Animal Crossing

Lekker sfeertje op t eiland

Zie nu pas dat ik mn eiland nog een paar dagen in de toekomst heb staan hahaha

11 likes

Ben bezig met een spa. Heb per ongeluk twee verschillende kleuren van de bamboo partition en twijfel of ik ze beide hetzelfde moet maken of dat ik het zo laat. En als ik wel beide dezelfde kleur doe of ik dan de donkere of de lichte moet houden :sweat_smile:

7 likes

Oh vind t zo wel heel leuk!
Oh las over het bamboo heen. Ik zou de donkere kiezen

2 likes

Thanks! Denk dat de donkere het leukst staat inderdaad.

Iemand interesse in Zoe? Ze is morgen in boxes.

Ik probeer echt al dagen een bagworm en spin te vangen. Ik schud aan zoveel bomen binnen de juiste tijden, maar ik kom ze gewoon niet tegen. Alsof er een bug (haha) in het spel zit ofzo.

Wat stom! Vooral die bagworm komt bij mij best wel vaak voorbij als ik de bomen Shake. Deze zouden inderdaad niet moeilijk moeten zijn om tegen te komen en te vangen! :sweat_smile:

1 like

Tenzij ze alleen op je eigen eiland te vangen zijn :sweat_smile: want op mn tropische eiland heb ik alleen palmbomen en fruitbomen. Dus ik ga naar Nook Miles eilanden.

Maar dat lijkt me niet, want ieder ander insect is ook op andere eilanden te vangen.

1 like

Dat kan ik me niet voorstellen inderdaad :thinking: Hopelijk duiken ze snel een keer op!

2 likes

Omg! Op Reddit zeggen ze dat dat dus niet kan hahahaha. Dat verklaart een hoop. Ik plant wel ff tijdelijk een cedar ofzo.

:smiling_face_with_tear: :joy:

Ik had ook al opgezocht of het bij een vriend kan zodat je ze bijvoorbeeld bij mij zou kunnen vangen maar dat gaat ook al niet, stom hè haha

Ik heb nog wat dubbele diy’s, grondstoffen, hout en fossielen.

Als iemand wil kijken of er nog wat bruikbaars tussenzit, dan kan ik later wel even mn vliegveld openen :hugs:

1 like

Hoezo moet ik betalen om land af te zetten zodat Tom Nook een huis kan verkopen??

2 likes

IJssalon/bakkerijtje

23 likes

Ik ben net begonnen met spelen. De discord link werkt helaas niet (meer) is daar een nieuwe van? Of zijn er mensen van hier die vrienden willen worden of zo’n code willen delen? Ik wil reizen :pleading_face:

De Discord bestaat nog maar er wordt niet meer over AC gepraat, iedereen is inmiddels gestopt :grimacing: ik wil wel voor je opstarten om vrienden te worden? Zit me toch te vervelen op m’n vrije dag haha

Lijkt me leuk!!!

1 like

Leuk!

Ik wil hier zo wel ff een dodo code droppen, zodat je naar mn eiland kan vliegen. Ik heb dubbele diy’s en wat fossielen en andere spullen op mn strand liggen die ik graag kwijt wil!

Graag! Ik ben net bij @mercurysummer geweest ook

2 likes

De code is FTN8Y (Sunnycoast)

Alle spullen die je kan pakken liggen op het strand voor de huisjes van Melba en Ozzie :hugs: pluk ook gerust fruit en groentes, die staan overal op mn eiland.

2 likes