B&B vol liefde #2

Ik heb b&b nog niet zo lang geleden ontdekt dus kijk nu een seizoen terug en één van de b&b eigenaren is een naast familielid van een ex van mij haha :joy:

Wel een ex van lang geleden maar heb toch wel jarenlang zeer regelmatig met diegene om tafel gezeten haha. Ben pas net begonnen dus heel benieuwd hoe diegene op tv (en zoveel jaar later) overkomt. Volgens mij komen er ook nog andere mij bekende familieleden voorbij later in het seizoen.

4 likes

Je kunt dit niet posten zonder te zeggen wie het is hè

38 likes

Oke herstel vanaf aflevering 5 vind ik het heerlijk met die sjorleone

4 likes

Ja mijn excuses voor het ongemak! Dit is in het kader van het zeer kleine beetje anonimiteit dat ik hier nog hoop te hebben.

Ik heb overigens geen juice over diegene ofzo

4 likes

Die moeder van Mike. Nieeet te doen. ‘Denk wel dat ze bij mij past’, ze moet bij je zoon passen😭

19 likes

Haha jij bent wel een diehard fan pohhh, nu al een aflevering gekeken :ok_hand:t3::clap:t3:

4 likes

Ohhh echt zin om vanavond na werk te gaan kijken

3 likes

hahah, zelfs voor werktijd met een koffie’tje. Perfecte start na de kerstvakantie. Irritatielevel wel direct hoog de rest van de dag.

5 likes

Ben net 8 minuten bezig en erger me nu al kapot :melting_face:

6 likes

Dit doe ik ook :two_hearts: lichtpuntje na de vakantie.
Die moeder joh, met die honden steeds. Lijkt net een typetje.

14 likes

Ja ik zag haar gister in een voorstukje
‘Hij moet niet iemand met een burn out ofzo hoor’
Volgens mij is die hele familie :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post: it’s all in the name

27 likes

Hahaha ja ‘nee hoe heet dat nou? Oja een borderliner!’ Dat wil Mike niet.

Je weet nu al dat die moeder zich met elk aspect van de relatie bemoeit en dat die Mike een sul is die nooit tegen z’n moeder ingaat. :triangular_flag_on_post:

47 likes

Ik ga vanavond pas kijken, maar dit klinkt al alsof die moeder eigenlijk zichzelf had willen opgeven voor Mike haha

9 likes

Ohhhh mijn Goddddd na 5 minuten had ik het al geschoten maar nu op 9 minuten ben ik al heeeeleeeemaal klaar met die moeder. Ja Mike houdt niet van een vrouw met een burn out of uuhhhhhh - insert onnozel hoofd- hoe heet dat ook alweer… een borderliner.

En dan die vlechten?!?!?!?!?!?! Je bent geen 6 meer.

Zo’n onnozele vrouw en wát een :triangular_flag_on_post:
Ze zoekt gewoon een vriendin en een broedkip voor haar kleinkinderen. Die Mike is ook echt een lulletje rozenwater, en die pa tot zover ik dat nu kan zien ook. Die moeder bestiert daar alles. Arme vrouwen die daar komen.

36 likes

Hahaaaaa die moeder :joy::joy::joy: nog erger dan Kampvuur Martijn deze man

14 likes

Ah wist helemaal niet dat er een winter editie was, nog niet gezien ook vorige jaren.

Was t wat?

5 likes

Omg die moeder ‘ik denk dat ze bij mij past’ ja dat is echt het belangrijkste😂

14 likes

Ja! Ik vond het de moeite waard in ieder geval
Vooral Amy Rose bij Saul en een man bij Edith die met 0,0 ski-ervaring ging proberen een afdaling te doen op ski’s omdat “hij het wel kon”
Edit: Oja en stalker Joshua!!

21 likes

Die moeder! Dat wordt weer smullen.

1 like

Oooh die extensions van die meid wat lelijk
en dan zwiept ze de hele tijd met dat haar en zie je alleen dat lullige bosje stro een beetje bewegen :joy:

48 likes