Animal Crossing

Vreemd zeg, zou zo’n glitch echt niet uit kunnen staan :smiling_face_with_tear:

De vlieg komt volgens mij niet af op turnips, maar alleen op afval (bedorven voedsel)

Die mieren lopen in een rijtje achter elkaar en volgens mij moeten ze voldoende ruimte hebben om te kunnen ‘spawnen’.

Ik heb een stukje op mijn eiland met een rotte turnip en dat werkt in mijn ervaring dus heel goed!

Een oude screenshot van een work in progress hoor haha, maar mieren!!!

1 like

Haha ik denk toch dat ik het probleem ben, let niet op of het zal verkeerd liggen.
@Michonne hoe kan je voedsel laten bederven?

Mieren heb ik lang geleden al een gevangen gelukkig.

Bedenk me net dat voedsel volgens mij niet eens bederft :sweat_smile:

Dan is het zoals @mercurysummer zei, afval, banden en laarzen die je opvist uit de zee en rivier.

1 like

Oh te snel gelezen, maar voor vliegen inderdaad afval en dat je later even gaat kijken of er wat omheen vliegt haha. Alleen turnips kunnen rotten, geen ander voedsel.

1 like

Mijn tiki bar! Nog niet helemaal af, er missen nog wat meubels en kleine details.

10 likes

Ik ben met m’n oma in een soort Blatters museum! :joy:

24 likes

Bezig met een surf/scuba shop.

15 likes

Kan er iemand nog een lading DIYs gebruiken? Heb er aardig wat dubbel :relaxed:

Ik ben aan het villager hunten maar ik krijg echt alleen lillekerds. Zit al op 25 NMTs :smiling_face_with_tear:

3 likes

Haha noo! Naar wie ben je op zoek? Of niet specifiek iemand?

1 like

Niet specifiek naar iemand, maar ik krijg nu steeds van die boze nijlpaarden en krokodillen haha. Ik wil liever toch net iets cuters :grimacing:

1 like

Ohhh zoo irritant is dat!

Uiteindelijk ben ik gesetteld voor Ione. Was op een gegeven moment wel klaar met die dodo’s haha.

2 likes

Mijn man heeft Zelda op de switch gekocht dus ik kom denk ik in 2024 pas weer terug met een animal crossing update :pleading_face::sob::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik heb ook eindelijk animcal crossing! Woon nog in een tent want Tom Nook is een afzetter :joy:

En heb kersen en sinasappels, kan alleen de sinasappels nog niet planten want ik heb geen schep :joy:

4 likes

Ik heb soms echt zin om helemaal opnieuw te beginnen met het spel maar ben ook bang dat ik daar spijt van krijg want weg al m’n geld en verzamelde spullen en diys :sweat_smile: Maarja, nu speel ik helemaal niet. Keuzes, keuzes…

@chiren wat leuk! Als ik je kan helpen met wat spullen of diys moet je het zeggen, ik heb best wel wat liggen. (Als ik dan inmiddels toch niet impulsief het spel gereset heb haha)

1 like

Graag! Ik wil heel graag de schep en iets om stenen mee te mijnen want dit schiet niet op :joy: en alle soorten fruit zou ik ook graag een boompje van planten. Maar ook diy’s zijn welkom natuurlijk! Vind het spel er wel echt cute uit zien.

Mocht je meer soorten fruit en groente willen, dan ben je welkom om ze bij mij te komen plukken :hugs: