Animal Crossing

Nintendo heeft aangegeven dat ze klaar zijn met updates voor AC. Denk niet dat ze dan nog wat er bij gaan voegen.

Ahhh leuk om te horen! Je mag zeker langskomen. Heb ook nog een aantal dubbele diy’s liggen die je kan meenemen.

1 like

Ik speel elke dag nog wel eventjes

1 like

Tip: als je niet wil dat bloemen op een bepaalde plek gaan groeien, download een doorzichte custom pad. Je ziet er helemaal niets van en op die plek kunnen dan geen bloemen gaan groeien.

2 likes

Ik heb sinds kort eindelijk een switch en dus ook animal crossing!! Helemaal verslaafd, m’n man speelt ook op mijn eiland en is dan dagelijks bezig met van alles vangen en verkopen om dan cadeautjes voor mij te kopen :joy:

6 likes

Er zijn niet echt trucjes om een villager van je eiland af te krijgen, he?

Ik heb een hamster die heel cute is, maar niet bij de vibe van mn eiland past, maar hij heeft echt nooit een wolkje boven zn kop :smiling_face_with_tear:

Ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je die villager keihard moet negeren en dat ie dan wil vertrekken

1 like

Ik weet niet of je tijdreist, maar ik gebruikte vaak deze methode. Niet waterdicht, maar meestal lukte het uiteindelijk wel.

2 likes

Dit heeft gewerkt! Thanksss!

1 like

Yess! Veel plezier met hunten! Heb je al een villager op het oog?

1 like

Jazeker! Ben al tijden op zoek naar June. Kon haar niet vinden en was het zo zat dat ik het lege huisje op den duur maar automatisch heb laten vullen :rofl: dus nu maar weer een poging wagen.

1 like

Oh zij is zo lief! Had haar op m’n vorige eiland.
Hoop dat je haar gaat vinden.

1 like

Lekker late reactie, maar ik dacht dat Nintendo aangaf dat dit alleen over de gratis updates ging. Maar net als HHP nog wel betaalde updates kwamen?

Edit: anders zie ik het zomaar gebeuren dat ik het nooit meer langer dan een halfuurtje aanraak eens in de zoveel tijd, puur om even te kijken en het onkruid weg te halen. Mijn eiland is af (wil zo graag bouwen maar wil dit eiland gewoon niet slopen) heb m’n favoriete villagers en heb al die update dingen ook al uitgespeeld.

1 like

Omg!!! Ein-de-lijk heb ik June gevonden. Ik heb nog nooit zoveel Nook Miles moeten besteden aan het vinden van een villager en ik schaam me bijna voor alle tijd die heb gestoken in het vinden van een beest dat niet eens echt bestaat :clown_face:

16 likes

Aaah ik vind haar zo lief!!

1 like

Ik heb op dit moment nog een stuk of 25 dubbele diys liggen. Dus die mogen bij mij gehaald worden of ik kom wat brengen :smiley: mocht iemand wat willen.

Oeh mag ik komen kijken of er wat tussen zit?

1 like

Jahoor! Ik maak even een dodo code

1 like

9NWDK

Mochten anderen ook langs willen komen, be my guest!

2 likes

Bedankt! Leuk eiland!

1 like