geduld, want voor je het weet is een eiland vol en kun je er niet op.
Oh nog een tip je kunt op streams zien of er iemand onderweg is. Dus als je iets krijfgt van “Oei radio storing” wacht even tot je op t schermpje weer een eiland ziet dan kan je gaan.
Thanks voor de tip jongensss, ik heb echt miljoenen nu haha🙌🏻 Wel irritant inderdaad als het zo druk is, maar het loont zeker!
Of ik hier vies gebruik van heb gemaakt… nou en of🤪
Is dit op een treasure island of bij jouw eigen eiland. Ik had dit dus ook bij zon treasure island. En het stond ineens allemaal op mn bankrekening haha. Scheelde weer vissen verkopen.
Treasure island, super chill! Scheelt inderdaad een heleboel werk. Nu heb ik een luxeprobleem, je kunt niet meer dan 999.999.999 Bells op je bank hebben😅
Nja ik heb 2 huizen afbetaald en nog over haha.
Ja ik bedoel meer dat m’n hele rugzak nog vol met Bells zit en dus niet op de bank kan, dus dat wordt inderdaad even flink wat dingen betalen😅
Ok het is me nog niet gelukt hier in te duiken maar morgen ga ik naar live streams zoeken. Zou echt fijn zijn als het lukt!
Wat bizar, die treasure eilanden. Ik kijk mijn ogen uit op Twitch.
In “mijn” tijd had je dit alleen op bijv. Aliexpress, tegen betaling. En ik wil geen partypoeper zijn, maar… Ik vind het ook wel jammer dat dit nu zo gangbaar is. Je gaat eigenlijk het hele doel van het spel voorbij op deze manier. En je support er (waarschijnlijk) een hele boel hackers/scammers mee. Nogmaals: ik begrijp het heel goed, omdat het allemaal erg lang duurt in AC. Er zijn alleen zoveel leukere manieren om aan spullen te komen (is dit op discord/reddit/nookazon inmiddels uitgestorven? dat weet ik niet). Misschien goed om je bewust van te zijn. Of niet, ook helemaal best.
Vooral heel erg leuk om te zien dat AC weer zo populair is!
Denk dat ik mn eiland (of wat delen ervan) plat ga gooien en het helemaal anders ga doen hahaha. Ben op zich wel tevreden en ik vind het er mooi uitzien, maar het is het steeds net niet ofzo.
Heb nu een heel leuk dorpje gemaakt, maar vind de huisjes te dicht bij elkaar staan waardoor ik niet helemaal goed kan decoreren. Dus ga maar weer huisjes spreiden over het hele eiland.
Het helpt ook niet mee als je op YT en Pinterest zoveel verschillende leuke ideeën voorbij ziet komen
Nieuwe forest ingang gebouwd! (heb mn Switch even op een datum in maart gezet, want met die sneeuw is bouwen vet irri).
Zo leuk en omg je hebt een flamingo.
Dat is Flora echt een hele leuke villager
Coco zit in mn kamp en zij is zo schattig! Het is zo moeilijk om haar op mn eiland te krijgen. Verlies de hele tijd die kaartspelletjes