Are You The One?

Had je je nog opgegeven?? Of mag je dat niet zeggen knipoog knipoog

hahaha die joey heeft no joke een kim jong un kapsel :sob::sob: i love gordijntjes haar maar in combinatie met die opskeer no caaan

Samenvatting

4 likes

Haha nee! Wel het formulier ingevuld en stond op het punt te verzenden maar toen dacht ik, wie houd ik voor de gek
Als ik de previews ook zag zou ik daar toch nooit aan mee hebben gedaan
Maar ik ga wel kijken natuurlijk!!

2 likes

Ik ben nu aan het kijken en ik vind het heerlijk, terwijl ik de Amerikaanse versie niks vind. Wel ordi man. Vind de mannen weer echt sukkels terwijl er volgens mij wel leuke vrouwen tussen zitten.

2 likes

Ik ben fan van Floor :clap:t2:

Behalve dat ze denkt dat ze een match is met Ivo

2 likes

Omg haha waar kijk ik naar, ik kende dit helemaal niet. Eigenlijk gewoon een soort Love Island maar dan met meer seks en meer geld

Maar ik ik snap die Truth Booth niet. Want wat als het wel ineens een match blijkt zo aan 't begin van het programma? Grote kans dat ze dan het geld pakken toch

In de andere Amerikaanse seizoenen hebben ze volgens mij wel vaker gehad dat 1 koppel bevestigd was maar dat ze het voor de rest echt niet wisten dus 1 bevestigd koppel betekent niet perse dat alles gewonnen is, gewoon dat er minder opties zijn voor de anderen :sweat_smile:

Ja en het lijkt me ook helemaal niet leuk als je match direct bevestigd wordt
Want ik neem aan dat ze in de NL versie dan ook het huis uitgaan? Zit je daar 10 weken met iemand die je amper kent en als je pech hebt blijf je ook super lang het enige koppel omdat het de rest niet lukt om matches te vinden
En ja dat zou je perfect match natuurlijk moeten zijn maar er zijn slechts een paar succesverhalen uit die Amerikaanse seizoenen gekomen

Nav m’n eigen opmerkingen ging ik googlen en schijnbaar is de Amerikaanse versie maar 6 weken en dat viel me al beetje tegen alleen zei die Ivo nou dat dit 3 weken duurt? Dat is elke 2 dagen een match up ceremonie :exploding_head:

Die Ivo praat echt hetzelfde als Matsoe Matsoe :joy:

3 likes

haha love hoe Rabia praat (zeker toen ze boos was op maxim), echt spirit woman

1 like

Ik word echt boos van hem, echt te dom om te poepen. Matsoe matsoe was iig nog grappig.

Ik kan niet stoppen met kijken naar het gezicht van Shanice, vind het echt fascinerend. Wat zou zij allemaal hebben laten doen joh.

Ja echt. Snap niet dat zij niet meer bijval kreeg. Vond hem echt zĂł dom toen. Hoe kom je erbij om zoiets te zeggen? En het dan gek vinden dat ze wegloopt.

5 likes

Wat een saaie aflevering dit zeg. En dat einde ook zo’n ‘cliffhanger’ terwijl aan de reactie van de rest al te zien valt wat de uitslag is (en sowieso is het heel voorspelbaar).

Dit is toch waar Divi aan mee doet? Ik ken haar en vind dat zo leuk!! Ff kijken dit weekend

Irene en Shanice maken ruzie over Ivo en Ivo zit er gewoon als een slappe vaatdoek naast. Echt wat een kneus is dat. Shanice en Ivo zijn wel echt voor elkaar gemaakt hoor.

Verder is Yasmin ook echt een arrogante meangirl (sorry). En Jaap ook zo kinderachtig, Maartje gebruiken om Yasmin jaloers te maken hoe oud ben je, twaalf?

Ik vind Michele wel leuk :smiley: En Irene

@Luzarl Is zij bekend? Vind haar ook wel leuk overkomen inderdaad! Samen met Joey

1 like

Zij heeft een schoonheidssalon in den bosch met een forummer en ik ga daar wel eens langs!

Ah ik zat zo te genieten van Joey en Divi tijdens die date, hoe leuk zijn hun en samen al helemaal :heart_eyes:
Verder vind ik alleen Jamal leuk van de mannen en van de vrouwen Rabia maar echt medelijden met ongeveer alle vrouwen dat hun match daartussen zit. Wat een kleuters zeg, die JB ook tijdens dat gesprek met Floor hahaha, en Jaap die Yasmin “terug wilt pakken” jeetje hoe oud zijn ze

1 like

Ik vind Ivo echt zo’n typische vreemdganger die daar z’n vriendin de schuld van gaat geven ofzo. Die opmerking van Jasmine was echt laag. ‘Maartje is een -2 en ik een 10’. Qua innerlijk is het duidelijk andersom als je dit soort opmerkingen maakt. Gadver. Ook achterlijk dat Jaap Maartje gebruikte trouwens. Passen Jasmine en hij wel bij elkaar.

Joey en Divi zijn inderdaad zĂł leuk samen. Vind Jamal ook echt wel leuk inderdaad. Hij lijkt me echt een lieverd en hoop dat hij ook wel gaat eindigen met een leuke vrouw.

Volgens mij hoorde ik Maartje zelfs letterlijk al zeggen ‘ik zei het toch: geen match!’ :joy:

Wat zijn die mannen, op Joey en Jamal na, allemaal kansloos zeg. En ik vind Yasmin ook heel naar en mean girl overkomen. Sowieso krijg ik mean girl vibes van veel van die vrouwen. Iedereen vindt zichzelf ook zo fantastisch en een 10? Ik vind tot nu toe de US versie een stuk leuker en oprechter overkomen

2 likes