Ja dat je van dat plakboek dat ‘toevallig’ het eerste boek was dat hij vond denkt van nou nee dit vind ik niet per se interessant oke, maar dat je überhaupt geen vragen te stellen hebt vind ik heel raar
Love wel dat hij helemaal gekrenkt is heb je me niet opgezocht???
Aflevering 4
Oke Yorik is qua uiterlijk helemaal mn type (plz geen oordeel ) maar vind hem best wel zeiken over dat die meid niet naar boven mocht komen (terwijl ze geen manier om hem te contacteren had)
Oh en die Jan leek me eerst leuk maar nu lijkt hij me best wel een zeiksnor
En die brabander praat ook wel heel veel
Maar ik zie hier ook wel de framing denk ik
Oh en ik vind het altijd wel zo opvallend en treurig als die middelbare mannen dan binnen 1 dag al zeggen dat ze zich nog nooit zoooooo hebben gevoeld (terwijl ze al een eerder huwelijk en kinderen hebben enzo). Vrouwen zie je dat nou nooit doen. Behalve Denise maar die heeft een ander doel
Limburger!
Jan is best wel een lul, maar ik snap ook echt dat ie gek wordt van die Michiel. Die bedoelt het allemaal best maar ze passen gewoon totaal niet bij elkaar en elkaars energie.
Judith lijkt me een prima leuk mens maar zegt in elke zin ‘zeg maar’, irritant stopwoordje.
Het is wel weer veel hate watching hoor, wat een types zitten ertussen
Oh sorry misschien omdat ik hem op guus meeuwis vind lijken
Het lijkt of Jan er helemaal geen zin in heeft? Ook zo ongemakkelijk wanneer hij koffie aan het drinken is met Dick en ze dan vervolgens die ontbijtkoek zitten te eten? Ik vind het sneu dat Michiel niet eens om ontbijt durft te vragen.
Ik vraag mij af of Truus de vorige seizoenen wel heeft gezien? Zij mag wel gaan praten met Anja . Als je zover reist voor een man, dan ben je toch wel geïnteresseerd in zijn leven?
Wat bedoel je dan? Die Mike is niet per se loaded toch? Of bedoel je dat ze bekend wil worden?
@Cookiess Ik denk dat die Truus gewoon niet zo heel veel denkt tbh.
Ja zij wil gewoon influencer worden
Ik krijg echt Kim Holland vibes bij Denise in hoe ze doet, dat bewegen en giebelen de hele tijd.
Denise is zich zo bewust van de camera. Ik vind Mike maar een triest geval. Hoe ze ook zaten met die hondjes met de hoedjes. Ik heb de voorstel filmpjes niet gezien, maar werd het daarin duidelijk dat hij zo een mama’s boy was?
Afl. 5
De rant van Michiel in afl. 5 op 48.19 klinkt EXACT als een typetje van Dennis van de Ven in Draadstaal. Bijvoorbeeld als ‘Jelano van AstroTV’ can’t unhear. In een vorig seizoen van Draadstaal deden ze ook B&B vol liefde na met typetjes en het is net of de makers van B&B daar weer inspiratie uit hebben gehaald voor hun casting.
Blij dat ik niet de enige ben met die gedachte😂
Edit: ik vind de uitdrukking ‘gezinnetje stichten’ ook echt walgelijk. Alsof je dan een soort vlag neerzet en als een hondje ff je territorium markeert. Het is ook zo er vanuit gaan dat het lukt? Hele reformatorische stichtelijke ideeën
Die moeder zorgt voor goede irritainment.
Ik snap wel waarom de lokale vrouwen hem niet benaderen, ze kennen zn moeder. Volgens mij zeiden ze het zelf ook.
Die moeder van Mike is echt vreeeselijk. Hoe ze elke keer ineens weer binnen komt vallen. Maar moet zeggen dat Mike zelf mij tot nu toe alles meevalt. Hij is beleefd, doet moeite voor dates, geeft beide meiden aandacht etc.
Edit: en vind Judith en Bart echt leuk. Maar denk dat dit een soort van Robert-Jan en Els vibe gaat worden.
Aflevering 5 Adrienne
wtf staan die 2 mannen nou te huilen omdat er 1 weggaat na 1 dag? Heel heftig wel hahahaha
Afl 4
Waarom stuurt Jan die Michiel niet gewoon weg. Jan wist toch al na een uur dat hij en Michiel totaal niet op elkaars golflengte zitten. Wat een marteling om naar te kijken dit.
Voor iedereen die nu nog steeds niet weet wat een BEC is: Kijk naar de interacties tussen Jan en Michiel.
Jan: “ben hypersensitief!”
Meid je hebt gewoon the ick
Een vriendin wees me erop dat het nog de overtreffende trap van hoogsensitiviteit is met zn hyper