Asian Beauty

Kruidvat verkoopt (online only?) sinds kort korean beauty producten. O.a. Beauty of Joseon, Cosrx, SKIN1004, Mixsoon… Ben benieuwd of er favoriete producten van jullie tussen zitten?

Linkje naar productenpagina:
https://www.kruidvat.nl/beauty/korean-beauty

1 like

Volgens mij is alles van ISNTREE goed en lekker.
En vond dit ook fijn:

3 likes

Waarom zou je daar bestellen als een gros via partners wordt verkocht? Ik zou gewoon via Little Wonderland bestellen.

Stuk goedkoper ook bij littlewonderland

1 like

Zijn er mensen die recent nog een bestelling hebben geplaatst / ervaring hebben met bestellen via Stylevana? Ik heb de zoekfunctie hier al gebruikt maar kan alleen nog ervaringen uit 2023 vinden. Op trustpilot lees ik gemixte reviews. Wil vooral weten of het een betrouwbare website is, want ze hebben wel hele goede deals…

Iets van een halfjaar geleden mijn laatste bestelling gedaan, ging zoals altijd allemaal prima. Let wel op: de levertijd kan echt heel lang zijn, volgens mij duurde het iets van 8 weken deze keer. Ze sturen je pakketje pas op als alle dingen die je besteld hebt voorradig zijn.

1 like

Ik heb met black Friday besteld. Het komt helemaal uit Azië. Dat had ik toen niet helemaal door. Ik had het drie weken later binnen, dacht ik.

2 likes