Haha ja klopt, al moet ik zeggen dat ik vanaf moment 1 ook al dacht dat dat voor hen ook een soort kink is.
Ik vond het sĂșper sterk van Iris dat ze in de reĂŒnie zonder blikken of blozen toegaf dat ze die laatste man een kans had moeten bieden. Ik heb maar weinig kandidaten horen zeggen dat ze op een bepaald moment anders hadden kunnen handelen.
https://www.ad.nl/breda/bredase-suus-53-deed-mee-aan-benb-vol-liefde-dodelijke-blikken-en-hatelijke-opmerkingen-maar-robert-jan-is-mooi-van-mij~ae357fae/
Robert Jan en Suzanne hadden dus stiekem al gezoend! Leuk stuk, ze komt heel gelukkig en verliefd over
Maar lust en liefde sluiten elkaar niet uit toch. Ik denk dat die twee voor sommige mensen onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, en voor die mensen sensualiteit en sexualiteit de eerste aanknopingspunten zijn om iemand vervolgens op romantisch vlak verder te ontdekken.
Ik vind het interessant (oprecht!) dat je zegt dat Malgosia daarmee een indruk wekt die suggereert dat ze op zoek is naar sex, dĂșs niet naar liefde. Ik denk hier ook veel over na gewoon in het daten⊠Hoe werkt dat nou? Is het beter om eerst je verlangen naar fysieke nabijheid voor jezelf te houden? Of is het de directe manier waarop Malgosia op het seksuele afgaat waar we iets van vinden? Levensvragen!
Heb je ook zeker een punt! Food for thought ![]()
Ben nog aan het bijlezen maar vind dit echt zoân debiele term
Volgens mij had zij dat in een van de afleveringen ook wel gezegd! Maar leuk stuk inderdaad. Vind beide echt heel sympathiek!
Die tekst ookđ«ąđ
Haha ja al haar posts lezen als een bladzijde uit haar memoir ![]()
That does it: ik ga Els blokkeren op insta.
( wat ik ook deed vorig jaar met Olofđ)
Onpopulaire mening maar ik vind die Els onsympathiek overkomen. Lijkt me echt zoân kattige stewardess die je afsnauwt als je een extra dekentje vraagt en altijd aan het roddelen is. Ze heeft ook zoân harde blik in haar ogen
Heeft iemand een misogynist bingokaart
Ik weet niet maar ik ben helemaal allergisch voor die types die âontdektâ worden in B&B en dat dan zo zwaar gaan cultiveren dat het karikaturen van zichzelf worden. Olof, Debbie, Els en Iris met dat geyamas.
En nog erger vind ik de mensen die dat zo grappig blijven vinden en alles met het zwaar uitgemolken âniks mis meeâ en nu dan âyamasâ of âwho Elsâ blijven liken en delen.
Love het programma verder maar vind dit zo suf en niet-grappig altijd
ja je moet die mensen helemaal niet gaan opzoeken of volgen op social media want dan is alle lol er snel af
Kan wel voor dit hele topic sinds de reĂŒnie
Nee bedankt
Iconische drieluik