B&B vol liefde #2

Aflevering 23 is een saaie aflevering, maar

ik vind Eric wel echt leuk bij Ingrid! Moest wel lachen dat Ingrid hem uittest door aardappelen te gaan schillen :joy:

Verder vind ik het heel interessant dat Magda echt heel gemeen kan worden als er geen klik is met de man. Denk dat ze beter die nieuwe man gelijk naar huis kan sturen in plaats dan zo houding aan te nemen.

Alle scene’s met Dick zijn echt slaapverwekkend

Edit: Volgende aflevering komt er eindelijke een nieuwe vrouw bij Daniel! :partying_face:

23 likes

En dit exact zegt JP elke keer als er een nieuwe vrouw binnen komt:

Wat betreft vrouwen en hoe ze zijn heeft hij het altijd “wel gezien”.

33 likes

Waarschijnlijk impopulaire mening maar ik vind dit seizoen juist de jonge mensen wel leuk om te zien. De jaloerse vrouwen en kattigheid bij Daniël, en Dick die alle vrouwen vooral alleen lekker vindt en volgens de vrouwen zelf echt bij elke nieuwe gast gelijk op de eerste avond steeds bijna met ze zoent. JP, Rob en Magda daarentegen vind ik dan echt heel saaie tv. Dus ik vroeg me af naar welke stukjes kijken jullie t meest uit?

• Zielige Daniël
  • Appeltaart Rob
  • Vieslak Ilya
  • Jaknikker Dick
  • Lachende Petra
  • ‘Culinaire’ Magda
  • Wansmaak Eveline
  • Klusjes Ingrid

0 stemmers

@Zemraluani oeps dit was geen reactie op jou, maar ik weet niet hoe ik dat wegkrijg

3 likes

Waarom is Sywlia dr haar altijd zo ongewassen of slordig

15 likes

18

JP

Heb niet opgelet want het ging nergens over, die nieuwe vrouw is ook nietszeggend en op de date met britt was het weer helemaal hetzelfde als altijd.

Je komt boven en ziet dit, die matching jasjes

Dan denk je toch ook dat je in een soort raar harem terecht ben gekomen? (Terecht)

Dick
De setting:

Hoe Dick het ervaart:

Hoe is hij zo saai? Hij vindt iedereen eerst ‘echt mooi’ en beter dan de vorige, maar het leidt exact nergens heen want hij krijgt nooit gevoelens.

Speciaal omdat ik zag dat @Janniebeton haar niet mocht, wat vinden jullie van die zacht pratende Brabantse brunette bij hem (sorry naam kwijt)?

• Irritant
  • Niet opvallend irritant

0 stemmers

Waarom gingen ze ook in een grot vol vleermuizen in een tropisch land staan? Dat is toch vragen om het Zika virus of weet ik veel wat, hij zei ook alleen maar ‘we blijven niet lang’, zou mij echt niet geruststellen.

Inrit

KING SHIT RINUS.
Perfect gebracht door hem zo. Denk dat die andere man ook nog wel weggaat als ze zo door blijft gaan, is echt geen doen en ze zitten daar maar in die riviera maison eetkamerset yoghurtjes te eten naast een leeg zwembad terwijl ze zelfstandig op zoek moeten naar een taakje, wie wil dat!!?

Magda

Ja sorry ik zie Gene nu ook als kabouter, ook hoe hij zo langzaam praat en met meegebrachte proviand kwam, en steeds zo heel verdwaasd is.

Stel je hond is dood, wat appt Magda je dan?

• Och nee wat verdrietig :cry: :cry::cry:
  • Och nee wat verdrietig :sob: :sob::sob::sob:
  • Och nee wat verdrietig :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

0 stemmers

Denk niet dat zij weet wat gebaren betekenen

Daniel

Renske de hele fucking dag, laat hem met rust joh gek. Ik HAAT het als ze zelf denkt dat ze grappig en casual aan het doen is en niemand dat ook vindt. Zo ongemakkelijk. Sowieso was ze hun ook aan het afluisteren, zij is echt niet goed.

