B&B vol liefde #2

Hahaha fijn voor die BN’er die meedoet dat hij een gat heeft gevonden waar hij tenminste nog rustig over straat kan.
Nog nooit van gehoord

En die Denise wil ik graag naar huis stemmen ik kan niet meer

7 likes

Soms vraag ik me af of die ‘beste vrienden’ van die deelnemers zelf geen crush hebben op de deelnemers haha!
Zoals Lisa met die dame uit Frankrijk en die man in Smaland…

5 likes
  • Goed dat Maarten in Estland woont want als ik hem in NL was tegengekomen had ik hem inderdaad meteen herkend!
  • Wie?

0 stemmers

1 like

Wilde googelen wie Maarten is maar zie alleen maar artikelen hierover :frowning:

4 likes

Ach, wat verdrietig…

5 likes

Sorry maar ik vind die moeder van Mike méga leuk en grappig

7 likes

Denise :triumph: :triumph: :triumph: :triumph:

Adriënne ziet er echt goed uit voor 50, lieve vrouw lijkt me. Mooie ogen!

Het fijne aan de wintereditie is dat het niet zo eindeloos duurt haha. Heb ik hier in de zomer nou echt 9 weken aan verspild…

14 likes

Dit was echt goud, iemand had daar toch een gifje van gemaakt?

7 likes
aflevering 3

Aaah nee Maarten is vgm wel sympathieker (en niet dronken)
Limburgse Truus is gewoon nogal simpel
Hij doet echt zijn best maar er komt niets uit

Alleen hij moet wel erg drammen over die publiciteit van dat volleybal (of was het basketbal :crazy_face:)

16 likes

Wat een goeie muziek gebruiken ze ook hahaha!

8 likes

Jaaa ik ship Jan en die andere man!! edit: Dick!

3 likes

Denk dat ik in een verkeerd seizoen zit, Videoland begon met Edith, Benjamin en Saul, ik zie geen Mike.
Heb ik een oud seizoen gestart?

Ja. Die is van vorig jaar.

6 likes

Dank u! Ik ga overschakelen.

1 like

Dat hotel van Adrienne, daar is een kinderfilm opgenomen, herkende het gelijk!

Hotel Sinestra

4 likes

Ja wat een waanzinnig hotel :smiling_face_with_three_hearts:
En haar huis zag er ook prachtig uit met die grote ramen… Echt een sprookje. Ik vind haar ook een leuke en mooie vrouw.

Of zoals de moeder van Mike zou zeggen: uh bjoetivol guurlll

31 likes

Omg die Denise komt zo desperate over

15 likes

Denise wil toch gewoon de nieuwe Amy-Rose worden? En die moeder oh mijn God :joy:

Adrienne is leuk! Jan is echt een saaie zure man en Maarten is de nieuwe Leendert.

Judith kan ik nog niet echt een oordeel over vellen maar die koeien zijn wel cute.

5 likes

Hahaha fuck ik zit dit topic te lezen en ik denk wow lijkt wel alsof dit over andere mensen gaat?? Maar ik ben heel slecht met namen onthouden.

(Ben vandaag begonnen met kijken, uit pure wanhoop omdat ik alle housewives saga’s al gezien heb)

Maar het blijkt toch dat ik seizoen 1 aan het kijken ben

19 likes

Michiel is ook wel een type hoor :joy: zou daar ook helemaal de kriebels van krijgen

7 likes