Even een check wie het meest vergetelijk is tot nu toe
- Wie is Annemarie???
- Wie is Charlotte???
- Wie is Marijke??
0 stemmers
Annemarie als in de tweede vrouw bij RJ, niet te verwarren met Paul’s zus Ammarie bij Thijzz
Even een check wie het meest vergetelijk is tot nu toe
0 stemmers
Annemarie als in de tweede vrouw bij RJ, niet te verwarren met Paul’s zus Ammarie bij Thijzz
Ik vraag me vooral af wie Joop is
Als ik zeg koffieapparaat gaat er wel een lampje branden denk ik
Oh Joop! Ja. Voelt al weer lang geleden.
welke persoon is het meest onterecht naar huis gestuurd, als in ze konden er helemaal niks aan doen?
0 stemmers
JOOP! WanJopige Joop, Joop!!!
Joop die aankwam met de zin “ik ga jouw hart veroveren” en ook nog met in plastic verpakte planten die hij al drie weken geen water had gegeven. Joop, die ooit een keer vieze koffie langs de Franse snelweg had gehad en het nu niet meer vertrouwde en dus zijn eigen apparaat meenam. Joop, die zowel Chardonnay, Rosé als Rode Wijn zegt wanneer je hem vraagt wat hij wil drinken. Joop, die de vaatwasser inruimen ziet als een groepsactiviteit.
Joop, die er Jopeloos van werd dat Peet wél de fotoboeken op tafel had weten te krijgen. Joop die 4,5 huizen eigenhandig verbouwde en fanatiek meedeed met Nederland in Beweging, maar het maakte allemaal niet uit. Joop die toen zijn inner petty bitch losliet en Peet van achter zijn rug denkbeeldig neerschoot met een boormachine en toen lekker valsspeelde met Mens Erger je Niet.
Die Joop, weet je wel?
Voldemort toen hij nog 2 plukken haar had
Ik weet nog steeds niet wie Marijke is
HET ZIJN GEEN POPPETJES, HET ZIJN TINNEN SOLDAATJES DIE HEEL BIJZONDER ZIJN MARIJKE
Nee nee
‘Je mag het geen poppetjes noemen!’ Past echt beter bij zijn opvliegende aard
Heerlijk!!!
Oh de boormachine:smiling_face_with_three_hearts:. Hoe kon ik dat vergeten. Bedankt voor deze treffende karikatuurschets. Wordt gewaardeerd. Begint BZV ook al weer bijna?
Nee BzV komt niet meer want Yvon is dood.
Huugje
Dit huis dit vervloekte huis!! Een hel gelijk!
Spoiler
Mirjam zit er denk ik meer in voor de promotie van haar b&b en als haar prins op het witte paard er tussen zit is dat mooi meegenomen maar heb het idee dat ze op basis van de video’s al besloten heeft van niet
Dat idee heb ik sowieso wel bij veel van de deelnemers. Vooral Robert-Jan.
Tussen neus en lippen door steeds even wat promotie.
En bij hem vind ik ook dat hij veel dingen analyseert alsof het sollicitanten zijn of zo. Kan het niet echt goed omschrijven.