Ik ga vanavond pas kijken, maar dit klinkt al alsof die moeder eigenlijk zichzelf had willen opgeven voor Mike haha
Ohhhh mijn Goddddd na 5 minuten had ik het al geschoten maar nu op 9 minuten ben ik al heeeeleeeemaal klaar met die moeder. Ja Mike houdt niet van een vrouw met een burn out of uuhhhhhh - insert onnozel hoofd- hoe heet dat ook alweer⦠een borderliner.
En dan die vlechten?!?!?!?!?!?! Je bent geen 6 meer.
Zoān onnozele vrouw en wĆ”t een
Ze zoekt gewoon een vriendin en een broedkip voor haar kleinkinderen. Die Mike is ook echt een lulletje rozenwater, en die pa tot zover ik dat nu kan zien ook. Die moeder bestiert daar alles. Arme vrouwen die daar komen.
Hahaaaaa die moeder nog erger dan Kampvuur Martijn deze man
Ah wist helemaal niet dat er een winter editie was, nog niet gezien ook vorige jaren.
Was t wat?
Omg die moeder āik denk dat ze bij mij pastā ja dat is echt het belangrijksteš
Ja! Ik vond het de moeite waard in ieder geval
Vooral Amy Rose bij Saul en een man bij Edith die met 0,0 ski-ervaring ging proberen een afdaling te doen op skiās omdat āhij het wel konā
Edit: Oja en stalker Joshua!!
Die moeder! Dat wordt weer smullen.
Oooh die extensions van die meid wat lelijk
en dan zwiept ze de hele tijd met dat haar en zie je alleen dat lullige bosje stro een beetje bewegen
Wat zegt die moeder nou over die vrouw op die motor? Doodnormaal haar had ze, wtf. Ze vind die matten van de geblondeerde meid zeker helemaal mooi.
Ik vind Adrienne tot nu toe heel leuk overkomen!
@Branko volgens mij iets over een uitgegroeide permanent? Maar was volgens mij helemaal niet zo
Oke maar die Denise wil gewoon fluflu worden toch
Ja dit lijkt me ook
gun haar ook wel betere extensions
Denise gedraagt zich zoals ik reageer op een cadeautje wat ik niet leuk vind
āOo heeeeeeeeel leuk!ā
Omg ik kan deze meid na de eerste aflevering al niet meer uitstaan. Ze is 33!! Hoe ben je dan nog steeds zoān persoonlijkheidsloze kut met alleen maar je lipjes tuiten, giechelen en alles heeeeeeeeeel leuuuuuuuuk vinden.
en je lievelingseten is dan lasagna en het vervolgens helemaal bijzonder vinden dat dit ook het lievelingseten van iemand anders is. Zoveel gemeen samen!!
Omg wat een leeghoofden die Mike en Denise. Past ook wel weer bij elkaar. En bij zn moeder, wat een verschrikkelijk mens. Wel genieten al nu, lekker irritainment.
Afl 3
Maarten is de nieuwe Albert hoor
Ik vind het tot nu toe al betere typetjes dan de afgelopen zomereditie.
Hahaha fijn voor die BNāer die meedoet dat hij een gat heeft gevonden waar hij tenminste nog rustig over straat kan.
Nog nooit van gehoord
En die Denise wil ik graag naar huis stemmen ik kan niet meer
Soms vraag ik me af of die ābeste vriendenā van die deelnemers zelf geen crush hebben op de deelnemers haha!
Zoals Lisa met die dame uit Frankrijk en die man in Smalandā¦