B&B vol liefde #2

Spuit 111 maar hierbij mijn mening over de reünie:

• Joyce vond het hele yoga gebeuren te weinig verdienen en heeft haar yoga gewaad verruild voor sexy pakjes voor haar sugar pappie.
  • Peet was lief en makkelijk, maar iemand niet irritant vinden, betekent niet dat je diegene leuk vindt. Anja heeft meer uitdaging nodig, misschien wat meer ‘high brow’ gezelschap
  • Noor (21 ofzo) is te volwassen voor Mike (35).
  • Ik weet niet wat iemand Thijz heeft aangedaan, maar die man moet echt eerst een paar rondjes therapie. Hij stond daar als een dwarse puber voor de camera.

En leuk voor Iris, Robert-Jan en Susanne

10 likes

Maar Joyce is toch gewoon business controller ofzo?

3 likes

O daar gaat m’n theorie

2 likes

The gift that keeps on giving.

12 likes

Hahaha, ik las over ‘tante’ heen en dacht Wut?!

10 likes

Same :rofl:

2 likes

Ik moet zo lachen😅

8 likes

Triest zeg

9 likes

Mijn kind wilde dit boek lezen maar ik kan hierbij alleen maar aan de Joyce stem denken en betrapte mezelf erop dat ik ook als haar klonk. :sob:

72 likes

Ben de reünie aan het kijken en omg Robert Jan en Suzan :heart_eyes::heart: ik smelt haha. Robert Jan is ook echt wel een hele leuke charmante man toch hoor. Ik vergeef hem wel voor die poser tweed-winkel obsessie van hem haha. En Suzan vind ik ook een leuk mens, ook al vond ik ergens Els toch ook wel heel leuk bij hem passen.

11 likes

Mime post nu op insta over z’n nieuwe vriendin, ze is Spaans.

Dus dat gerucht dat hij verliefd was geworden op een Spaanse vrouw die hij voor de opnames al had leren kennen zal wel kloppen.

Echt zonde van de tijd van de Nederlandse vrouwen zo. Was toen ook al een keer eerder toch met iemand?

8 likes

Vgm bij jouw favoriet Roxanne uit het eerste seizoen

2 likes

Tering wat een cringe caption

Oh wacht dit gaat over z’n auto, maar dan nog :smiling_face_with_tear:

5 likes

Maar waarom heeft hij blauwe nagellak op z’n veel te lange teennagels

Hoezo überhaupt een fotoshoot op blote voeten op straat :face_vomiting:

12 likes

Oh echt, dat verklaart wat haha

2 likes

En die gore zwarte voeten van beiden bij de foto’s van achteren :confounded: Tuurlijk, dat gebeurt als je op blote voeten loopt, maar val ons daar niet mee lastig.

6 likes

Hahahaha maar echt, wat is die nagellak :rofl:

4 likes

Neeeeee echt ik ben bezig met het eerste seizoen, maar het wordt dus niks met die Mitch

4 likes

Haha hoe Mike die vriendin showt met z’n arm voor haar ogen :joy:, doet me denken aan hoe Bas Smit en Nicolette van Dam hun kids niet showen op insta :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Bij Walter van vorig seizoen was dat gerucht er ook al ja, anders had ie vast wel met al die vrouwen gezoend haha

3 likes