Nou. Wat een kutreünie eigenlijk. Ik hoop dat Mirjam en Sjoerd elkaar toch nog vinden maar zal ook wel weer niet
Ik weet niet man bij haar hahaha
Hoe lief ik Peet ook vind, ik snap helemaal dat het niet iets is geworden. Anja is veel te bruisend nog. Peet is echt wel een oude man. Een lieve, maar wel een oude man.
misschien is margreeth wel wat voor sjoerd of margreeth met rick . Ik denk dat mirjam en sjoerd niks word.
Goo malgosia! Ik vind haar echt top hoe ze zo even zegt waar het op staat en haar gezicht spreekt boekdelen. Ik had wel meer Els tijd verwacht. Ben benieuwd of ze beide nog vaker te zullen zijn.
Joyce en albert blugh met die stemmen. Hij lijkt ook zo oud. Mijn pa is ouder maar lijkt veel jonger. En joyce versterkt hoe oud hij eruit ziet.
RJ en Suzanne. Ik vind hem door haar veel saaier. Outfits weg. Leuk hoor dat ze elkaar hebben gevonden maar stuk saaier.
Volgens mij is er wel meer tussen yvonne en thijzzzz gebeurd dat zij er nu niet is. Wat een hork blijft die thijZ.
Ik vond Noor echt goed ! Veel te leuk voor Mike.
Haha Iris met der wilde seks, top wijf. Geniet lekker van het leven.
Anja en Peter was te verwachten. Arme Piet, zo sneu.
Ik zou het wel geloven haha
Ik moet zeggen dat ik in ieder geval blik van Mirjam en Anja wel oprecht een beetje bezorgd vind. Of iris dan meteen onder het bloed zit en geplast heeft is een tweede haha
Anja heeft wel een bebloed doekje vast
Hahaa op de borrel gebeurt het he, zeiden ze
Ik zit nu de reünie terug te kijken. Wat zien Ammarie en die andere vrouw met grijs slag haar van thijz er prachtig uit! Ze zitten natuurlijk in de visagie hier, maar ik vond beiden sowieso al mooie gezichten hebben. Mooie voorbeelden voor hoe oud worden eruit kan zien
Er was toch ook iemand met een bloedneus geweest? Kan ook daar van zijn natuurlijk.
Nou ik vind dit helemaal niet grappig, beetje sneu eigenlijk
Haha ik geloof er echt niks van. Sowieso hoeveel drank moet je wel niet in Iris gieten voordat zij zo dronken raakt
Ben al bezig met een plan hoe ik die naborrel binnenkom volgend jaar.
Nou ja in de stoel zit wel iemand met blond haar. Heel sneu om dat verhaal zo op X te zetten met (blijkbaar) een filmpje en al erbij. Als dit op de afterparty is ben ik wel heel benieuwd wie dat zou posten, of is dat met publiek erbij?
Thijz en Yvonne hebben denk ik gewoon seks gehad en daarna kreeg hij after nut clarity/bindingsangst en zij voelt zich bedrogen
Hahhahahahahha ik ging zo kapot om Iris en die kleine Griekse man, past zo bij haar denk ik. Moet zeggen dat ik Iris sowieso een sterkte tweede run van het seizoen vond hebben. Eerst was ze wat minder sympathiek, maar als ik terugdenk had ze echt over iedereen wel wat aardigs te zeggen? Zelfs die petty buschauffeur met de eeuwige paarse blouse die ze eerst niet eens begroette, had ze alleen maar aardige dingen over te zeggen en ik vind het echt cute af dat Janos en zij nu familie zijn.
En mn hart is gebroken door Piet en Peet,
Arme arme Anja.
En de rest van de mensen boeit me echt nul, vond RJ met Suus echt heel saai geworden, ik haat Mime, Mirjam hebben we gewoon nog steeds geen conclusie over en ik hoop dat we nooit meer iets van/over/door Joyce horen, wat een doodeng wijf is dat.
Malgosia was wel echt de grote ster van de reünie, love dat voor haar.
Oh geluk voor ons allemaal: Rick is bezig om zijn nummer voor Mirjam, je ogen stralen zilvuuuuuuuuuuur, uit te brengen als single.
Vanavond een interview met Malgosia bij Boulevard; voorproefje. Ze legt hier ook een beetje uit dat ze nu Albert minder aardig vindt vanwege zijn gedrag richting de andere vrouwen, terwijl ze een paar weken terug nog op bezoek was bij hem en het weer oké leek (puur aandacht natuurlijk).
Sowieso dat ze nog wel een aantal keer gaat terug komen op de Nederlandse televisie. Waar vraag ik me af (ik denk dat ze de productie vierkant uitlacht als ze haar uitnodigen voor Robinson ofzo).
Was het trouwens hier of ergens anders waar voorbij kwam dat ze ook nog een zoon heeft (naast de dochter waar ze helemaal trots op is) met wie er nogal wat speelt tussen hun? Hier te lezen als het nog niet voorbij is gekomen. Ook nog wel een dingetje natuurlijk samen met de veroordeling (ook in interview van vanavond), al zijn er BN’ers die overal nog opduiken die meer op hun kerfstok hebben.
Ik snap dat iedereen smult van Malgosia, maar niet dat iedereen haar een queen vindt? Ben misschien de enige met die mening, maar ik vind haar vooral hartstikke ordinair?
Ze zwelgt ook echt in de aandacht. Brrr…
Helemaal mee eens. Ergens goed dat ze hem op haar manier ‘de waarheid’ zegt, maar door de hele tijd zo’n blik op te zetten en passief agressief te doen getuigt voor mij echt van kinderachtigheid/verlagen en jezelf laten kennen en niet op een volwassen manier verwerken. (Vond ik overigens ook al met wat opmerkingen in de serie zelf, zo van mij pak je niet, maar eigenlijk doet t je wat)
Net als in dat artikel, (als je de Story al moet geloven hoor)
“Hij heeft tal van bizarre e-mails van zijn moeder ontvangen. Ruim na de opnames van B&B Vol Liefde, op 16 juni, in het holst van de nacht, liet Malgosia hem in een e-mail op dubbelzinnige wijze weten dat ze zelfmoord wilde plegen.”
Vind ik echt typisch passen bij zo’n iemand die reactie wil uitlokken