Omg haha je hebt gelijk, ik dacht ook gister om 22u op tv
Kan ook zijn geweest dat de productie die brief heeft geschreven en het helemaal zijn woorden niet zijn.
Arme peet met zijn blauwe oog!
Dat van Thijzz leek wel nep
![]()
![]()
zouden ze zo ver gaan? Dat kan toch haast niet…
Wat ik wel bijzonder vond (haha net als al het andere), is hoe hard er geknipt is in de reünie. Zulke overduidelijke harde knips in sommige scenes, die vervolgens totaal niet meer vloeiend lopen. Vraag me af waarom ze dat niet iets meer juicy laten. Of uberhaupt het zo kort houden, eigenlijk kom je er alleen maar achter wie nog bij wie is, maar ik wil juist alle details van alle kandidaten. Maargoed, a girl can dream.
Het is en blijft een commercieel programma
Huh nee? Ik vond dit bij uitstek hoe Thijz daadwerkelijk was
De twenty-something TikTok chick die verliefd was op Thijz is inmiddels ook wat bekoeld in haar liefde na het zien van de reünie
Lol
Hoe het zij? Waar zie ik dit?
Lizzardcurve op tiktok
Ho ho dat was gewoon een goocheltruc
Je denkt toch niet dat zij ooit serieus was?
Piet ![]()
Nou. Wat een kutreünie eigenlijk. Ik hoop dat Mirjam en Sjoerd elkaar toch nog vinden maar zal ook wel weer niet ![]()
Ik weet niet man bij haar hahaha
Hoe lief ik Peet ook vind, ik snap helemaal dat het niet iets is geworden. Anja is veel te bruisend nog. Peet is echt wel een oude man. Een lieve, maar wel een oude man.
misschien is margreeth wel wat voor sjoerd of margreeth met rick . Ik denk dat mirjam en sjoerd niks word.
Goo malgosia! Ik vind haar echt top hoe ze zo even zegt waar het op staat en haar gezicht spreekt boekdelen. Ik had wel meer Els tijd verwacht. Ben benieuwd of ze beide nog vaker te zullen zijn.
Joyce en albert blugh met die stemmen. Hij lijkt ook zo oud. Mijn pa is ouder maar lijkt veel jonger. En joyce versterkt hoe oud hij eruit ziet.
RJ en Suzanne. Ik vind hem door haar veel saaier. Outfits weg. Leuk hoor dat ze elkaar hebben gevonden maar stuk saaier.
Volgens mij is er wel meer tussen yvonne en thijzzzz gebeurd dat zij er nu niet is. Wat een hork blijft die thijZ.
Ik vond Noor echt goed ! Veel te leuk voor Mike.
Haha Iris met der wilde seks, top wijf. Geniet lekker van het leven.
Anja en Peter was te verwachten. Arme Piet, zo sneu.
Ik zou het wel geloven haha
Ik moet zeggen dat ik in ieder geval blik van Mirjam en Anja wel oprecht een beetje bezorgd vind. Of iris dan meteen onder het bloed zit en geplast heeft is een tweede haha