Dit heb ik gemist?
Van wie hiervan weet je niet meer wie het is?
- Suzanne
- Kim
- Yvonne
- Piet
- Karin
0 stemmers
suzanne was de derde vrouw bij JP, met Paris style op haar broek en ze was de eerste vrouw die zei dat ze op kale mannen viel (nog voor we Marianne kenden), Kim was de Schijndelse schopper bij Illya die alleen van kringlopen met haar moeder hield en verder niks, Yvonne was de tweede vrouw bij JP die overal veertjes zag liggen, Piet was âgoeiedagschotelâ en Karin was de blondine die de seconde dat Sharon binnen liep gedumpt werd door Dick
ja dit viel me ook op zeker voor een voormalig kapster!! aflv 23 heeft ze echt meeega vet haar
23
Dick denkt echt veel te veel na. En hoe vaak kan je zeggen dat er âheel veel fysieke aantrekkingskrachtâ is.
Ik vond het zielig voor Renate. Zit je dan al die tijd voor niks⊠Maar was wel voor het eerst dat ik bij JP wat meer echtheid (sorry kots) zag
Magda die helemaal stuk gaat in haar eentje in de keuken
Vrouw je hebt ze toch zelf uitgekozen? Snap ook niet waarom ze die nieuwe ââouwelijkââ vindt maar Eugene niet. Als je ze zo naast elkaar ziet zie ik weinig verschil
Inrit is ook kapster hĂš ![]()
![]()
![]()
Haha ja dit was wel een hoogtepunt deze aflevering
HAHA echt???
i love haar haar en haar hele look wel, dat paarse piekhaar in combinatie met haar soms insane gezichtsuitdrukkingen, volgens mij bestaat een neutraal gezicht bij haar sowieso niet, en net zo expressieve manier van praten tot aan gekrijs aan toe
je ken veel van dr zeggen maar doorsnee is ze iig niet
OJA!! hahahah
Doet me er ook aan denken dat Illya nog bezoek moet krijgen van de oud buurvrouw van zijn zus die de stoute niet-schoenen had aangetrokken.
Ben benieuwd.
ja je zag zoân voorstukje ooit op het begin dat zij ging bitchen tegen sylwia over haar schoenen
aflevering 23
ik vind Magda deze aflevering wel hilarisch in haar hekserigheid eigenlijk en kan me ook wel inleven in dat je zo snel al klaar bent met zon man die maar tegen je aan blijft lullen. die zoekt een praatpaal en toont zelf nul interesse in haar
En op haar divagedrag wat ze niet zo trekt hahaha. Vorige week speciaal het eerste deel van aflevering 1 even gekeken om te kijken wat er nog komt, en dat zat er ook in.
En Daniël die met een meid in bed ligt!!!
Magda
Ja en pff hij praat zo sloooooooom. Prima als je veel te vertellen hebt maar hou er dan wel ff tempo in. Tegen de tijd dat hij zân zin af heeft gemaakt heb jij je voor- hoofd- en nagerecht al gegeten en uitgebreid je tanden geflost en hij heeft 1 hap van zân soep op.
Toevallig laatst ook de 1e aflevering er weer bij gepakt en we krijgen ook nog Daniël die samen met iemand in bed wakker wordt, ben benieuwd wie dat gaat zijn
Zijn dat niet ook slechtzittende hair extensions?
Ik denk toch Renske. Waaaaaarom laat hij haar anders al zo lang nog bij hem verblijven. Ben benieuwd hoeveel dagen ze er in werkelijkheid al is. Voor mân gevoel al zowat twee weken. En omdat het bij hem zo traag gaat (dame 2 is net weggestuurd) denk ik dat de vrouwen die nog gaan komen misschien ook snel weer weg zijn ofzo? Dat zijn storyline heel saai is gebleken bij de montage en we daarom zo in aflevering 22 er nog maar zo weinig gebeurd is daar in Tsjechie
Ja, mijn god, wat een cliffhanger eigenlijk. Hoeft niet in spoiler toch? Want was afl 1 ![]()
Daniel in bed met iemand. Dan komt het sowieso âgoedâ bij hem. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het Renske is. Maar ben wel benieuwd of Renske er nog is als dit opbloeit
volgens mij zag ik ook de Petraâs huilend in elkaars armen. Maar kan van alles zijn natuurlijk.
Wel ook zin in de scĂšnes met de sokken-buurvrouw en Silwia. Dat wordt smullen. Denk wel dat Illya haar binnen 48 uur wegstuurt
Ik snap de liefde voor Magda hier niet. Ik vind haar echt onsympathiek. Ze voelt zich zo verheven. Maar goed, dit vond ik vorig jaar ook van Anja, en dat was ook een publieksfavoriet.
En hetzelfde had ik bij Debbie.
Wat ze gemeen hebben met elkaar is dat ze zó gemeen over en tegen die mannen konden doen die ze notabene zélf hebben uitgenodigd.
Ik las ergens Kim Kipsaté dus alleen daarom heb ik haar onthouden.
Maar geloven jullie echt dat de kandidaten deze mensen zelf hebben uitgekozen? De kracht van dit programma zit in de casting. Misschien ben ik te cynisch maar volgens mij horen zij gewoon âje krijgt 7 filmpjes te zien, je moet hier 5 mannen/vrouwen uit kiezenâ of misschien zelfs âdeze 5 mensen komen, daarbij moet je zeggen leuk laat maar komen en de andere 2 moet je afwijzenâ.