Animal Crossing

Ik zou best opnieuw willen beginnen maar ik wil bepaalde bewoners niet kwijt. Molly is bijvoorbeeld echt 1 van mijn favoriete bewoners, maar aan de andere kant wil mn hele eiland omgooien. Misschien stukje bij beetje alles veranderen.

Goede tip, dankjewel! Ik speelde nu in het weekend meer overdag, komende week even aankijken of ik me blijf ergeren, en misschien ga ik het dan inderdaad aanpassen.

Ik denk als je steeds wisselt dat het wel onder cheaten kan vallen, maar als je hem blijvend aanpast heb je er verder geen voordeel van toch? En anders kan het me eigenlijk ook niet schelen :joy:

Haha ja je moet natuurlijk altijd lekker voor jezelf spelen!

Als je hem een paar uurtjes verzet heb je er verder inderdaad geen voordeel van. En als je hem nog verder wil verzetten zodat je wat sneller door kan met het spel zou ik het vooral niet laten :grin:

Wat bijv ook leuk is, is om hem op je verjaardag te zetten! Maar Ik heb persoonlijk ook helemaal geen moeite met “cheaten”.

1 like

Haha, ik ga de verjaardagsverrassing wel bewaren voor mijn verjaardag, dat vind ik toch nog wel het leukst :smile:

1 like

Weet iemand nog hoe je aan die glowing mos diy’s komt? Er zijn er blijkbaar 40 en ik heb er 3? :smiling_face_with_tear:

Die liggen veel op dat eiland waar je huisjes kan inrichten, weet de naam even niet meer. Of eilanden waar je met het bootje naartoe gaat.

Ja glowing mos zelf heb ik al wel veel. Maar de diys die op dat boot eilandje zijn tot nu toe dingen die ik al heb. Liggen bij Happy Home paradise ook diys?

Jep! En je hebt glowing moss eilands met diys, die moet je dan hebben

1 like

Oke bedankt! Moet een beetje geduld hebben denk ik haha

Als je bereid bent om een soort van te cheaten, kun je ze ook halen op treasure islands via livestreams op Youtube.

Nee ik ben daar niet zo van en ik heb geen Nintendo online dus gaat sowieso niet.

3 likes

Bij HHP ligt niet alleen elke dag een diy op het strand, je kunt ook elke dag een recept ophalen bij de chef in je restaurant :grin: (als je al een restaurant hebt gemaakt natuurlijk)

Buurten bij @mercurysummer met @NInja en @Tunnelvisie :star_struck:

^ Kat Kiki is vermist

11 likes

Nieuwe AC speler hier :slight_smile: Ik wil eigenlijk niet online spelen want ik game nou juist als ik even niet sociaal wil zijn. Maar ik lees overal dat je pas alle soorten fruit kan krijgen als je die uitwisselt met mensen. Ik heb op mijn eiland alleen peren, appels (van een mystery island) en kokosnoten. Ik zie dat ik nintendo online 7 dagen gratis kan krijgen dus ik vroeg me af of er mensen zijn die mij een van de andere fruitsoorten willen geven? Je mag er peren voor terug, of appels over een paar dagen (gisteren geplukt dus ze zijn er nu even niet). Ik hoef in principe van elk fruit maar 1 dingetje, dan plant ik een boom en plant ik de vruchten die er uitgroeien wel weer.

3 likes

Ik heb al het fruit voor je! Als je nog andere dingen wil, laat ook maar weten, ik heb zo goed als alles haha (ik hoef er niets voor terug). Laat maar weten wanneer ik het naar je eiland kan brengen.

1 like

oh wat lief! in principe zou het nu/vanavond kunnen of morgen. Ik heb het dit weekend niet zo druk. Moet ik daar zelf ook voor online zijn? Mijn Dodo code is (sessie voorbij). Heb je zo genoeg info om op bezoek te komen?

Ik kan nu komen! Ja, je moet zelf online zijn en je poorten open zetten bij het vliegveld. Wil je nog iets anders naast het fruit?

Nee alleen fruit! Ik zit klaar. Mn alle eerste bezoeker :grin:

4 likes

hahah ik snap niet hoe de chat werkt dus ik kan via AC niets zeggen, maar super bedankt!

1 like

Haha maakt niet uit, ik ga er weer vandoor!

1 like