Heb een 5 sterren eiland!
Op m’n oude eiland heb ik nooit veel gedaan met terraformen maar ik kan sinds kort op m’n nieuwe eiland decoreren en ik heb geen idee wat ik aan het doen ben maar het is zooo leuk om te doen
Wil een visserseiland maken maar omdat ik nog maar weinig items heb ben ik begonnen met een markt en de parkeerplaats haha
Heel leuk!
Wist helemaal niet dat villagers de items op je eiland gebruiken. Hoorde ineens een trommel en toen zag ik dat Nana daarmee bezig was hahaha.
Zijn er mensen die spijt hebben van het verwijderen van hun eerdere eiland? Ik zit een beetje te twijfelen wat te doen. Speel nu eigenlijk bijna nooit meer, maar wel veel aan het eiland gewerkt.
Ik ben laatst opnieuw begonnen na letterlijk 2 jaar twijfelen en ik kan het je echt aanraden! Heb je niks aan natuurlijk haha. Speel nu weer elke dag en kan altijd nog m’n dream address bezoeken
Moet wel zeggen dat ik bij New Leaf ook soms opnieuw begon en daar kreeg ik wel altijd spijt van
Blijft een dream address bestaan? Ook al verwijder je een eiland?
Ik ben na 3 jaar opnieuw begonnen, twijfelde ook al heel lang. En nu speel ik weer veel vaker en met veel meer plezier. Ik kan het echt aanraden.
Ja ik ben al op bezoek geweest! Heb je ook nog een oud eiland dat je kunt bezoeken?
Nee, ik heb nog nooit een dream address gemaakt. Goed om te weten dat die blijft bestaan. Dat maakt het verwijderen van een eiland minder moeilijk hahaha.
Vind het ook heel jammer dat je maar één eiland kan hebben
Ik zag eerst zo op tegen opnieuw beginnen dat ik nog liever een tweede switch+acnh+Nintendo online wilde kopen haha. Zou ik nooit doen hoor, dat voelt wel heel buitensporig
Een tweede eiland erbij zou ideaal zijn
Tom Nook is wel zo’n typische huisjesmelker, dus meerdere eilanden (en dus meer voor Nook) had best in het spel toegepast kunnen worden. Kan prima haha!
Ik ben opnieuw begonnen. Ik ben er nu al blij mee
Jaaaa, leuk! Wie zijn je starters?
Cherry en Rowan
Ik ga als een slak maar heb weer een klein gedeelte gebouwd, nook’s cranny en een… tankstation? Iets wat erop lijkt?
Omg! Nu ik dit zie wil ik een eiland die ook zo cosy en bosachtig is zo leuk!
Maar ik ga eerst nog even goed op mn tropische eiland.
Jouw eiland is ook echt perfect in de zomer! Zou er nog zeker een poos van genieten voordat je jezelf aan een nieuw thema waagt haha
Ik heb sinds een week Animal Crossing en ik ben het nog leuk aan het ontdekken en opbouwen.
Maar ik vind het heel stom dat het in het spel al heel vroeg donker is nog veel eerder dan in het echt.
Je kan de tijd op je switch aanpassen. Sommigen zien dit als “valsspelen” maar ik deed dit ook altijd omdat als je om 19:00 of zo gaat spelen het anders inderdaad al donker is. Ik zette hem naar 14:00 oid.