Heeft iemand ervaring met (een van deze) producten? Ik heb een gevoelige huid, gecombineerd ook, veel roodheden en vlekjes, enigszins grove poriën en ook wel een paar puistjes… wil een nieuwe skincare routine.
Mijn huid kon iig niet tegen die mugwort. Hou wel van alle centella producten. Zou trouwens eerst maar 1 of 2 nieuwe producten toevoegen aan je routine, anders weet je niet welk product wel of niet werkt.
Ooh wat gebeurde daarmee dan?
Ja goeie, dan denk ik wellicht de toner en de cleansers. Heb nu geen toner namelijk en ik gebruik micellair water van garnier als cleanser, wellicht ook niet het beste.
Of wellicht deze ipv de im from rice?
Mijn huid werd gelijk rood
Dat andere product ken ik niet. Je zou het even op reddit kunnen opzoeken?
Ik heb dat centella unscented serum gebruikt en het deed niks voor mij volgens mij. Maar heb er wel veel goeie dingen over gelezen verder maar ik mis het niet nu ik het niet meer gebruik
Ik vond die rice toner van I’m From heel fijn, maar krijg er inmiddels onderhuidse puisten van.
Calendula cleansing oil heb ik al 3 flesjes van versleten! Echt top spul wat absoluut niet irriteert!
die i’m from toner vond ik wel oke maar niet baanbrekend (alleen die van beauty of joseon is voor mij echt indrukwekkend tot nu toe) en mijn vriend gebruikt die cleansing oil en die is heel tevreden.
ongevraagd advies
de twee toners die je nu in je mandje hebt is wel dubbelop dus als je puistjes hebt zou ik misschien eerder gaan voor een aha/bha exfoliator (bijv van cosrx) en die dan 1x per week gebruiken. en natuurlijk altijd moisturizen en spf gebruiken!
Ik vind de calming gel cream wel fijn, al een paar keer gekocht. Hij is heel licht en vochtinbrengend. Ik gebruik hem zelf onder mijn dag of nachtcrème, dus meer als een serum omdat ik hem niet voedend genoeg vind om crème te vervangen. Ik heb zelf ook een gecombineerde huid en reageer er prima op.
Ik heb ook weer een mega bestelling gedaan omdat alles op was.
Ook wat nieuwe producten besteld om te proberen:
Illiyoon Ceramide Ato Concentrate Cream
COSRX Full Fit Propolis Synergy Toner
Anua Heartleaf 77% Soothing Toner
iUnik Centella Mild Cleansing Foam
Laatst ook de Beauty of Joseon sunscreen geprobeerd maar die is niks voor mij. Kreeg er mega puisten van.
Die Illiyoon creme heeft me echt gered afgelopen winter🙌🏻 Ik had een eczeem opvlamming en had zoveel moeite met hydrateren tot deze holy grail. Heb nu 3 tubes op voorraad liggen haha.
Nu ik nergens meer last van heb maakt 'ie mn huid ook echt zijdezacht.
Oooh nu ben ik helemaal enthousiast! Ik heb ook altijd droge huid en roodheid en helemaal in de winter.
ik ben echt elke keer blij als dit topic actiever is want het gewone beautytopic heb ik zelf wat minder mee omdat mijn interesse meer bij asian beauty ligt. ik heb laatst dat fino masker van shiseido besteld, ben echt benieuwd!
Laat me weten wat je van de toner vindt!
Welke bedoel je? De Cosrx propolis of de Anua?
Heb net alles binnen gekregen yeaaahh
Anua! Lekker snel
Iemand laatst nog ol yesstyle of stylevana besteld? Ik heb nog wat nodig voor mij vakantie over 2 weken maar weet niet of het op tijd binnen gaat zijn.
Ik via Yesstyle. Het was er in 3 weken bij mij.
Ligt ook een beetje aan de beschikbaarheid van de producten. Had 2 maanden geleden spullen die meteen beschikbaar waren en die waren er in een week. Bij Yesstyle.