Shirley de hele dag:

En Daniel heeft echt geen ruggengraat, hoewel ik een beeeetje hoop had toen ie zo sassy ging staan en tegen Renske zei dat ze zelf was begonnen met roddelen. Maargoed dump haar dump haar dump haar dump haar dump haar

35 likes

Wat ik een beetje irritant aan haar vind, is dat ze heel voorzichtig praat. Alsof ze heel lang nadenkt voordat ze iets zegt en het meer een soort performance dan een natuurlijk gesprek is.

26 likes

Dit heb ik gemist?

4 likes

Van wie hiervan weet je niet meer wie het is?

• Suzanne
  • Kim
  • Yvonne
  • Piet
  • Karin

0 stemmers

suzanne was de derde vrouw bij JP, met Paris style op haar broek en ze was de eerste vrouw die zei dat ze op kale mannen viel (nog voor we Marianne kenden), Kim was de Schijndelse schopper bij Illya die alleen van kringlopen met haar moeder hield en verder niks, Yvonne was de tweede vrouw bij JP die overal veertjes zag liggen, Piet was ‘goeiedagschotel’ en Karin was de blondine die de seconde dat Sharon binnen liep gedumpt werd door Dick

17 likes

ja dit viel me ook op zeker voor een voormalig kapster!! aflv 23 heeft ze echt meeega vet haar

6 likes

23

Dick denkt echt veel te veel na. En hoe vaak kan je zeggen dat er ‘heel veel fysieke aantrekkingskracht’ is.

Ik vond het zielig voor Renate. Zit je dan al die tijd voor niks… Maar was wel voor het eerst dat ik bij JP wat meer echtheid (sorry kots) zag

Magda die helemaal stuk gaat in haar eentje in de keuken :joy: Vrouw je hebt ze toch zelf uitgekozen? Snap ook niet waarom ze die nieuwe ‘‘ouwelijk’’ vindt maar Eugene niet. Als je ze zo naast elkaar ziet zie ik weinig verschil

16 likes

Inrit is ook kapster hè :joy::joy::joy:

6 likes

Haha ja dit was wel een hoogtepunt deze aflevering

4 likes

HAHA echt???

i love haar haar en haar hele look wel, dat paarse piekhaar in combinatie met haar soms insane gezichtsuitdrukkingen, volgens mij bestaat een neutraal gezicht bij haar sowieso niet, en net zo expressieve manier van praten tot aan gekrijs aan toe :joy: je ken veel van dr zeggen maar doorsnee is ze iig niet

21 likes

Ja dit was rinus in z’n filmpje:

29 likes

OJA!! hahahah

1 like

Doet me er ook aan denken dat Illya nog bezoek moet krijgen van de oud buurvrouw van zijn zus die de stoute niet-schoenen had aangetrokken.

Ben benieuwd.

24 likes

ja je zag zo’n voorstukje ooit op het begin dat zij ging bitchen tegen sylwia over haar schoenen

aflevering 23

ik vind Magda deze aflevering wel hilarisch in haar hekserigheid eigenlijk en kan me ook wel inleven in dat je zo snel al klaar bent met zon man die maar tegen je aan blijft lullen. die zoekt een praatpaal en toont zelf nul interesse in haar

20 likes

En op haar divagedrag wat ze niet zo trekt hahaha. Vorige week speciaal het eerste deel van aflevering 1 even gekeken om te kijken wat er nog komt, en dat zat er ook in.

En Daniël die met een meid in bed ligt!!!

12 likes

Magda

Ja en pff hij praat zo sloooooooom. Prima als je veel te vertellen hebt maar hou er dan wel ff tempo in. Tegen de tijd dat hij z’n zin af heeft gemaakt heb jij je voor- hoofd- en nagerecht al gegeten en uitgebreid je tanden geflost en hij heeft 1 hap van z’n soep op.

13 likes

Toevallig laatst ook de 1e aflevering er weer bij gepakt en we krijgen ook nog Daniël die samen met iemand in bed wakker wordt, ben benieuwd wie dat gaat zijn

6 likes