- Goed dat Maarten in Estland woont want als ik hem in NL was tegengekomen had ik hem inderdaad meteen herkend!
- Wie?
0 stemmers
0 stemmers
Wilde googelen wie Maarten is maar zie alleen maar artikelen hierover
Ach, wat verdrietigā¦
Sorry maar ik vind die moeder van Mike mƩga leuk en grappig
Denise
Adriƫnne ziet er echt goed uit voor 50, lieve vrouw lijkt me. Mooie ogen!
Het fijne aan de wintereditie is dat het niet zo eindeloos duurt haha. Heb ik hier in de zomer nou echt 9 weken aan verspildā¦
Dit was echt goud, iemand had daar toch een gifje van gemaakt?
Aaah nee Maarten is vgm wel sympathieker (en niet dronken)
Limburgse Truus is gewoon nogal simpel
Hij doet echt zijn best maar er komt niets uit
Alleen hij moet wel erg drammen over die publiciteit van dat volleybal (of was het basketbal )
Wat een goeie muziek gebruiken ze ook hahaha!
Jaaa ik ship Jan en die andere man!! edit: Dick!
Denk dat ik in een verkeerd seizoen zit, Videoland begon met Edith, Benjamin en Saul, ik zie geen Mike.
Heb ik een oud seizoen gestart?
Ja. Die is van vorig jaar.
Dank u! Ik ga overschakelen.
Dat hotel van Adrienne, daar is een kinderfilm opgenomen, herkende het gelijk!
Hotel Sinestra
Ja wat een waanzinnig hotel
En haar huis zag er ook prachtig uit met die grote ramen⦠Echt een sprookje. Ik vind haar ook een leuke en mooie vrouw.
Of zoals de moeder van Mike zou zeggen: uh bjoetivol guurlll
Omg die Denise komt zo desperate over
Denise wil toch gewoon de nieuwe Amy-Rose worden? En die moeder oh mijn God
Adrienne is leuk! Jan is echt een saaie zure man en Maarten is de nieuwe Leendert.
Judith kan ik nog niet echt een oordeel over vellen maar die koeien zijn wel cute.
Hahaha fuck ik zit dit topic te lezen en ik denk wow lijkt wel alsof dit over andere mensen gaat?? Maar ik ben heel slecht met namen onthouden.
(Ben vandaag begonnen met kijken, uit pure wanhoop omdat ik alle housewives sagaās al gezien heb)
Maar het blijkt toch dat ik seizoen 1 aan het kijken ben
Michiel is ook wel een type hoor zou daar ook helemaal de kriebels van krijgen
Die vrouw die totaal de basketbalcarriĆØre (āvolleybalā) van Maarten niet serieus neemt hahaha
Ik vind het ook echt een rare, beetje dommige vrouw. Als je komt voor de liefde wil je toch interesse tonen of vragen stellen etc etc ook al heb je niks met die sport. Zo een raar mens haha