Animal Crossing

Spelen jullie ook nog? :smiley:

Ben voor de derde keer helemaal opnieuw begonnen :sweat_smile:. Had ineens zin om een tropisch eiland te maken. Daar ben ik nu mee bezig.

Wil ook allemaal tropische villagers, maar de villagers die ik weg wil hebben, willen niet weg hahaha.

18 likes

Heel leuk! Mijn dochter speelt nu ineens weer (samen op een eiland) en daardoor ik ook weer. Ben laatst naar treasure islands geweest en dat maakt het ook wel leuk! Had allemaal Hello Kitty meubels meegenomen, vet cute.

1 like

Awhh leuk!

Als je eenmaal aan treasure islands begint blijf je maar terug gaan hahaha.

1 like

Ja klopt, al moet je wel geduld hebben. Ben nu een maand lid van 1 (gratis met Amazon prime) maar ik weet even niet wat het voordeel daarvan is. Zit te denken om voor de tweede keer opnieuw te beginnen maar ook wel weer zonde natuurlijk.

1 like

Ik ben toevallig ook net opnieuw begonnen (na 3 jaar). En dat maakt het wel veel leuker!
Wat zijn die treasure islands dan?

Dat zijn eilanden waar je mega veel spullen kan halen. Die eilanden zijn een soort van gehackt ofzo. Weet niet precies hoe ze het doen hahaha. Op Youtube zijn er verschillende live streams en je kan er heen met een Dodo-code.

Door de weeks zijn de eilanden vrij rustig, dat is de beste tijd om te gaan. Savonds en in het weekend kom je er bijna niet op omdat ze vol zitten.

1 like

Heel leuk! Ziet er echt tropisch uit.

Ik zou ook weer eens mijn spel moeten openen, die arme villagers zijn helemaal verwaarloosd bij mij.

3 likes

Ik wacht nog met smart op jouw Heel Eroda Bakt-idee. :sunglasses:

3 likes

Denk dat de kans dat het ooit gaat gebeuren wel steeds kleiner wordt :joy: hahaha

Misschien dat je wat meer motivatie krijgt als we je een keer helpen met situatie Keukenhof :rose::tulip::blossom:

1 like

Sowieso wel, wil niet weten hoe het er nu bij staat hoor :cry:

1 like

Welke villagers heb je? :biggrin:

Mijn nichtje van 7 heeft dit weekend weer even bij ons Animal Crossing gespeeld en nu heb ik er zelf ook weer zin in haha. Mijn vriend was begonnen en toen ik er bij kwam waren we opnieuw begonnen dus nu kan ik weer lekker alles opnieuw bedenken :heart_eyes:

3 likes

Oooeeee dat klinkt wel goed!

1 like

Jaa het is ook heel verslavend hahaha! Ik neem meestal heel veel van die goudklompjes mee om ze te verkopen bij Timmy en Tommy. En Nook Miles tickets om te villager hunten.

Deze is heel chill:

https://www.youtube.com/live/J-DONGR3AAk?feature=share

O kun je ook Miles meenemen? Wauw!

1 like

Jaa op de meeste eilanden liggen ook miles! Die liggen er dan per 10. Dus je kunt er echt honderden van meenemen als je zou willen.

1 like

Haha dankzij jouw linkje gaat er een wereld voor me open joh! Thanks! Word alleen gek van al die mensen die komen en gaan haha

2 likes

Hahaha ja! Dat is heel irritant inderdaad. Het gebeurt ook wel eens dat de communicatie helemaal verbreekt en dan wordt je dus weer op je eigen eiland gedropt met lege zakken :smiling_face_with_tear:

Ik las je berichtje en toen ik nog een eiland probeerde, gebeurde dat precies. Maar gelukkig had ik alles nog.

1 like