B&B vol liefde #2

Best lekker bij Daniël op dat dak in de hot tub en sauna :woman_in_steamy_room:t3:

5 likes

Ja maar dan wel zonder Daniel a.u.b.

8 likes
  • Daniel
  • Dick

0 stemmers

4 likes

Ik denk dat Daniel zon iemand is die heel ongemakkelijk je clit zoekt. Dick heeft meer ervaring met zn slang denk ik

24 likes

Aflevering 25

Samenvatting

Waarom is iedereen in dit programma zo delulu?

Rob die speelt een liedje af en zingt kei vals " ik hou van alle vrouwen daarom wil ik niet trouwen met 1"
En die vrouw " Jaa gaat over dat hij meerdere types heeft. Ik zoek er een positieve boodschap in"

Sorry maar ik was per direct die auto uitgesprongen

17 likes
6 likes

vooruitblik 25, laat het alsjeblieft renske zijn die vertrekt bij daniel.

15 likes

Afl25

Moet toch haast wel? Hoe hij het vertrek beschreef lijkt het wel in lijn met wat we van tot nu toe van Renske hebben gezien. Lijkt me dat die nieuwe dat niet zo snel zo zou doen. Misschien had ze nog de hoop dat hij in full romance book modus achter haar aan zou rennen, met zo’n dramatisch opstappen :joy:

11 likes
25/vooruitblik 26

100% dat dit het geval was. Renske lijkt me precies zo’n type die het tegenovergestelde zegt van wat ze wil, dreigt met weggaan en dan hoopt dat hij haar smeekt om te blijven.

Maar voor ons wel jammer als ze weggaat, want dit zijn wel de cringe situaties waarvoor ik naar b&b kijk.

15 likes

ja ik hoop het. Klinkt wel als renske maar we kennen die nieuwe tekort hiervoor.

1 like

ik gil! Dit is echt zoiets wat zij zou doen. Moet je net Daniel hebben. Dat is echt zon iemand die daar dan versuft staat zo van “Oh nouja als jij wilt gaan moet je dat doen…”

26 likes

Aflevering 25:

Als ik Eveline was zou ik Bart echt niet vertrouwen met die eieren :joy::joy:

31 likes

Afl 25

Hahaha echt hoor. Ook toen die vriendin kwam en Eveline vertelde dat zij kok is, en zijn eerste reactie was: “Ik heb gisteravond ook gekookt” - waaaar haalt deze man het zelfvertrouwen vandaan joh

38 likes

Zoveel stemmen voor Tsjechië… denkt dan niemand aan het eten?! Heb echt slechte herinneringen aan Tsjechië qua eten: veel aardappel (aardappelsoep kan ik me herinneren?) en vet vlees.

Surinaamse keuken daarentegen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

En edit: hoe die Danique bij Daniel eruit ziet… :open_mouth: zooo jong en dan al fillers en Botox. Ze kan amper normaal praten joh

5 likes

Kan iemand me uitleggen hoe je ziet dat iemand fillers heeft? Die lipfillers zie ik wel, maar wat is het dan nog meer?

Ik kan me niet voorstellen dat je als 23 jarige al maximaal botox/fillers gebruikt muv die lippen dan? Renske maakte ook een opmerking in de trant van: “ik ken ook een stel die zelfs 15 jaar verschillen en dat gaat ook goed”, zich niet realiserend dat dat precies het leeftijdsverschil is tussen Daniel en Danique.

4 likes

Haha yes please! Vind trouwens wel dat het zo maar matig is dit jaar. Ik kijk alleen nog voor de stukken van Dick en Daniel.

1 like

Haar gezicht is erg puffy

1 like

Haar voorhoofd glanst ook op een bepaalde manier, echt zo’n typische Botox glow

5 likes

Ik mis gekke Walter of Jacob 🫠

4 likes

Bart maakt wel een vies ei met die blokjes spek

6 likes