Asian Beauty

Thanks

Ik ben net aan het kijken naar de webshop GlownSuch (what’s in a name☺️). Dat is namelijk de shop die levert op Bol en daar een goede rating heeft. Volgens mij een beperkte hoeveelheid producten, maar verzendt Vanuit NL voor redelijke verzendkosten. Ga ik volgende week even proberen.

1 like

Oh interessant! Het is echt moeilijk om een webshop te vinden die voor redelijke prijzen verzend, zeker waar ik woon.

1 like

Hier heb ik laatst besteld, ging super snel en kreeg er een sheet mask bij. Zou er dus zeker weer bestellen

1 like

weg

ik vond die winkel trouwens ook niet zo haha die mensen daar wisten echt niks.

Hoefde je geen extra kosten te betalen omdat het van buiten de EU wordt verzonden?

Nee, niks! Terwijl het wel echt van buiten Europa kwam

1 like

Aah ik vind ook specifiek k beauty heel fijn hoor.

Volgens mij heeft Iherb ook japanse beauty? Daar heb ik laatst voor het eerst besteld.

Ik bestelde altijd b yesstyle (nu idd minder), maar ook steeds meer elders: littlewonderland ben ik matig enthousiast over, boozyshop heeft ook wat en daar bestel ik sowieso graag. En iherb dus.

Nu we toch bezig zijn: iemand ervaring met het merk numbuzin?

2 likes

Bij rosekoreanbeauty krijg je nu een gratis tweede glitter gel (kleur is een verrassing) als je er één bestelt. Gelijk een bestelling geplaatst dus ik kom hier even deze tip delen voor alle eksters zoals ik.

1 like

Zag dit vandaag in Rotterdam

8 likes

Er is al een andere locatie van deze winkel (bij centraal daar) dus ik ben benieuwd of ze gan verhuizen of nog een vestiging krijgen.

Heeft iemand het I’m from - Pear serum al eens gebruikt? Of meningen erover?

En wat vond je?

Ondanks ze een andere huidtype heeft dan ik (als ik haar routine zou doen zou ik niet glowy zijn, maar een frituurpan) en ik alleen asian toners koop vind ik de filmpjes van Tina Tanaka Harris altijd chill om te kijken.

en door het laatste filmpje heb ik nu van die speciale cotton pads gekocht en een nieuwe toner :joy:

3 likes

Ik zag dat ze bij Stylevana en Yes style mijn favoriete zonnebrand (beauty of joseon) per 2 verkopen met korting. Op reviewsites lees ik wisselende ervaringen. Heeft iemand van jullie daar eerder wat gekocht? Komt het aan, moest je invoerrechten betalen en is het daadwerkelijk het echte product?

Yesstyle is prima. Werd snel (binnen 2 weken) geleverd en ik hoefde geen invoerrechten te betalen. Stylevana heb ik geen ervaring mee

4 likes

Ik heb ook goede ervaringen met Yesstyle. Geen invoerrechten, staat ook op de site. Nu hun verzendkosten weer normaal zijn, bestel ik er ook weer met regelmaat. Maak een account aan, dan krijg je bij herhaalde bestellingen korting, etc.

2 likes

Vriendin van me heeft haar bestelling bij Stylevana nooit gehad, maar iemand anders had wel goede ervaringen met die site, dus kan zijn dat zij pech gehad heeft…

1 like

Ik zou via Yesstyle bestellen. Is een goede site. Stylevana vind ik een beetje sketchy met die erg goedkope prijzen

2 likes

Ik heb nu 3x besteld bij Stylevana, ik ben erg tevreden maar lees ook zeer negatieve ervaringen.

Ik bestel wel altijd alleen artikelen die op voorraad zijn, anders kun je wel erg lang moeten wachten.

Regelmatig bij Stylevana besteld en altijd netjes ontvangen. Levertijd is niet altijd even snel alleen.