Albert heeft haar niet sjiek behandeld, maar zij deed een beetje huille-huillie, dat ze als een lustobject is behandeld. Terwijl zij zich presenteerde als hete vrouw, en al haar seksuele, bedoeld als flirtigere, opmerkingen niets anders uitstraalden dan dat. En simpele, vrij hersenloze Albert loopt dan z’n pik achterna. En vervolgens nog een keer als er een andere vrouw verschijnt. Tja, dan krijg je gewoon een koekje van eigen deeg.
Ik snapte ook niet echt die borsten opmerking naar Joyce? Heb ik iets gemist
Mijn moeder vindt dat nu weer niet maar zij vond Mike en Noor wel echt goed samen passen en dat Noor hem kon helpen met zn problemen. Echt wtf hahah ik vond echt tegenovergestelde dat zij zoveel beter verdient
Chique van je
De vrouw is een berekende koude femme fatale en de simpele man kon er gewoon niks aan doen!!! En Joyce zei ze omdat Joyce letterlijk als eerste woorden over ons Gosja zei “waarom hangen die tieten er helemaal uit”.
Als mede-grote borsten persoon snapte ik echt wel wat ze bedoelde. Mensen associëren dat echt wel vaak met seks terwijl als iemand met kleine borsten het zelfde aan zou trekken, dat minder vaak gebeurt. Ik vind het echt onzin dat je dat moet bedekken/daar rekening mee moet houden als je je kleed en dat je je anders presenteert als iets seksueels. Borsten ≠ seks.
Ja vrouwen die geen grote borsten hebben doen dat ook vaak hè! Toch ergens een raar soort jaloezie of onzekerheid oid, waardoor ze dan heel vreemd en ontmenselijkend gaan praten over “die tieten”, “het hangt eruit”, “stop ze weg” alsof het niet gewoon een normaal lichaamsdeel is dat er nou eenmaal is.
Joyce was sowieso jaloers.
En niet een beetje volwassen, deze man is 36
Ik zie je punt hoor, dat pleit Albert helemaal niet vrij, maar ze heeft zelf ook een groot aandeel wat er is gebeurd tussen die twee. En ze doet of ze slachtoffer is, maar ik zie niet waar zij slachtoffer van is. Er is niets gebeurd dat ze zelf niet wilde. Behalve dat zij Albert niet kreeg, en zij direct zag dat hij Joyce veel interessanter vond. En toen ging ze in drama-stand.
En @kali, zo presenteerde ze zichzelf. Hoe moet ik het anders zien dan? Om altijd maar de schuld bij de man te leggen en nooit wat over het uiterlijk of de woorden van een vrouw te mogen praten, is niet misogyn.
@Flamoes Als het alleen haar uiterlijk was, dan was er niets aan de hand. Het was gedrag en woorden erbij om het plaatje te maken.
Ik vind t niet netjes hoe Albert haar behandeld heeft. Maar ik snap de hype rondom Malgosia niet. Ik zou met beiden ogen open slapen rondom haar want vind haar doodeng. Hoe ze kijkt en die verhalen allemaal.
Albert is een egocentrische lul, die echt geen enkele goodwill heeft. Maar dat halleluja om Malgosia, een sterke vrouw die dit niet verdiend heeft, echt no way. Ze heeft precies wat ze wilde. Drama op tv om nog maanden, liefst jaren uit te melken.
Ik ben het er ook mee eens dat Malgosia echt niet netjes behandeld is door Albert (sowieso alle vrouwen). Hij behandelde ze allemaal als vervangbaar. Maar het ene kan toch naast het andere bestaan? Malgosia profileerde zich daarnaast inderdaad seksueel, waarbij ze in zowat haar eerste zin al duidelijk aangaf wat ze met hem wilde uitspoken, dat ze opgewonden raakte van dominante mannen, daarna direct onder een boom wilde zoenen etc. Als dat je eerste gedachte/uitspraak is (ipv ik wil iemand leren kennen/zoek de liefde), is zij misschien toch ook wel meer op zoek geweest naar seks ipv liefde? En daar is obviously niks mis mee, maar snap wel enigszins dat het voor die Albert niet echt overkwam alsof zij op zoek was naar een authentieke connectie.
Maar Joyce doet dit in principe ook. Die noemt Albert ook steeds dominant, praat met die babystem, zit de hele tijd ‘sexy’ te doen en toch vinden we haar minder een seksobject. Wel oprecht interessant hoe dat werkt
Maar wil je liever seksistisch of infantiel genoemd worden?
Joyce heeft gewoon andere eigenaardigheden die de boventoon voeren
Haha ja klopt, al moet ik zeggen dat ik vanaf moment 1 ook al dacht dat dat voor hen ook een soort kink is.
Ik vond het súper sterk van Iris dat ze in de reünie zonder blikken of blozen toegaf dat ze die laatste man een kans had moeten bieden. Ik heb maar weinig kandidaten horen zeggen dat ze op een bepaald moment anders hadden kunnen handelen.
https://www.ad.nl/breda/bredase-suus-53-deed-mee-aan-benb-vol-liefde-dodelijke-blikken-en-hatelijke-opmerkingen-maar-robert-jan-is-mooi-van-mij~ae357fae/
Robert Jan en Suzanne hadden dus stiekem al gezoend! Leuk stuk, ze komt heel gelukkig en verliefd over
Maar lust en liefde sluiten elkaar niet uit toch. Ik denk dat die twee voor sommige mensen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, en voor die mensen sensualiteit en sexualiteit de eerste aanknopingspunten zijn om iemand vervolgens op romantisch vlak verder te ontdekken.
Ik vind het interessant (oprecht!) dat je zegt dat Malgosia daarmee een indruk wekt die suggereert dat ze op zoek is naar sex, dús niet naar liefde. Ik denk hier ook veel over na gewoon in het daten… Hoe werkt dat nou? Is het beter om eerst je verlangen naar fysieke nabijheid voor jezelf te houden? Of is het de directe manier waarop Malgosia op het seksuele afgaat waar we iets van vinden? Levensvragen!
Heb je ook zeker een punt! Food for thought
Ben nog aan het bijlezen maar vind dit echt zo’n debiele term
Volgens mij had zij dat in een van de afleveringen ook wel gezegd! Maar leuk stuk inderdaad. Vind beide echt heel sympathiek!