B&B vol liefde #2

Ja gemiste kans om in de kerst periode te beginnen, wel zin in

5 likes

Klopt! Ik zie ook helemaal voor me hoe mensen elkaar dan tijdens kerst bv influencen om ook te kijken omdat er zulke grappige deelnemers bij zitten aka nog meer nieuwe kijkers. Maar nee hoor :rage::rage:

4 likes

Ik heb dit ook! Zit ook echt in een zwart gat wat betreft tv momenteel, alle programma’s die ik volgde zijn afgelopen :worried:

1 like

Ben maar begonnen met paradise hotel uit wanhoop

7 likes

Ohja dat volg ik idd ook momenteel haha. Zodra Sjorleone erin komt wordt het genieten!! :joy:

9 likes

Is dit de moeite waard? Door alle sjorleone hype twijfel ik ook hieraan te beginnen
 bij gebrek aan beter uiteraard

2 likes

Absoluut, het programma slaat nergens op maar hij maakt het top entertainment

6 likes

Het doet wat het moet doen maar tot dusver vind ik het medium lol

6 likes

Ik heb b&b nog niet zo lang geleden ontdekt dus kijk nu een seizoen terug en één van de b&b eigenaren is een naast familielid van een ex van mij haha :joy:

Wel een ex van lang geleden maar heb toch wel jarenlang zeer regelmatig met diegene om tafel gezeten haha. Ben pas net begonnen dus heel benieuwd hoe diegene op tv (en zoveel jaar later) overkomt. Volgens mij komen er ook nog andere mij bekende familieleden voorbij later in het seizoen.

4 likes

Je kunt dit niet posten zonder te zeggen wie het is hĂš

38 likes

Oke herstel vanaf aflevering 5 vind ik het heerlijk met die sjorleone

4 likes

Ja mijn excuses voor het ongemak! Dit is in het kader van het zeer kleine beetje anonimiteit dat ik hier nog hoop te hebben.

Ik heb overigens geen juice over diegene ofzo

4 likes

Die moeder van Mike. Nieeet te doen. ‘Denk wel dat ze bij mij past’, ze moet bij je zoon passen😭

19 likes

Haha jij bent wel een diehard fan pohhh, nu al een aflevering gekeken :ok_hand:t3::clap:t3:

4 likes

Ohhh echt zin om vanavond na werk te gaan kijken

3 likes

hahah, zelfs voor werktijd met een koffie’tje. Perfecte start na de kerstvakantie. Irritatielevel wel direct hoog de rest van de dag.

5 likes

Ben net 8 minuten bezig en erger me nu al kapot :melting_face:

5 likes

Dit doe ik ook :two_hearts: lichtpuntje na de vakantie.
Die moeder joh, met die honden steeds. Lijkt net een typetje.

14 likes

Ja ik zag haar gister in een voorstukje
‘Hij moet niet iemand met een burn out ofzo hoor’
Volgens mij is die hele familie :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: it’s all in the name

26 likes

Hahaha ja ‘nee hoe heet dat nou? Oja een borderliner!’ Dat wil Mike niet.

Je weet nu al dat die moeder zich met elk aspect van de relatie bemoeit en dat die Mike een sul is die nooit tegen z’n moeder ingaat. :triangular_flag_on_post:

46 likes