Ik denk bij Anja steeds dat er staat “Frankrijk, Bitches” ![]()
Nee maar dan noem je ook iemand.
Ik zou zeggen, de beste zijn:
Seizoen 1: Neurodebbie, ChaggoBert en ViezeJacob.
Seizoen 2: Neuroastrid, ChaggoHans en ViezeRichard
Seizoen 3: NeuroPetri, ChaggoLeendert en ViezeWalter
En dit seizoen denk ik: NeuroAnja, niet-chaggoRJ en mogelijkviezethijz
haha never mind spuit 11 ![]()
Leendert mag ook de vieze titel ontvangen
Moet afl 9 nog afkijken maar heb nu al medelijden met het thuisfront van Joop . Die gaat hier nog weeeeken over zeiken en zeuren. Wat een intens nare vent.
Oh en ik heb zon hekel aan types als Annemarie . Van alles verwachten en niks communiceren. Doe ff volwassen, zo ben je toch altijd teleurgesteld als je zo leeft.
Leendert was soms vies
Iris die zichzelf flamboyant noemt ![]()
En ook totaal niet gastvrij. Met de dekens…
Lief dat die chick van 22 vroeg wat de skincare routine was van het model van 30
ze kan haar wenkbrauwen en voorhoofd niet meer bewegen
Haha dat Succesion muziekje tijdens dat gesprek van Thijz en Ammarie.
Edit: oeps volgens mij toch niet. Leek er op.
Vind t ook echt hilarisch dat ze Joop gaan interviewen tijdens z’n eerste ochtend koffie ![]()
Vind hem echt de grootste sfeermaker tot nu toe. Dat intens grote bord voor z’n kop, je verzint het niet
afl. 9
Samenvatting
Zoooo maar die Joop jongens. Ja Anja is misschien wat typisch, maar hij keer duizend? En dan alles opkroppen en in 1x zo over haar heen storten, echt niet okee! Wat een kerel. En daarbij is hij zelf ook net zo erg of nog erger, met zijn espressomachine die hij al bij voorbaat gebruikt (meeneemt?!?!) zonder haar koffie geproefd te hebben. Ugh. Zooooo onbeleefd, echt alles aan hem.
Ik vind Els echt iemand die lid had kunnen zijn van de koninklijke familie.
Afl. 9
Samenvatting
Wat zit toch in de naam Annemarie? Ik vind ze allebei zo suf. Pfft.
Anders zakt die sjaal van haar schouder denk ik
Was eigenlijk niet op zoek naar een serieus antwoord
Els geeft me madame Adelaide vibes.

Els for president ![]()
Ja ik vind het bij RJ dus cluedo achtig met dat huisje waarin hij de lage kamertjes ‘bibliotheek’ noemt omdat er een halve Billy in staat, of de eetkamer omdat je er bukkend kan tafelen. En dan zijn aristovrienden die allemaal Mevrouw blauw van Draet en Kolonel van Geels zouden kunnen heten.
In dat universum is Els Rosa Roodhart en het is wachten tot er een loden pijp opduikt.
Hahahaha JAA