Ohhh echt zin om vanavond na werk te gaan kijken
hahah, zelfs voor werktijd met een koffieātje. Perfecte start na de kerstvakantie. Irritatielevel wel direct hoog de rest van de dag.
Ben net 8 minuten bezig en erger me nu al kapot ![]()
Dit doe ik ook
lichtpuntje na de vakantie.
Die moeder joh, met die honden steeds. Lijkt net een typetje.
Ja ik zag haar gister in een voorstukje
āHij moet niet iemand met een burn out ofzo hoorā
Volgens mij is die hele familie ![]()
itās all in the name
Hahaha ja ānee hoe heet dat nou? Oja een borderliner!ā Dat wil Mike niet.
Je weet nu al dat die moeder zich met elk aspect van de relatie bemoeit en dat die Mike een sul is die nooit tegen zān moeder ingaat. ![]()
Ik ga vanavond pas kijken, maar dit klinkt al alsof die moeder eigenlijk zichzelf had willen opgeven voor Mike haha
Ohhhh mijn Goddddd na 5 minuten had ik het al geschoten maar nu op 9 minuten ben ik al heeeeleeeemaal klaar met die moeder. Ja Mike houdt niet van een vrouw met een burn out of uuhhhhhh - insert onnozel hoofd- hoe heet dat ook alweer⦠een borderliner.
En dan die vlechten?!?!?!?!?!?! Je bent geen 6 meer.
Zoān onnozele vrouw en wĆ”t een ![]()
Ze zoekt gewoon een vriendin en een broedkip voor haar kleinkinderen. Die Mike is ook echt een lulletje rozenwater, en die pa tot zover ik dat nu kan zien ook. Die moeder bestiert daar alles. Arme vrouwen die daar komen.
Hahaaaaa die moeder ![]()
![]()
nog erger dan Kampvuur Martijn deze man
Ah wist helemaal niet dat er een winter editie was, nog niet gezien ook vorige jaren.
Was t wat?
Omg die moeder āik denk dat ze bij mij pastā ja dat is echt het belangrijksteš
Ja! Ik vond het de moeite waard in ieder geval
Vooral Amy Rose bij Saul en een man bij Edith die met 0,0 ski-ervaring ging proberen een afdaling te doen op skiās omdat āhij het wel konā
Edit: Oja en stalker Joshua!!
Die moeder! Dat wordt weer smullen.
Oooh die extensions van die meid wat lelijk
en dan zwiept ze de hele tijd met dat haar en zie je alleen dat lullige bosje stro een beetje bewegen ![]()
Wat zegt die moeder nou over die vrouw op die motor?
Doodnormaal haar had ze, wtf. Ze vind die matten van de geblondeerde meid zeker helemaal mooi.
Ik vind Adrienne tot nu toe heel leuk overkomen!
@Branko volgens mij iets over een uitgegroeide permanent? Maar was volgens mij helemaal niet zo
Oke maar die Denise wil gewoon fluflu worden toch
Ja dit lijkt me ook
gun haar ook wel betere extensions
Denise gedraagt zich zoals ik reageer op een cadeautje wat ik niet leuk vind
āOo heeeeeeeeel leuk!ā
Omg ik kan deze meid na de eerste aflevering al niet meer uitstaan. Ze is 33!! Hoe ben je dan nog steeds zoān persoonlijkheidsloze kut met alleen maar je lipjes tuiten, giechelen en alles heeeeeeeeeel leuuuuuuuuk vinden.