18
JP
Heb niet opgelet want het ging nergens over, die nieuwe vrouw is ook nietszeggend en op de date met britt was het weer helemaal hetzelfde als altijd.
Je komt boven en ziet dit, die matching jasjes
Dan denk je toch ook dat je in een soort raar harem terecht ben gekomen? (Terecht)
Dick
De setting:
Hoe Dick het ervaart:
Hoe is hij zo saai? Hij vindt iedereen eerst ‘echt mooi’ en beter dan de vorige, maar het leidt exact nergens heen want hij krijgt nooit gevoelens.
Speciaal omdat ik zag dat @Janniebeton haar niet mocht, wat vinden jullie van die zacht pratende Brabantse brunette bij hem (sorry naam kwijt)?
- Irritant
- Niet opvallend irritant
Waarom gingen ze ook in een grot vol vleermuizen in een tropisch land staan? Dat is toch vragen om het Zika virus of weet ik veel wat, hij zei ook alleen maar ‘we blijven niet lang’, zou mij echt niet geruststellen.
Inrit
KING SHIT RINUS.
Perfect gebracht door hem zo. Denk dat die andere man ook nog wel weggaat als ze zo door blijft gaan, is echt geen doen en ze zitten daar maar in die riviera maison eetkamerset yoghurtjes te eten naast een leeg zwembad terwijl ze zelfstandig op zoek moeten naar een taakje, wie wil dat!!?
Magda
Ja sorry ik zie Gene nu ook als kabouter, ook hoe hij zo langzaam praat en met meegebrachte proviand kwam, en steeds zo heel verdwaasd is.
Stel je hond is dood, wat appt Magda je dan?
- Och nee wat verdrietig

- Och nee wat verdrietig

- Och nee wat verdrietig

Denk niet dat zij weet wat gebaren betekenen
Daniel
Renske de hele fucking dag, laat hem met rust joh gek. Ik HAAT het als ze zelf denkt dat ze grappig en casual aan het doen is en niemand dat ook vindt. Zo ongemakkelijk. Sowieso was ze hun ook aan het afluisteren, zij is echt niet goed.
Shirley de hele dag:
En Daniel heeft echt geen ruggengraat, hoewel ik een beeeetje hoop had toen ie zo sassy ging staan en tegen Renske zei dat ze zelf was begonnen met roddelen. Maargoed dump haar dump haar dump haar dump haar dump haar