Ja ik wil hem echt als mijn opa. Oma neem ik er dan wel voor lief
Jaaaaaa ik ook!!!
20
Echt, die Iris en Karel. Wat erg die 2. Iris die tegen Jan heeft lopen lullen en hem dan de schuld wil geven. En Karel die er ook iets heeeel raars van maakt, alsof hij een soort troef had? En iedereen zich heel ongemakkelijk zou voelen door dit, zo awkward. Jij wordt naar huis gestuurd hè vriend?
En Mike, wat een raaaare flapdrol. Zo dramatisch ook, vreselijk. Heel vermoeiend.
Dat gesprek ook met birthe, kom to the point vent. En kom er gewoon voor uit dat je Noor wilt? En kom niet met zo’n lulverhaal alsof hij die andere 2 vrouwen nog wel een kans gaat geven.
Mirjam vind ik ook zo moeilijk. Zij zingt een liedje voor hem en dat kan gewoon maar hij zingt iets over de liefde en zij schiet alweer helemaal in de stress??
Hoop dat die nieuwe vrouw bij Thijz ook dat vieze haar van die kabouter eraf gaat knippen
Maar die Karel is toch ook niet goed joh. Helemaal genieten van al het ongemak dat iedereen ervaart en ook met die bonensalade? Kats contactgestoord ofzo
Hahaaa jaa die salade. Leek wel soort kattenvoer of bonen in tomatensaus.
Ik zag 0 aan groente of sla ofzo?? Hoezo noem je dit zo.
Karel zit in mijn allergie in ieder geval, al toen ik hem voor t eerst zag, niet aardig maar soms heb je dat met mensen.
Hij weet vgm ook echt niet hoe hij overkomt want in dat voorstukje toen ie kwam zei hij ook iets van dat hij een leuk persoon is die er goed uitziet, qué?
Aflevering 20
karel is echt een engnek, kijk hoe hij zit te lachen dat Jan misschien nog wel meer pijn heeft dan hij
en wat een gejank bij Mike zeg. Ook: reboundgirl vind ik toch wel beter klinken dan transitiemeisje
Ik vraag me inmiddels ook af wat Mirjam precies wil of verwacht. En dan vooral hierna. Want het is niet dat je makkelijk ff op en neer naar zuid Afrika kunt (duur en ver weg). Moet een man dan meteen bij haar komen wonen of ziet ze iemand 3/4 keer per jaar? Zo leer je toch ook iemand niet kennen. Digitaal contact en bellen lijkt me ook niet zo makkelijk.
Ik zie vooral heel veel praktische problemen nog los van haar eigen houding en issues
Aflevering 20
Mirjam reageerde ook best wel verbaast dat hij voorbij het staff bordje kwam. Denk dat ze even die drempel over moest van een b&b gast naar prive ‘date’.
Ze leeft wel echt sober in dat kamertje. Goed dat ze het hem toch liet zien. Hij gooit dat muurtje meer omlaag dan die andere mannen.
Ja en zichzelf ook avontuurlijk noemen? Hoe dan
Ja en hij stelt vragen !
Mike is echt pff wat een ei.
Aflevering 20 echt saaie aflevering.
Nou fijn weekend mensen, tot maandag
Denk alleen dat ze op fysiek vlak niet matchen en meer vanuit Mirjam vriendschappelijk blijft. Maar we shall see
Mijn conclusie tot nu toe is dat alle vrouwen die bij Mike komen veel te goed, lief, slim en leuk voor hem zijn. Vooral Noor die met 22 de grown up moet zijn in alle situaties rondom Mike.
Als hij geen blonde krullen en surfskills had dan had hij nul aantrekkingskracht gehad. Echt een dweil van een man
Nope, ik zie het ook go get him Anja!
Even bidden voor Mike jongens. Misschien haalt hij het einde niet!
Je gaat het bijna hopen
We zijn wel in de fase beland dat het steeds duidelijker wordt waarom de mensen die hieraan meedoen nog single zijn (en dan met name de B&B eigenaren)