Animal Crossing

Kom nu kijken!

2 likes

Je hebt echt een heel mooi eiland! Wat een werk en krijg ook meteen inspiratie :grin:

2 likes

Had nog nooit bezoekers op mn eiland gehad hahaha! Echt leuk!

2 likes

Ohhh kwil ook weer spelen. Mn eiland zal wel helemaal begroeid zijn meehhh. Wilde eigk een leuk terrasje en bakkerijtje maken.

1 like

Heeft iemand misschien het diy recept voor log stakes?

:sunglasses:

10 likes

Oooh zo lief! Hierom hou ik van dit spel hahaha

3 likes

Gisteren hebben mijn vriend en ik onze eilanden gereset om een nieuw begin te maken. Heb sinaasappels en een oranje airport. Dus ik heb het eiland Orenji genoemd.

Beetje relaxen hopelijk in de avonden tijdens al dat verhuizen en geregel. Door digitaal klusjes te doen voor Tom Nook.

Moet happy home nog steeds halen, dus dat is dan mooi voor de reset ook leuk

5 likes

Wat kan villager hunting frustrerend zijn! :joy: heb honderden nook miles tickes gehaald op treasure islands en ik kom de villager die ik wil niet tegen!

Het zijn allemaal koeien en gorilla’s :sob:

Alle gorilla’s zijn zo stom :sweat_smile:
Wie wil je?

3 likes

June! Past perfect op mn eiland.

2 likes

Is er geen treasure island waar je die kan vinden?

1 like

Ben er nog geen tegengekomen, helaas

Ben weer aan t spelen en wil leuke hoekjes maken maar weet niet ergens te beginnen … lui! Vind die challenge wel leuk op harveys island. Kende dat nog helemaal niet dat je fotos moest maken in ruil voor spulletjes.

1 like

Heb eindelijk een definitief plekje voor het huis. Dus meteen maar de tuin aangelegd voor ik weer bedenk dat dit toch geen leuke plek is :sweat_smile:

11 likes

Ohhh ik ben opnieuw begonnen (samen met @Foucher @Quinoa @Whoopdidoo @Lakshmana , hoi!!) en ben weer zo verliefd op dit spel :heart_eyes:

Zijn er anderen die nog regelmatig spelen?

6 likes

Ik speel ook nog regelmatig! Zo verslavend!

2 likes

Ik ben 10 juni ook opnieuw begonnen! Heb heel veel updates en happy home niet gedaan dus het is voor mij bijna weer een compleet nieuw spel

2 likes

Ik speelde echt ontzettend veel, zo’n 2 jaar elke dag, maar het wordt zodra je klaar bent met je eiland een beetje eentonig. Hopelijk komt er nog een nieuwe uitbreiding met de tijd.

2 likes

@Michonne Jouw posts in dit topic hebben zeker geholpen om de knoop door te hakken en opnieuw te beginnen :heart_eyes: Ik kom heel graag een keertje langs als dat je leuk lijkt!

@Steady Misschien is het een leuk idee om ook opnieuw te beginnen? Ik vond het heel lastig om alles weg te gooien maar ik speelde eens per half jaar en dan verveelde ik me telkens al na 10 minuten