De arme Peet was helemaal bont en blauw aan (op beeld) zijn linkerkant van het gezicht.
Komt omdat Anja zo fel was
()
Ja vrouwen horen lief en zacht te communiceren, begrijp dat dan.
Mike
Ik ben er wel van overtuigd dat hij die vriendin al had. Hij wilde zo erg niet zoenen, terwijl je dat normaal wel zou uitproberen denk ik om te kijken of de klik er is.
Reünie Mike
Ja dat denk ik dus ook. Er gingen al verhalen rond dat hij vlak voor de opnames die vrouw had leren kennen. Verklaart echt waarom hij zo weird deed tegen Noor. Alsof hij zo in de war zat met z’n gevoelens. Ik denk dus nog steeds dat hij echt weg was van Noor maar hij het gewoon simpelweg niet kon doordat hij net een andere relatie had
Mike reünie
[spoiler]Ja, ben er ook van overtuigd. Maar er zijn toch genoeg momenten waarop hij, wanneer de camera’s weg waren, tegen die meiden had kunnen zeggen hoe het zat. ‘Hey, leuk dat je d’r bent, ik voel me vereerd maar ik ben net voor de opnames iemand tegen gekomen en het wurgcontract dwingt me om het programma te doen, maar ik wil je niet voorliegen. Zullen we gewoon als vrienden een leuke tijd hebben?’ Dat was respectvoller geweest en dan had hij denk ik ook minder moeten huilen.
Overigens hoop ik wel dat de vriendin die Mike dus blijkbaar al had, geen Nederlands spreekt. Want als ze die liefdesbrief van Mike aan Noor heeft gehoord, zal dat geen goed hebben gedaan aan hun relatie [/spoiler]
Waarom wordt er in spoilers gepraat, alles is op tv geweest
Omg haha je hebt gelijk, ik dacht ook gister om 22u op tv
Kan ook zijn geweest dat de productie die brief heeft geschreven en het helemaal zijn woorden niet zijn.
Arme peet met zijn blauwe oog!
Dat van Thijzz leek wel nep
zouden ze zo ver gaan? Dat kan toch haast niet…
Wat ik wel bijzonder vond (haha net als al het andere), is hoe hard er geknipt is in de reünie. Zulke overduidelijke harde knips in sommige scenes, die vervolgens totaal niet meer vloeiend lopen. Vraag me af waarom ze dat niet iets meer juicy laten. Of uberhaupt het zo kort houden, eigenlijk kom je er alleen maar achter wie nog bij wie is, maar ik wil juist alle details van alle kandidaten. Maargoed, a girl can dream.
Het is en blijft een commercieel programma
Huh nee? Ik vond dit bij uitstek hoe Thijz daadwerkelijk was
De twenty-something TikTok chick die verliefd was op Thijz is inmiddels ook wat bekoeld in haar liefde na het zien van de reünie
Lol Hoe het zij? Waar zie ik dit?
Lizzardcurve op tiktok
Ho ho dat was gewoon een goocheltruc
Je denkt toch niet dat zij ooit serieus was?
Piet