Oh dan kan ik eigenlijk nooit sluggen! Ik dacht dat ik zo goed bezig was, haha.
Bedankt voor je reactie, daar leer ik weer van!
Oh dan kan ik eigenlijk nooit sluggen! Ik dacht dat ik zo goed bezig was, haha.
Bedankt voor je reactie, daar leer ik weer van!
Hm, die Snail mucin blijft erg plakkerig op mijn huid liggen. Dat is niet fijn als ik in bed op mijn kussen lig, brr. Ik denk dat ik die in de avond ga skippen. Overdag is het ok nadat ik er loose powder overheen heb aangebracht.
Ik ben een tijdje geleden spontaan bij Haru Haru (Rotterdam) naar binnen gelopen en ben er zooo fijn geholpen. Ik weet echt niks en ik denk dat ze wel 20 min analyse heeft gedaan en met allerlei vragen gekeken wat goed bij me past qua huid, problemen maar ook voorkeuren. Ik vind het heerlijke producten en m’n huid is ook veel zuiverder nu en ziet er gewoon een stuk mooier uit. Iemand zei laatst dat m’n huid een glow heeft
Ik slug de derde dag (normaal gezien want nu zwanger🪦), dus dag 1 retinol, dag 2 exfoliant, dag 3 sluggen/hydrateren.
En ik gebruik zelf de toner ipv het natmaken/houden van de huid, maar dat is ook persoonlijke voorkeur. Ik zie dat jouw toner ook hydraterend is, dus dat is wel evt een optie ook.
Have fun!
jaaaa love die winkel! echt zulke aardige en professionele mensen
Nou precies dat. En enorm veel verstand van zaken en gewoon heel aardig en de winkel is echt packed met producten.
Goals!
Ja de toner is idd ook nat, dat had ik zelf ook al gedacht dat dat misschien kon. En bedankt voor je routine-tip!
Hallo daar ben ik weer
Heeft niemand last van een plakkerige stroeve huid bij het gebruik van de snail mucin? Ik wel en vind het irritant! Ik kan het er ook af rullen. Vind de glow wel mooi maar vind dit echt niet fijn. M’n poederkwast gaat ook niet lekker over mijn huid bij het aanbrengen van make-up maar zo stroef.
waar heb je hem gekocht? zo hoort hij niet te zijn dus misschien heb je een neppe?
Ik zag toevallig een filmpje om nep van echt te onderscheiden en keek voor de lol en hij is echt. Ook gewoon gekocht bij Korean skincare dus lijkt me wel echt?
ik weet niet hoe betrouwbaar die site is, maar wel gek dat de textuur dan bij jou zo gek is. je brengt hem wel aan op een vochtige huid toch? ik herken de omschrijving hoe hij bij jou voelt ook helemaal niet
Ik vond mijn huid er ook te plakkerig van worden. Gebruik verder geen foundation of poeder, maar vond het geen fijn product voor mijn huid.
Ik herken dit ook hoor, en ook van alle eerdere slakkengels die ik heb gebruikt. Dus ligt niet aan jou!
@ZusjevanJoost ik gebruik het zelf niet maar lees deze klachten (plakkerig, wordt niet goed opgenomen) ook veel terug op skincare fora op Reddit oa
Ah jammer! Ik heb vandaag 1 ipv 2 pompjes geprobeerd. En als dit ook niet helpt dan is het helaas niks voor mij(n)! (huid).
Ik heb gister ontdekt dat het niet de snail mucing is die mijn huid zo stoef maakt maar de Dynasty Cream!
Dus die ga ik niet meer gebruiken. Mijn huid is nu ook mét de snail mucing lekker glad
Dit was de laatste update haha
Een groot deel van mijn huidverzorgingsproducten was op, dus het leek mij een mooi moment om te kijken of Korean skincare producten fijn zijn. Normaal gebruik ik The Ordinary, dus ben heel benieuwd!
Ik heb me laten adviseren bij Yao Skin en het volgende gekocht:
Als exfoliant gebruik ik voorlopig nog de glycolzuur van The Ordinary.
oh yaoskin is fijn! ik ben benieuwd wat je ervan vindt
Ik gebruik nu al best een tijd de Hada Labo gokujyun premium lotion en ben daar erg tevreden over. Maar nu zie ik online ook veel positieve reacties over de Mixoon bean essence. Is dit nou een vergelijkbaar product? En waar gebruik ik dit in mijn routine?