Triest zeg
Mijn kind wilde dit boek lezen maar ik kan hierbij alleen maar aan de Joyce stem denken en betrapte mezelf erop dat ik ook als haar klonk.
Ben de reünie aan het kijken en omg Robert Jan en Suzan ![]()
ik smelt haha. Robert Jan is ook echt wel een hele leuke charmante man toch hoor. Ik vergeef hem wel voor die poser tweed-winkel obsessie van hem haha. En Suzan vind ik ook een leuk mens, ook al vond ik ergens Els toch ook wel heel leuk bij hem passen.
Mime post nu op insta over z’n nieuwe vriendin, ze is Spaans.
Dus dat gerucht dat hij verliefd was geworden op een Spaanse vrouw die hij voor de opnames al had leren kennen zal wel kloppen.
Echt zonde van de tijd van de Nederlandse vrouwen zo. Was toen ook al een keer eerder toch met iemand?
Vgm bij jouw favoriet Roxanne uit het eerste seizoen
Maar waarom heeft hij blauwe nagellak op z’n veel te lange teennagels
Hoezo überhaupt een fotoshoot op blote voeten op straat ![]()
Oh echt, dat verklaart wat haha
En die gore zwarte voeten van beiden bij de foto’s van achteren
Tuurlijk, dat gebeurt als je op blote voeten loopt, maar val ons daar niet mee lastig.
Hahahaha maar echt, wat is die nagellak ![]()
Neeeeee echt ik ben bezig met het eerste seizoen, maar het wordt dus niks met die Mitch
Haha hoe Mike die vriendin showt met z’n arm voor haar ogen
, doet me denken aan hoe Bas Smit en Nicolette van Dam hun kids niet showen op insta ![]()
Bij Walter van vorig seizoen was dat gerucht er ook al ja, anders had ie vast wel met al die vrouwen gezoend haha
De neiging om er even de hoge druk spuit op te zetten
Zo te-ring zeg, zijn echt net broers
Hoe zit dat eigenlijk. De b&b houders hebben vast contractueel afgesproken dat ze nog langs moeten komen voor een reünie. Maar levert die hele deelname geld op? Of waarom zouden sommigen anders mee doen. Ik kan me niiet voorstellen dat sommigen écht onbaatzuchtig meededen om liefde te vinden. Zoals Thijzzz.
En zijn de personen die langs zijn gekomen dan ook ergens gebonden aan op komen draven voor die reünie/ terugkijk momenten? En als daar dus duidelijk in dit geval geen geld tegenover staat, met moeite word je treinkaartje vergoed, kan ik me wel voorstellen dat je 101x wordt gestalkt dat je écht onmisbaar bent en echt een onderdeel moet zijn van die reünie etc. Vermoeiend. En sneu. Van mij mag hij een open tikkie openen. Dat vind ik minder cringe dan Iris en Arno die videoboodschappen verkopen.
Ik ben eindelijk klaar met het eerste seizoen en ben dus nu bezig met seizoen 2. Maar jullie hadden me wel even mogen waarschuwen voor deze vrouw hier hoor
Hahaha die scenes met haar op de markt ![]()
Fakka fakka fakka ![]()