B&B vol liefde #2

Ik ga vanavond pas kijken, maar dit klinkt al alsof die moeder eigenlijk zichzelf had willen opgeven voor Mike haha

9 likes

Ohhhh mijn Goddddd na 5 minuten had ik het al geschoten maar nu op 9 minuten ben ik al heeeeleeeemaal klaar met die moeder. Ja Mike houdt niet van een vrouw met een burn out of uuhhhhhh - insert onnozel hoofd- hoe heet dat ook alweer… een borderliner.

En dan die vlechten?!?!?!?!?!?! Je bent geen 6 meer.

Zo’n onnozele vrouw en wĆ”t een :triangular_flag_on_post:
Ze zoekt gewoon een vriendin en een broedkip voor haar kleinkinderen. Die Mike is ook echt een lulletje rozenwater, en die pa tot zover ik dat nu kan zien ook. Die moeder bestiert daar alles. Arme vrouwen die daar komen.

36 likes

Hahaaaaa die moeder :joy::joy::joy: nog erger dan Kampvuur Martijn deze man

14 likes

Ah wist helemaal niet dat er een winter editie was, nog niet gezien ook vorige jaren.

Was t wat?

5 likes

Omg die moeder ā€˜ik denk dat ze bij mij past’ ja dat is echt het belangrijkstešŸ˜‚

13 likes

Ja! Ik vond het de moeite waard in ieder geval
Vooral Amy Rose bij Saul en een man bij Edith die met 0,0 ski-ervaring ging proberen een afdaling te doen op ski’s omdat ā€œhij het wel konā€
Edit: Oja en stalker Joshua!!

21 likes

Die moeder! Dat wordt weer smullen.

1 like

Oooh die extensions van die meid wat lelijk
en dan zwiept ze de hele tijd met dat haar en zie je alleen dat lullige bosje stro een beetje bewegen :joy:

47 likes

Wat zegt die moeder nou over die vrouw op die motor? :joy: Doodnormaal haar had ze, wtf. Ze vind die matten van de geblondeerde meid zeker helemaal mooi.

28 likes

Ik vind Adrienne tot nu toe heel leuk overkomen!

@Branko volgens mij iets over een uitgegroeide permanent? Maar was volgens mij helemaal niet zo

12 likes

Oke maar die Denise wil gewoon fluflu worden toch

26 likes

Ja dit lijkt me ook
gun haar ook wel betere extensions

14 likes

Denise gedraagt zich zoals ik reageer op een cadeautje wat ik niet leuk vind
ā€˜Oo heeeeeeeeel leuk!’

10 likes

Omg ik kan deze meid na de eerste aflevering al niet meer uitstaan. Ze is 33!! Hoe ben je dan nog steeds zo’n persoonlijkheidsloze kut met alleen maar je lipjes tuiten, giechelen en alles heeeeeeeeeel leuuuuuuuuk vinden.

35 likes

en je lievelingseten is dan lasagna en het vervolgens helemaal bijzonder vinden dat dit ook het lievelingseten van iemand anders is. Zoveel gemeen samen!!

44 likes

Omg wat een leeghoofden die Mike en Denise. Past ook wel weer bij elkaar. En bij zn moeder, wat een verschrikkelijk mens. Wel genieten al nu, lekker irritainment.

11 likes

Afl 3

Maarten is de nieuwe Albert hoor

4 likes

Ik vind het tot nu toe al betere typetjes dan de afgelopen zomereditie.

5 likes

Hahaha fijn voor die BN’er die meedoet dat hij een gat heeft gevonden waar hij tenminste nog rustig over straat kan.
Nog nooit van gehoord

En die Denise wil ik graag naar huis stemmen ik kan niet meer

7 likes

Soms vraag ik me af of die ā€˜beste vrienden’ van die deelnemers zelf geen crush hebben op de deelnemers haha!
Zoals Lisa met die dame uit Frankrijk en die man in Smaland…

5 likes