B&B vol liefde #2

Jaaa ik ship Jan en die andere man!! edit: Dick!

3 likes

Denk dat ik in een verkeerd seizoen zit, Videoland begon met Edith, Benjamin en Saul, ik zie geen Mike.
Heb ik een oud seizoen gestart?

Ja. Die is van vorig jaar.

6 likes

Dank u! Ik ga overschakelen.

1 like

Dat hotel van Adrienne, daar is een kinderfilm opgenomen, herkende het gelijk!

Hotel Sinestra

4 likes

Ja wat een waanzinnig hotel :smiling_face_with_three_hearts:
En haar huis zag er ook prachtig uit met die grote ramen… Echt een sprookje. Ik vind haar ook een leuke en mooie vrouw.

Of zoals de moeder van Mike zou zeggen: uh bjoetivol guurlll

31 likes

Omg die Denise komt zo desperate over

15 likes

Denise wil toch gewoon de nieuwe Amy-Rose worden? En die moeder oh mijn God :joy:

Adrienne is leuk! Jan is echt een saaie zure man en Maarten is de nieuwe Leendert.

Judith kan ik nog niet echt een oordeel over vellen maar die koeien zijn wel cute.

5 likes

Hahaha fuck ik zit dit topic te lezen en ik denk wow lijkt wel alsof dit over andere mensen gaat?? Maar ik ben heel slecht met namen onthouden.

(Ben vandaag begonnen met kijken, uit pure wanhoop omdat ik alle housewives saga’s al gezien heb)

Maar het blijkt toch dat ik seizoen 1 aan het kijken ben

19 likes

Michiel is ook wel een type hoor :joy: zou daar ook helemaal de kriebels van krijgen

7 likes

Die vrouw die totaal de basketbalcarrière (“volleybal”) van Maarten niet serieus neemt hahaha

12 likes

Ik vind het ook echt een rare, beetje dommige vrouw. Als je komt voor de liefde wil je toch interesse tonen of vragen stellen etc etc ook al heb je niks met die sport. Zo een raar mens haha

13 likes

Ja dat je van dat plakboek dat ‘toevallig’ het eerste boek was dat hij vond denkt van nou nee dit vind ik niet per se interessant oke, maar dat je überhaupt geen vragen te stellen hebt vind ik heel raar

8 likes

Love wel dat hij helemaal gekrenkt is :joy: heb je me niet opgezocht???

8 likes

Aflevering 4

Oke Yorik is qua uiterlijk helemaal mn type (plz geen oordeel :sob:) maar vind hem best wel zeiken over dat die meid niet naar boven mocht komen (terwijl ze geen manier om hem te contacteren had)

Oh en die Jan leek me eerst leuk maar nu lijkt hij me best wel een zeiksnor
En die brabander praat ook wel heel veel
Maar ik zie hier ook wel de framing denk ik

4 likes

Oh en ik vind het altijd wel zo opvallend en treurig als die middelbare mannen dan binnen 1 dag al zeggen dat ze zich nog nooit zoooooo hebben gevoeld (terwijl ze al een eerder huwelijk en kinderen hebben enzo). Vrouwen zie je dat nou nooit doen. Behalve Denise maar die heeft een ander doel :money_mouth_face:

11 likes

Limburger!

Jan is best wel een lul, maar ik snap ook echt dat ie gek wordt van die Michiel. Die bedoelt het allemaal best maar ze passen gewoon totaal niet bij elkaar en elkaars energie.

Judith lijkt me een prima leuk mens maar zegt in elke zin ‘zeg maar’, irritant stopwoordje.

Het is wel weer veel hate watching hoor, wat een types zitten ertussen :sob:

10 likes

Oh sorry misschien omdat ik hem op guus meeuwis vind lijken :joy:

5 likes

Het lijkt of Jan er helemaal geen zin in heeft? Ook zo ongemakkelijk wanneer hij koffie aan het drinken is met Dick en ze dan vervolgens die ontbijtkoek zitten te eten? Ik vind het sneu dat Michiel niet eens om ontbijt durft te vragen.

Ik vraag mij af of Truus de vorige seizoenen wel heeft gezien? Zij mag wel gaan praten met Anja :sweat_smile:. Als je zover reist voor een man, dan ben je toch wel geïnteresseerd in zijn leven?

8 likes

Wat bedoel je dan? Die Mike is niet per se loaded toch? Of bedoel je dat ze bekend wil worden?

@Cookiess Ik denk dat die Truus gewoon niet zo heel veel denkt tbh.

7 likes