afl 9
Wtf thijz man, ook dat dramatische succession muziekje erbij. Ik vind dit zo respectloos, met die twee mensen erbij. “Ik denk dat ik wel duidelijk ben”. Verre van maargoed. Arme Ammarie.
Wtf thijz man, ook dat dramatische succession muziekje erbij. Ik vind dit zo respectloos, met die twee mensen erbij. “Ik denk dat ik wel duidelijk ben”. Verre van maargoed. Arme Ammarie.
Haha mega treffend ja!
‐-----
Els zei trouwens iets mega betuttelends tegen Annemarie toen ze ging: “Stoer hoor van je! jaaaaa flinke meid…” echt op zo’n toontje hoe je tegen een 3 jarige praat.
Ja lol wtf was DAT
Aflevering 9
Die slachtofferrol van Annemarie ueugggh en dat zo’n meisjesachtig giecheltje erbij. Ze neemt steeds expres afstand en gaat achteraan lopen enzo in de hoop dat hij dan naar haar toekomt. Ja dag. Heel vreemd moment trouwens dat RJ haar ineens nog even 2 keer vol op de mond pakte?
En Ammarie van Thijzzzz (die namen passen goed bij elkaar zeg) vind ik steeds een beetje zielig, waarom is ze zo emotioneel de hele tijd. Gelukkig kwam ze wel goed voor zichzelf op. ‘‘Als ik hier weg rij dan rij ik naar huis’’. goedzo meid. Die kabouter en met je rode haren ook zo droog erbij aan tafel hahah
Ik vind Noor trouwens echt een leuke meid en komt echt goed uit haar woorden voor een 22 jarige. Ik ben voor haar
Ik vind het montagewerk zo grappig. Vorig jaar met die pauw en Claudia’s hoestbui en in afl 9
zie je een sereen shot van tjilpende vogeltjes dat bruut wordt verstoord door de herrie van Joops koffiemachine
Dat moment was briljant ja! Oooh wat is dit seizoen weer genieten. Moest er even inkomen, maar ben weer hooked. Alleen Mike vind ik saai met al dst gecross
Idd. Maar voorlopig gaan ze nog niet tongen omdat hij met die koortslip zit dus misschien is er nog hoop
Afl 10
Wat een alfamannetjes gedrag tussen Jacco en Marcel . Ik snap ook niet dat Marcel zich zo goed in Afrika vindt passen. Hopelijk wordt hij eerder naar huis gestuurd.
Ik verbaas me ieder seizoen weer over de infantiele houding van mannen boven een bepaalde leeftijd als het op daten aankomt.
Never forget die eerste man bij Astrid: “Nee die andere kandidaat is geen partij voor mij. Ik rijd een veel grotere auto.”
Of die ene man bij Ted (of misschien Marian): “Hij is helemaal geen concurrentie hoor. Hij heeft een veel dikkere buik dan ik!”
Edit: Volgens mij heb ik al eens eerder in dit topic exact dezelfde post geplaatst maar het zit me blijkbaar hoog.
Marjan? Ik ben nog niet helemaal thuis in de namen merk ik. Bedoel je Zuid Afrika Mirjam?
Ik vond trouwens wel dat de video’s bij Mirjam tegenvielen. Had verwacht dat er leukere mannen bij haar zouden reageren.
Ik denk toch dat veel mensen niet de ambitie hebben om zo ver weg te verhuizen voor de liefde, er is daar ook letterlijk niets behalve de lodge.
Ja en zij wil ook nog eens een man die haar niet helpt maar er alleen voor de liefde is, wat moet hij daar gaan zitten doen dan? Olifanten tellen komt na een tijd ook je neus uit denk ik
Ja die moet ‘wel zijn eigen ding doen en hebben hier’. Alsof je dat zo even uit je mouw weet te toveren op zo’n andere plaats
Ik zeg echt elke aflevering met Mirjam wat moet je daar doen als man van?
Ik snap niet dat die ene man bij Mirjam blijft denken dat hij lekker kan gaan fietsen daar tussen de big five?
Dit hoor ik bijna alle (oudere) B&B eigenaren zeggen, maar dat is inderdaad nogal wat. Zeker in Zuid Afrika!
Die Jacco is toch knetter wereldvreemd
Jannie yoga hahahahaa
Nee precies. Pak gewoon die olifant en gaan met die banaan!