B&B vol liefde #2

aflevering 10

Nou ik zie het niet tussen Iris en Jan hoor
Ze begrijpt iedere keer zijn domme grapjes niet of reageert er maar half op en dan prijst ze zijn activiteit terwijl ze zelf alleen maar shag zit te roken

8 likes

Ik loop heel erg achter geloof ik haha, ben bij aflevering vijf.

Maar hoorde ik nou goed dat die Albert van ruim zestig twee kindjes heeft van vijf en zeven?? :eek:

5 likes

Ja

6 likes

Ik vind het ook een viezige keuken, en dan dat stuk hout aan de muur wat helemaal afgebladderd is. Richt het gewoon gezellig in op je gemak! Het hoeft niet allemaal in 1 keer af.

6 likes

Woow ik vond al dat ie zo vaak op en neer vloog naar zijn kinderen maar was er eigenlijk automatisch vanuit gegaan dat het volwassen kinderen waren.

6 likes

Ik wilde zocht Albert net op het het interessantste dat ik vond is dat zijn tussennaam…. Dorothea is :sob::sob:

8 likes

Ik vind het vooral heel grappig dat hij heel de avond alleen zit te wachten tot iemand hem komt halen en de cameraploeg waarschijnlijk wel gewoon komt en gaat onder begeleiding van een ranger :joy: tenminste neem aan dat die niet heel de avond bij hem erbij in de tent zitten, lijkt me anders ook behoorlijk ongemakkelijk als ze je zo vergeten :rofl::rofl:

22 likes

@Sundance ja wow dus toch! Ben wel benieuwd hoe hij dat voor zich ziet met een nieuwe partner. Ben je op je zestigste ineens stiefmoeder van twee kleine kinderen? (Mij niet gezien haha)

6 likes

Even voor het overzicht:

Albert is nu een jaar single toch? En relatie van 25 jaar, dus begonnen in ‘98ish, kasteel is gekocht in ‘99.

Toen was Albert 38 en zijn ex-vrouw 21/22, toen ze kinderen krijgen was hij 56&58 en zij 40&42. Zij is nu 48 en hij dus 64.

Dat valt me enigszins mee haha als in ze waren beiden (vrij) oude ouders en al heel lang samen. Dacht ff dat ie kinderen zou hebben met een heel jonge vrouw.

19 likes

Ik dacht dat iris iets van 70 was ofzo, lees ik net 57 :smiling_face_with_tear:

25 likes

Zo zie je maar weer hoe belangrijk niet roken en spf smeren is

36 likes

Ik krijg bij Iris steeds het idee dat ze constant teut is, beetje van de wereld ofzo. En ja, dan snap ik dat je warrig reageert op de grapjes van zo’n gast

18 likes

:face_with_peeking_eye:

34 likes

Ik vind haar ook best een mooie vrouw, maar niet voor haar leeftijd. Als ze 75 ipv 57 was wel.

ze heeft gewoon de tint en het haar van iemand die veel te veel rookt en zon vangt.

20 likes

Ja ik dacht ook echt dat ze minimaal 10 jaar ouder was.

4 likes

10

Jacco en Joop en René waren allemaal bij binnenkomst al niks he? Die kunnen samen wel een klaagclubje beginnen. Benieuwd naar de volgende deelnemers!
En leuk dat Iris blij lijkt te worden van deze man, zeilen daar is inderdaad super dus hoop dat ze dat gaan doen. Zou haar wel een flesje zilvershampoo willen geven.

8 likes

Haha ik zei precies dit, echt lullig. Lijkt me sowieso niet fijn dat je altijd opgesloten zit, maar ben ook niet zo’n avonturier

3 likes

Haha ja maar ik heb nog liever dat dan Marcel die zegt dat ‘de omgangsvormen en cultuur in Afrika voor hem gesneden koek zijn’. Wat is dat voor arrogantie zeg :face_vomiting: Als je er allemaal zo bekend mee bent hou dan op zijn minst op met steeds ‘Afrika’ zeggen als je het over een bepaald land hebt. Wat een type

25 likes

Ah wat een schatje die emil

2 likes

Vond het nogal een jankerd met dat ie zo teleurgesteld is omdat hij geen compliment over de afwas kreeg

5 likes