B&B vol liefde #2

Aflevering 10

Ik moet echt lachen toen die ene man bij Mirjam zo heel internationaal met gasten Spaans aan het praten was en ze toen omschakelden naar die tent waar die andere man bijna huilend lag te doen alsof hij het niet heel erg kut vond dat hij daar opgesloten zat en iedereen hem vergeten was. Vooral toen er een auto kwam waar hij naar riep maar die hem ook niet zagen en hij zo heel dramatisch ~we zullen wel zien wanneer ze me komen halen~ deed

Niet spoiler algemeen: het lijkt me echt zo saai om te wonen waar Mirjam woont? Ja coole dieren maar na een maand weet je dat ook wel en je kan nergens heen, het is vroeg en ineens donker, dingen vallen steeds uit. Lijkt me echt afgrijselijk zo opgesloten zitten, bij al die andere B&Bs kan je gewoon veilig en normaal naar andere plekken toe.

40 likes

Spoiler aflevering 10

wat doet die Marcel vreselijk zeg. Echt een nare man die continu vertelt dat de ander daar echt niet past. Daar ga je er zelf niet beter door passen Marcel :smiling_face_with_tear:

14 likes

Ja en de mannen die er nu zijn (ben bij afl 6) zijn ook een beetje van die neven van Jeroen

7 likes

10

Vraag me wel af of Mirjam, of iemand anders van die groep, ook niet gedacht heeft ā€œgoh, wat blijft hij lang weg laten we eens ff gaan polsen hoe het gaat.

11 likes

Ik denk het niet, ze is ook niet echt een attente gastvrouw van wat we zien.

Ik denk dat je bij Anja het beste zit eigenlijk qua zorg, en RJ maarja die runt eigenlijk geen B&B maar die is wel echt aan het zorgen. Zelfs Albert vind ik best wel een goeie host met dat ie rekening hield dat een gast moe is en de plannen aanpastte.

Vind persoonlijk Mirjam, Iris, Thijz echt matige hosts, die zijn heel erg met zichzelf bezig. Mike en die kale man met bril (sorry vind hem echt heel saai) zijn een beetje middenmoot.

15 likes

Ik ben wel fan van Anja eigenlijk, en ik snap heel goed dat zij de kriebels kreeg van Joop door zijn love bombing en het koffiezetapparaatincident.

Vind het bij Mirjam zoooo saai, saaie mannen en zij lijkt er ook totaal niet op zitten te wachten hahaha

23 likes

Valt me idd dit seizoen erg op dat er soms slecht gehost wordt. Erger me bij Arno (de kale man met bril @Zemraluani) aan het gebrek aan een echte keuken en dan vooral een aanrecht. Hij heeft eigenlijk alleen een gootsteenblok, en verder doen ze dan alles steeds op die tafel, maar die is veel lager dan een aanrecht dus staan ze met kromme rug groenten te snijden?? En dan (met je gast!! die zelf al aangeeft aan tafel te eten) weer met kromme rug op de bank gaan zitten eten. Prima als je pizza eet of borrelt maar niet met soep :cry:

15 likes

Ja dit.
En hoe ongastvrij, je biedt iemand toch wel een maaltijd aan ipv alleen maar wat van die droge zaadcrackers (bij Iris). Zou me echt schamen als ik zou horen dat m’n gast ā€˜s avonds nog het tosti-ijzer moest aanslingeren.
En dan al zelf ontbijten zonder je gast daarbij te vragen. Zo bizar

14 likes

Ja dat sowieso. Snap dat echt niet want dit programma is toch ook reclame voor je B&B, doe ff je best ofzo.
Zou me echt kapot schamen als mensen honger hebben in mn huis, laat staan als het je B&B is. Hoe zouden ze bij betalende gasten zijn dan.

13 likes

Bij wie zou je het liefst willen verblijven?

• Robert Jan
  • Iris
  • Albert
  • Anja
  • Mike
  • Thijz
  • Arno
  • Mirjam

0 stemmers

En bij wie absoluut niet?

• Robert Jan
  • Iris
  • Albert
  • Anja
  • Mike
  • Thijz
  • Arno
  • Mirjam

0 stemmers

4 likes

Ik denk dat Anja echt een girl’s girl is en ze je in de watten legt.

Love die meid.

31 likes

Ik wilde niet kijken dit seizoen, maar dit topic maakt me te nieusgierig.

3 likes

Ja dat denk ik ook, heerlijk met Piet op schoot

8 likes

Gewoon jaloers dat je alles nog te kijken hebt

26 likes

Ik kan die camping door de tv ruiken, je weet gewoon dat Het Weer in alle tentdoeken zit.

31 likes

Kan iemand please gifjes maken van Anja’s hoofd, nadat Joop wegloopt?

10 likes

Annemarie’s gezichtsuitdrukking is echt het perfecte voorbeeld van ā€˜een jankbek’ (sorry)

45 likes

En een gifje van een moment in afl8, als Anja, Joop en die ander naar binnen lopen nadat ze dat hekje hebben gemaakt. Joop gaat dan achter die andere man staan en maakt zo’n agressief gebaar met zijn armen/handen. Heb echt gegierd om dat moment

19 likes
aflevering 10

Nou ik zie het niet tussen Iris en Jan hoor
Ze begrijpt iedere keer zijn domme grapjes niet of reageert er maar half op en dan prijst ze zijn activiteit terwijl ze zelf alleen maar shag zit te roken

8 likes

Ik loop heel erg achter geloof ik haha, ben bij aflevering vijf.

Maar hoorde ik nou goed dat die Albert van ruim zestig twee kindjes heeft van vijf en zeven?? :eek:

5 likes