B&B vol liefde #2

Verbaast me echt helemaal niks dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden

26 likes

De neiging om er even de hoge druk spuit op te zetten

28 likes

Zo te-ring zeg, zijn echt net broers

7 likes

Hoe zit dat eigenlijk. De b&b houders hebben vast contractueel afgesproken dat ze nog langs moeten komen voor een reünie. Maar levert die hele deelname geld op? Of waarom zouden sommigen anders mee doen. Ik kan me niiet voorstellen dat sommigen écht onbaatzuchtig meededen om liefde te vinden. Zoals Thijzzz.
En zijn de personen die langs zijn gekomen dan ook ergens gebonden aan op komen draven voor die reünie/ terugkijk momenten? En als daar dus duidelijk in dit geval geen geld tegenover staat, met moeite word je treinkaartje vergoed, kan ik me wel voorstellen dat je 101x wordt gestalkt dat je écht onmisbaar bent en echt een onderdeel moet zijn van die reünie etc. Vermoeiend. En sneu. Van mij mag hij een open tikkie openen. Dat vind ik minder cringe dan Iris en Arno die videoboodschappen verkopen.

2 likes

Ik ben eindelijk klaar met het eerste seizoen en ben dus nu bezig met seizoen 2. Maar jullie hadden me wel even mogen waarschuwen voor deze vrouw hier hoor

40 likes

Hahaha die scenes met haar op de markt :joy:

11 likes

Fakka fakka fakka :cow2:

6 likes

Bombastic side eye is uitgevonden voor haar, als ze de trap op loopt

19 likes

Bij HHB tekenen kandidaten ook voor deelname aan het napraatprogramma (bv Doorbakken). Dat zullen ze hier ook hebben moeten doen. De kandidaten kregen ook verzoekjes om op die site voor videoboodschappen te staan, maar dat heb ik ze altijd afgeraden te doen. (Ferri S without nek himself mailde daarover, is zijn site)

1 like

ohjaa!! haha ik was haar al vergeten, echt zo’n cringe. :laughing: Ze bedoeld het wel zo goed, kon er bijna niet naar kijken.

7 likes

Mijn man en ik doen dit nog wekelijks na :sob::sob: als ze zo half omgedraaid een beetje schaapachtig naar de camera staat te lachen terwijl ze de wind van voren krijgt van Hayriye.

https://www.facebook.com/watch/?v=805008894173901

12 likes

Haha nu wil een video van jou en je man die dit nadoen

3 likes

9 likes

Zie nu dat Els een boek heeft geschreven, toeval much? :smiling_face_with_tear:

3 likes

Hoezo toeval?

1 like

Je schrijft een boek toch niet in zo’n korte tijd? Dus ik denk dat ze wel met die reden mee deed aan b&b? Door al wat bekendheid te vergaren?

Oh ik denk wel dat ze oprecht was in haar deelname, maar dat ze niet verwacht had dat ze zo populair zou zijn en daar maakt ze nu flink gebruik van

13 likes

Ja zou ook kunnen hoor. Vind haar nog steeds een leuke vrouw en verder ook leuk voor dr.

1 like

Nouja korte tijd, Els werd natuurlijk half juli al heel snel publieksfavoriet, boek komt uit eind november. Lijken me ongetwijfeld verhalen die ze al eens had opgeschreven voor zichzelf dus dat kan dan vrij vlotjes uitgebracht worden. Plus dat ze nu nog relevant is, over een halfjaar had dit geen zin meer gehad voor haarzelf of een uitgever

3 likes

Op insta reageerde ze op een comment dat zij het verhaal vertelt en een schrijver schrijft.

2 likes