Asian Beauty

ik heb net een bestelling binnengekregen en ik heb gewoon gratis producten twv bijna 40 euro gekregen…? ik heb 70 euro uitgegeven dus ik kan me bijna niet voorstellen dat het hoort. één product hoort wel gratis erbij te zitten maar er zit ook een moisturizer van in de 20 euro bij. dus ik heb een insta dm gestuurd (want t is een vrij kleine zaak) ben benieuwd

3 likes

Ahw zo lief!

2 likes

oke update het is inderdaad een ongeluk maar omdat ik vaker daar bestel mag ik het product houden 🥹

8 likes

Karma!

1 like

De SPF van Numbuzin! De blauwe

Heeft iemand hier misschien interesse in? Nieuw en ongeopend. Ik hoef er niks voor, alleen vergoeding van de verzendkosten :blush:. Past niet door de brievenbus.

1 like

Ja graag!

Stuur maar een pb!

1 like

Ik gebruik nu al een tijdje deze zonnebrand

En ik vind hem echt super fijn! Voelt fijn op mijn huid, krijg er geen puistjes van, laat geen witte waas achter en zit goed onder mijn make-up. Irriteert ook mijn ogen niet, al heb ik hem nog niet zomers gebruikt als ik veel zweet. Ik heb vaak dat het dan in mijn ogen loopt en begint te prikken.

Hij is sowieso al niet duur, maar nu 7 euro 30 geloof ik, dus heb er nog 2 besteld

2 likes

Oh klinkt goed. Hoe is de geur? Ik vind sommige zonnebrand een erg sterke geur hebben.

1 like

Ik ruik eigenlijk helemaal niks? Heb net nog even aan het pompje gesnuffeld :joy: Ben wel een beetje verkouden maar in ieder geval geen hele overweldigende geur

Edit: verpakking is ook heel fijn want heeft dus een pompje!

1 like

Ik ben hier ook erg fan van! En ook met m’n zweethoofd in de zomer geen prikogen.

Oh dat is top! Hoop dat dat bij mij ook zo is, helemaal omdat ik er verder super tevreden over ben :grin:

Waar vind je deze zo goedkoop? Ik zie hem voor ongeveer €20 op meerdere sites.

1 like

Op Yesstyle!

2 likes

Bedankt! Ik heb hem besteld

1 like

Hoop dat hij voor jou ook fijn is!

1 like

Ik kom nu pas dit topic tegen, wat leuk!

1 like

Ik ben benieuwd! Vooral naar de cicapair, die SPF is een rebuy en echt zo fijn :heart_eyes:

1 like

Die spf heb ik toevallig gisteren ook opnieuw gekocht, heb de afgelopen maanden verschillende anderen getest maar deze is wel echt mijn nummer 1.

2 likes