B&B vol liefde #2

Wow echt net Valerio

5 likes

Ik vind vooral dat hij met die blik bijna een gat in je voorhoofd kijkt :sweat_smile:

9 likes

Ja inderdaad, evil Valerio

6 likes

Ik dacht dat ze geen zoon had.

3 likes

Malgosia heeft alleen een dochter, kan me herinneren dat ze ooit zei dat ze t ergens jammer vond maar 1 kind te hebben maar dat het leven nou eenmaal zo loopt.

Dus “zoon” is denk ik een wat ruimer begrip op die foto.

Er was toch ergens een video gelekt, waaruit blijkt dat ze wel een zoon heeft maar doet alsof het haar zoon niet meer is. Volgens de bron omdat ze steeds geld kwam lenen, en hij had gezegd je mag dit geld lenen maar dan wil ik geen contact meer. Sindsdien zegt ze dat ze alleen een dochter heeft.

5 likes

https://www.story.nl/showbizz/b-b-vol-liefde-malgosia-zwijgt-over-bestaan-van-zoon~1ce0f8f?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Voor de liefhebbers

5 likes

Spuit 111 maar hierbij mijn mening over de reĂŒnie:

• Joyce vond het hele yoga gebeuren te weinig verdienen en heeft haar yoga gewaad verruild voor sexy pakjes voor haar sugar pappie.
  • Peet was lief en makkelijk, maar iemand niet irritant vinden, betekent niet dat je diegene leuk vindt. Anja heeft meer uitdaging nodig, misschien wat meer ‘high brow’ gezelschap
  • Noor (21 ofzo) is te volwassen voor Mike (35).
  • Ik weet niet wat iemand Thijz heeft aangedaan, maar die man moet echt eerst een paar rondjes therapie. Hij stond daar als een dwarse puber voor de camera.

En leuk voor Iris, Robert-Jan en Susanne

10 likes

Maar Joyce is toch gewoon business controller ofzo?

3 likes

O daar gaat m’n theorie

2 likes

The gift that keeps on giving.

12 likes

Hahaha, ik las over ‘tante’ heen en dacht Wut?!

10 likes

Same :rofl:

2 likes

Ik moet zo lachen😅

8 likes

Triest zeg

9 likes

Mijn kind wilde dit boek lezen maar ik kan hierbij alleen maar aan de Joyce stem denken en betrapte mezelf erop dat ik ook als haar klonk. :sob:

73 likes

Ben de reĂŒnie aan het kijken en omg Robert Jan en Suzan :heart_eyes::heart: ik smelt haha. Robert Jan is ook echt wel een hele leuke charmante man toch hoor. Ik vergeef hem wel voor die poser tweed-winkel obsessie van hem haha. En Suzan vind ik ook een leuk mens, ook al vond ik ergens Els toch ook wel heel leuk bij hem passen.

11 likes

Mime post nu op insta over z’n nieuwe vriendin, ze is Spaans.

Dus dat gerucht dat hij verliefd was geworden op een Spaanse vrouw die hij voor de opnames al had leren kennen zal wel kloppen.

Echt zonde van de tijd van de Nederlandse vrouwen zo. Was toen ook al een keer eerder toch met iemand?

8 likes

Vgm bij jouw favoriet Roxanne uit het eerste seizoen

2 likes

Tering wat een cringe caption

Oh wacht dit gaat over z’n auto, maar dan nog :smiling_face_with_tear:

5 likes