Snap ik haha! Je mag me een berichtje sturen als je vliegveld open is hoor. Dan kom ik graag wat spullen brengen
Ik heb animal crossing ook weer helemaal gevonden. Was blijkbaar meer dan een jaar niet meer geweest…
Ja heel graag! Ik heb mijn eiland nu ook open staan, kan ik die code gewoon hier oosten of liever niet?
Mijn code is GW9JH. Laat hem wel even open staan. Hoop dat je niet van mn eiland wordt afgegooid want mn internet is aan het kutten hahaha.
Haha mijn bewoners verweten me vanmorgen ook dat ik al 9 maanden niet met ze gepraat had!
Maar ik zit er ook weer helemaal in vandaag. Heb rondom een paar huisjes gedecoreerd. Vind het wel een gezellig dorpje worden!
Edit: vergeet de afbeelding erbij te doen haha
Ik ben onderweg! Denk ik
Jaa! Ik zie je vliegen hahaha
Holy shit je eiland is het oké als ik wat rondjes loop om rond te kijken?
Jaa uiteraard!
Ik heb zoveeel uur in dit eiland zitten en ben nog lang niet klaar dus het is hier en daar wat rommelig hahaha
Mag ik ook even langskomen? Ben op zoek naar inspiratie alleen als het uitkomt hoor!
Jahoor!
Ik wil ook graag komen!
Mn vliegveld is open kom gerust langs. Mocht je fruit/groente nodig hebben, mag je die gewoon plukken. Heb genoeg hahaha
Ahh mn internetconnectie werd verbroken, dus de code hierboven werkt niet meer
Kon ook even niet langskomen omdat ik ook nog moest werken. Mag ik alsnog je eiland komen bekijken?
Zeker! Ik haal even een code
GGC6F (SunnyCoast)
Mochten anderen ook langs willen komen om fruit en groentes te plukken of willen rondlopen, wees welkom!
Ik kom zo even langs
Ik kom ook even kijken
Wat een vet eiland @Michonne !! Wat een werk joh Ik was opnieuw begonnen en kan het terrein nog niet aanpassen, maar kan niet wachten