Animal Crossing

Ik ben dus opnieuw begonnen en zit nu op het punt dat ik even niet weet wat ik moet doen :’). Ik moet nog 25 iron nuggets voor de shop, heb nog geen ladder, kan nog geen bruggen maken dus ik loop maar wat te vissen en te verzamelen en te verkopen totdat het zo ver is. Ben al wel naar een ander eiland gevlogen en nu krijg ik een nieuwe bewoner, volgens mij kreeg je dan sneller dan die ladder toch? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik weet op dit moment alleen nog uit mijn hoofd dat ik Molly, Marshal en Sylvana heb 🥹 de rest weet ik echt niet meer haha. Misschien dit weekend maar even opstarten want dit is wel ernstig

3 likes

Als het goed is krijg je die ladder als je vissen en insecten inlevert bij het museum! :smiley:

Oké dat zijn in ieder geval wel de essentials :sunglasses: heb je nog dreamies op het lijstje staan?

Ja zeker!

Ik vind Phoebe, Beau, Aurora, Blaire, Ellie, Pecan en Maple heel leuk om nog een keer te hebben. Dus misschien ga ik binnenkort maar eens op jacht naar een van die!

Welke heb jij nu op je eiland?

Nou een stuk of 150 nook miles verder :see_no_evil: Eindelijk Nana gevonden. Past goed op mn jungle/tropisch eiland.

5 likes

Zit hier iemand op een swap/trade island discord? Ik had er een (cozy isle oid) maar die lijkt ineens verdwenen van discord. Ik vind dat swappen/traden wel chill dus als iemand een tip heeft!

Sinds ik opnieuw ben begonnen, ben ik weer veel aan het spelen.
Ik heb nu natuurlijk ook nieuwe villagers waar ik er 2 niet eens van kende. Ione
image
En shino

Ik vind ze allebei super leuk

7 likes

Ohh die zijn zo leuk!!

En ze zijn heel populair! Ik kijk hier altijd hoe populair mn villagers zijn hahaha: Villager Popularity Tier List | Animal Crossing: New Horizons

1 like

O wauw nummer 5 en 14. Al ben ik het niet helemaal met de lijst eens, want op m’n vorige eiland had ik Pietro en die vond ik echt verschrikkelijk haha

2 likes

Drago is net op mn eiland komen wonen. Hij is zo leuk!

6 likes

Ooh ik heb cookie! De allerpopulairste! Haha nice

1 like

Ik was vorige week weer eens verder gegaan met Pocket Camp en ik ben alweer helemaal into Animal Crossing, binnenkort toch maar weer eens mijn Switch oppakken en kijken hoe mijn eiland eraan toe is.
Ik kijk een beetje op tegen kakkerlakken en onkruid…

3 likes

Hoe vang je eigenlijk een vlo voor het museum? Ze schijnen op je villagers te zitten, maar heb er nog nooit een gezien :sweat_smile:

2 likes

Je ziet dan van die kleine beestjes springen op het hoofd van een villager. Kan bijna niet missen! Dan kun je ze gewoon met een netje vangen alsof je een ander insect vangt. Maar gebeurt niet heel vaak inderdaad!

1 like

Thanks! Zal er even goed op gaan letten.

2 likes

En als je met ze praat klagen ze over jeuk haha

2 likes

Ik heb dit met de vlieg, ligt al eeuwen een rottende turnip in mn tuin maar geen vlieg gezien :woman_shrugging:

2 likes

Zie je wel mieren bij de turnip? Vliegen komen geloof ik op afval af (band/laars), niet op turnips

Nee ook geen mieren. Had een tijdje een blikje en een band buiten liggen maar ook geen vlieg gezien, volgens mij heb ik toen ergens gelezen dat een rotte turnip beter zou zijn :sweat_smile: