B&B vol liefde #2

De aftrap voor volgend jaar staat er weer op! Ik had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar voelt toch een beetje gek zonder Art

10 likes

Ja, Leonie heeft echt niet dezelfde vibes. Ben heel benieuwd welke B&B eigenaren in het seizoen komen. Nu al zin in. Gelukkig komt binnenkort de winterversie

4 likes

Ik ben ook benieuwd wie erin komt. Denk die vrouw van 71 misschien niet.
Die kamers van Danny, wat veel tierelantijnen.

Ik hoop niet dat Leonie de voice overs gaat doen, volgens mij wordt dan veel te serieus.

5 likes

Oh ik hoop dat zij er wel in zit, heerlijke tv in die afgelegen bossen en een bijzonder type denk ik.

7 likes

De voice overs werden altijd al gedaan door Jeroen Kijk in de Vegte

3 likes

Dat is de paardenvrouw toch? Die lijkt me geweldig!

4 likes

Maakt toch niks uit of het art of leonie is? Je ziet die het hele seizoen niet meer terug.

17 likes

Ahh dacht dat die 1 seizoen deed en daarna Art.
Ik hoop wel dat vrouw van 71 erin komt hoor. Maar dacht misschien niet veel reacties vanwege de leeftijd. Hopelijk zit ik er naast.

1 like

Ja die, waar ‘oud geld’ vanaf spat haha & die - vind ik - nog zo actief/bruisend is op haar leeftijd. Echt heerlijk zo oud te worden lijkt me.

4 likes

Jammer dat de wintereditie pas na de kerstvakantie begint

11 likes

Jaaa we hebben b&b nodig! Hoe lekker was het als de eerste vijf afleveringen met kerst online stonden

10 likes

Ik heb echt op verschillende momenten gedacht “nu een aflevering van b&b kijken zou echt top zijn”. Bv in die dagen tussen kerst en o&n en ook vandaag! Waarom in vredesnaam pas vanaf volgende week starten ermee :confused:

13 likes

Ja gemiste kans om in de kerst periode te beginnen, wel zin in

5 likes

Klopt! Ik zie ook helemaal voor me hoe mensen elkaar dan tijdens kerst bv influencen om ook te kijken omdat er zulke grappige deelnemers bij zitten aka nog meer nieuwe kijkers. Maar nee hoor :rage::rage:

4 likes

Ik heb dit ook! Zit ook echt in een zwart gat wat betreft tv momenteel, alle programma’s die ik volgde zijn afgelopen :worried:

1 like

Ben maar begonnen met paradise hotel uit wanhoop

7 likes

Ohja dat volg ik idd ook momenteel haha. Zodra Sjorleone erin komt wordt het genieten!! :joy:

9 likes

Is dit de moeite waard? Door alle sjorleone hype twijfel ik ook hieraan te beginnen… bij gebrek aan beter uiteraard

2 likes

Absoluut, het programma slaat nergens op maar hij maakt het top entertainment

6 likes

Het doet wat het moet doen maar tot dusver vind ik het medium lol

6 likes