Asian Beauty

Ik heb hem van littlewonderland.nl vandaan in de smaak Berries. Dat is volgens mij ook de populairste en zou ik zeker aanraden. Het ruikt heel lekker en gelukkig niet chemisch, anders zou ik daar gek van worden gedurende de dag :smiley: Ik weet dat Yesstyle een mini lip mask verkoopt van Laneige voor iets voor €4. Als je twijfelt zou je die kunnen bestellen maar dat is wel een webshop die in Hongkong zit dus het duurt wat langer voordat je het binnen hebt.

1 like

YesStyle. Koop dan meestal ook andere producten zodat de shipping gratis is. Ze hebben soms grote kortingen, meestal wacht ik daar ook op en dan sla ik toe, koop dan gelijk ook andere producten :grin:

Ik heb nu alleen de Berry smaak btw!

1 like

Hier ben ik weer, nog 1 vraagje! Heb je ooit al een mega douaneheffing gehad? Ik zie dat je voor 35 euro moet bestellen voor gratis shipping, maar heb nog nooit bij zo’n site voor zo’n bedrag besteld dus ik ben wat bang.

Ik heb tot nu toe nooit douaneheffing hoeven betalen bij pakketjes van YesStyle, maar ik bestel dan ook vaak met een waarde van rond de 20 euro (excl. verzending)

Maar ik kan geen garanties bieden. Je kan eventueel een mailtje sturen naar YesStyle en vragen of ze de waarde van het pakket kunnen verlagen op de factuur oid! Of eventueel wachten op een Free Shipping actie voor alle pakketten :grin:

Naar aanleiding van de tips hier het Laneige Sleeping Lip Mask besteld en gister binnen gekregen, vind hem echt heel fijn! Had hem besteld by younfamily op ebay en was trouwens mega snel binnen.

Hebben jullie nog meer aanraders die hier nog niet genoemd zijn? Heeft iemand bijvoorbeeld een tip voor een fijne, niet al te dure, oogcreme? Heb inmiddels ook de Pyunkang toner en poeder van Innisfree besteld. Ben heel benieuwd!

1 like

Die Lip Mask is lekker hé? Ik doe al maanden met het mini-potje en het gaat gewoon niet op haha.

De Milkydress Wrinkle & Whitening Eye Cream is best wel nice. Het lijkt er inderdaad op dat mijn wallen iets lichter van kleur zijn geworden na een week of twee gebruiken. Koop het via YesStyle!

1 like

Ja echt heeel fijn! Heb ook nog die van Aritaum besteld die hier genoemd werd haha, heb ik er eentje voor thuis en eentje voor bij m’n ouders. Ben benieuwd welke ik prettiger vind!

Dankje voor de tip! Ik ga er eens naar kijken :grin:

2 likes

Iemand tips voor een goede cleansing oil die je ook kunt gebruiken om je oog make-up mee af te halen, liefst onder de 20 euro!

De Rice Water Bright van The Face Shop! Of die van Banila Co

1 like

Ik ben mega fan van Heimish All Clean Balm.

2 likes

Bedankt @Popsicle @Vaiana
Ik ga ze eens bekijken allemaal en wat reviews lezen

Ik raad ook de Heimish All Clean Balm aan! Zulk fijn spul!

1 like

Team Heimish hier!

Heb die van Heimish besteld!! Ben er heel benieuwd naar

1 like

Ik ben zelf fan van koreaanse gezichtsproducten maar zoek nu iets voor mn vriend die een heel andere huid heeft (die dus niet per se blij is met mijn producten). Weten jullie iets?
-zonnebrandcreme liefst factor 40 of 50
-geschikt voor een heel droge/gevoelige huid met eczeem plekjes
-niet te dik of wit want dat blijft in eczeem en baardhaar heel eg zichtbaar

Probleem is dat de meeste cremes voor de gevoelige huid juist wat cremiger/wit/dik zijn en de transparente gels niet echt geschikt voor een gevoelige huid…

Sorry, maar als je vriend een gevoelige huid heeft moet hij inderdaad physical sunscreens nemen. Die zijn op basis van zinc en titanium en die zijn wit van zichzelf.
Andere optie zou dan zijn om er eentje met een kleurtje te nemen, maar als je zweet dan gaat de kleur van je gezicht.

Maar als hij erge last van zijn eczeem heeft, zou ik naar een apotheek gaan. Die kunnen hem beter helpen

1 like

Ik heb hetzelfde huidtype als jouw vriend en voor mij werkt Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF 45 goed. Het trekt goed in, laat geen witte waas achter en voelt ook prettig aan op de huid. Voor de rest heb ik goede dingen over Purito centella unscented en Biore Rich Watery Essence gehoord maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.

1 like

Watery Essence is helaas niet physical en heeft best wat parfum.

goed om te weten, heb een hekel aan parfum in huidverzorging en probeer het met alle man en macht te vermijden haha

Dank voor je reactie! Ik vind de mensen in onze apotheek niet echt kundig over skincare, het is vaak druk en dan raden ze maar snel snel iets aan. Of ze moeten ook zelf op de verpakking gaan kijken wat het eigenlijk is
Ik was al een beetje bang dat het een physical sunscreen zou moeten zijn, dat zijn inderdaad precies die zo wit uitslaan!
@Boba heb jij ook last van eczeem of alleen droge/gevoelige huid? Ik wil deze wel eens uitproberen, als het niet bevalt bij hem dan kan ik hem altijd zelf nog opmaken