Azië topic

Alle vijf waren echt top en schoon!

• Taipei Regent
  • Taichung Intercontinental
  • Tainan Crowne Plaza
  • Koahsiung Indigo
  • Taipei Indigo North
1 like

Meer mensen die online last hadden met een account aanmaken voor een visum voor Indo?

Hij zegt steeds dat het wachtwoord niet klopt en als ik een nieuw wachtwoord aan wil vragen zegt hij dat het email adres verkeerd is, terwijl ik wel een bevestigingsmail heb en die ook heb geactiveerd en het toch echt hetzelfde email adres is!

Ik vond Thailand echt geweldig met kinderen. Makkelijk rondreizen (nachttrein vonden ze te gek), afwisselende dingen te zien en doen, lekker eten, Thai zijn heel leuk en geduldig met kids en niemand van ons is ziek geworden :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Misschien met Zuid Korea? Dat wordt vaak gecombineerd!

1 like

Wij hebben het gecombineerd met Filipijnen vorig jaar, vond ik een leuke afwisseling qua hele andere landen / eten / cultuur / dingen die je doet.Veeel NL gezinnen met jonge kinderen op
Siargao & Siquijor haha, nieuwe Bali-vibes.

2 likes

mee eens, zou ik alleen met wat grotere kinderen doen!

2 likes

Bhusan, Seoul, Seoraksan National Park.

——

Ik ga over 6 weken naar Singapore en Maleisië en ik heb er echt heel veel zin in. Volgens mij hebben we hele leuke plekken uitgekozen.

1 like

Dat is voor mij ook onbekend, maar ik zou gewoon even kijken naar van die standaard rondreizen in Zuid Korea dan krijg je wel een idee.

Ja, we hebben af en toe een binnenlandse vlucht gepakt en af en toe boot. Je kunt natuurlijk ook bijv. slechts 2 eilanden aandoen. Het wordt veel met Japan gecombineerd dus veel vlucht-opties! Het is een heel toegankelijk, open land om te reizen vond ik.

1 like

Ik vond het eten in de Filipijnen zo tegenvallen, echt het minst lekkere (Z-O) Aziatische eten :slightly_frowning_face:

2 likes

Ja, idd heel weinig groenten, en ik vond het vaak ook heel vettig. En ook lang niet zo rijk/lekker gekruid als Indonesisch/Thais/Vietnamees/etc.

1 like

Ja mee eens, heel veel gefrituurd en weinig groenten. Als vega is het daar soms niet echt makkelijk, wel als je naar resorts gaat, maar kleinere lokale restaurantjes kun je meestal wel vergeten. Ik was ook niet weg van de smaken. Wel een prachtig land verder!

1 like

Mijn vriend en ik zijn aan het kijken om naar Bali te reizen, maar ik ben bang dat het er té toeristisch en weinig authentiek zal zijn. Ik heb geen zin om tussen alle influencerhippies rond te lopen. Is iemand er recent geweest?

Ligt heel erg aan waar je naar toe gaat! In het zuiden sowieso ja, maar wij zijn bv ook in het noorden geweest en daar was geen hond

2 likes

Bali is ook een mooie plek om een rondje meer oostelijke eilanden te maken. Lombok, Sumbawa, Flores. Echt heel mooi en nauwelijks toeristen.

5 likes

Hi! Zou jij misschien willen delen (mag ook DM) welke plekken en hotels je overweegt voor je trip? Ben zelf ook aan het kijken maar zie door de bomen het bos niet meer haha

Ik ga vandaag en heb deze angst ook, haha. Ik wil het wel combineren met andere eilanden, maar ik laat het je weten! Ik ben ook in bijna 2 maanden geen Nederlanders gezien (wonder), dus ben heel erg benieuwd hoe het gaat zijn :sweat_smile:

1 like

ik ga volgende maand voor welgeteld twee dagen naar kuala lumpur, ik arriveer vrijdagavond laat en ik ga zondagavond weer terug. zijn er dingen die jullie zullen aanraden? ik had het museum of islamic arts gezien, leek me heel mooi. ik ontmoet daar ook een vriendin die uit maleisië komt maar ik ben alsnog benieuwd naar jullie tips. zoekfunctie vond ik niet heel veel mee

1 like

Batu caves
Eten bij night markets (vb jalan alor)
Thean hou tempel
Ik heb ook wel lekker gewinkeld in die grote malls :smiling_face_with_tear: en grab downloaden voor taxi’s mocht je dat nog niet gedaan hebben

1 like

ah dankjewel! handig dit, ik ga alles opslaan

3 likes