Ik weet nog steeds niet wie Marijke is
HET ZIJN GEEN POPPETJES, HET ZIJN TINNEN SOLDAATJES DIE HEEL BIJZONDER ZIJN MARIJKE
Nee nee
‘Je mag het geen poppetjes noemen!’ Past echt beter bij zijn opvliegende aard
Heerlijk!!!
Oh de boormachine:smiling_face_with_three_hearts:. Hoe kon ik dat vergeten. Bedankt voor deze treffende karikatuurschets. Wordt gewaardeerd. Begint BZV ook al weer bijna?
Nee BzV komt niet meer want Yvon is dood.
Huugje
Dit huis dit vervloekte huis!! Een hel gelijk!
Spoiler
Mirjam zit er denk ik meer in voor de promotie van haar b&b en als haar prins op het witte paard er tussen zit is dat mooi meegenomen maar heb het idee dat ze op basis van de video’s al besloten heeft van niet
Dat idee heb ik sowieso wel bij veel van de deelnemers. Vooral Robert-Jan.
Tussen neus en lippen door steeds even wat promotie.
En bij hem vind ik ook dat hij veel dingen analyseert alsof het sollicitanten zijn of zo. Kan het niet echt goed omschrijven.
Nee bij RJ heb ik dat gevoel echt het allerminst. Hij vindt die vrouwen echt belangrijk (zelfs hun innerlijk) en hij heeft die promo ook niet nodig lijkt me. Hij doet drie keer per jaar een rondje met een stel Nederlanders en verder zit hij gewoon lekker op zijn oude geld te teren.
Ik zie nu een berg met allemaal van die oude guldenbiljetten en -munten voor me waar hij als een dagobert duck op zit.
Els heeft instagram maar misschien ben ik late to the party.
Toen Thijz en Reuzenkabouter in de lucht tuurden en zeiden: “Het is toch wat he!!!” Hadden ze het nou over chemtrails, wat verder daarna door de productie geheel werd genegeerd? Of lag dat aan mij?
Ja haha dat vroeg ik me ook af
Hahaha ik dacht ook meteen zal wel over die stomme chemtrails gaan, maar daarna leek het wel alsof ze het over het weer hadden. Of dat hebben ze zo ge-edit om hem niet wap over te laten komen
afl. 21
Samenvatting
OMG die Karel bij Iris die nog even in z’n speedo het zwembad meepikt. En ook hoe dan he, z’n achterste continu omhoog laten piepen in dat bad. man man man. Mijn god die Peter bij Iris. Hij was er het liefst meteen bovenop gesprongen zegt hij. Ik denk geduchte concurrentie voor Janus. Ga wel stuk, volgens mij zit Karel bewust te stangen. Nog even zwemmen, nog niks opruimen. Net een klein kind haha.
Ik zie het niet gebeuren tussen Margreet en RJ. Hoe zij telkens die telefoon trekt om foto’s te maken tijdens die high tea. Meid hoe oud ben je. Hij vindt het niks haha.
De nieuwe bij Mirjam zie ik eerder gebeuren dan Rick. Ben benieuwd.