Ja zij wil gewoon influencer worden
Ik krijg echt Kim Holland vibes bij Denise in hoe ze doet, dat bewegen en giebelen de hele tijd. ![]()
Denise is zich zo bewust van de camera. Ik vind Mike maar een triest geval. Hoe ze ook zaten met die hondjes met de hoedjes. Ik heb de voorstel filmpjes niet gezien, maar werd het daarin duidelijk dat hij zo een mamaâs boy was?
Afl. 5
De rant van Michiel in afl. 5 op 48.19 klinkt EXACT als een typetje van Dennis van de Ven in Draadstaal. Bijvoorbeeld als âJelano van AstroTVâ
canât unhear. In een vorig seizoen van Draadstaal deden ze ook B&B vol liefde na met typetjes en het is net of de makers van B&B daar weer inspiratie uit hebben gehaald voor hun casting.
Blij dat ik niet de enige ben met die gedachteđ
Edit: ik vind de uitdrukking âgezinnetje stichtenâ ook echt walgelijk. Alsof je dan een soort vlag neerzet en als een hondje ff je territorium markeert. Het is ook zo er vanuit gaan dat het lukt? Hele reformatorische stichtelijke ideeĂ«n ![]()
Die moeder zorgt voor goede irritainment.
Ik snap wel waarom de lokale vrouwen hem niet benaderen, ze kennen zn moeder. Volgens mij zeiden ze het zelf ook.
Die moeder van Mike is echt vreeeselijk. Hoe ze elke keer ineens weer binnen komt vallen. Maar moet zeggen dat Mike zelf mij tot nu toe alles meevalt. Hij is beleefd, doet moeite voor dates, geeft beide meiden aandacht etc.
Edit: en vind Judith en Bart echt leuk. Maar denk dat dit een soort van Robert-Jan en Els vibe gaat worden.
Aflevering 5 Adrienne
wtf staan die 2 mannen nou te huilen omdat er 1 weggaat na 1 dag? Heel heftig wel hahahaha
Afl 4
Waarom stuurt Jan die Michiel niet gewoon weg.
Jan wist toch al na een uur dat hij en Michiel totaal niet op elkaars golflengte zitten. Wat een marteling om naar te kijken dit.
Voor iedereen die nu nog steeds niet weet wat een BEC is: Kijk naar de interacties tussen Jan en Michiel.
Jan: âben hypersensitief!â
Meid je hebt gewoon the ick ![]()
Een vriendin wees me erop dat het nog de overtreffende trap van hoogsensitiviteit is met zn hyper ![]()
Denise doen me denken aan RomyDFonseca. Waarschijnlijk kent niemand haar maar ze is de ex van de ex van Monica. Praat precies hetzelfde en ook zoân oppervlakkige muts
Hahaaaaaa hier moest ik ook aan denken âErik je moet nu heel snel rustig gaan doen want ZO KAN IK NIET MET JE WARKENâ
Die Michiel doet me zoveel denken aan Danny van MAFS. Precies hoe die praat enzo (niet alleen t Limburgs maar voor de rest ook)
aflevering 5
Oh ik dacht dat adrienne Gerard zou wegsturen?! Met die domme grappen heel de tijd
Ik zat de hele tijd te denken aan wie doet die Denise mij toch denken, maar for some reason, misschien vergezocht, aan Farrah Abraham (16 and Pregnant)?
Die Adrienne is toch net de moeder van de kraantjes uit Luxemburg of ligt dat aan mij
Dat hotel van Adrienne is zo sfeerloos, echt net een rusthuis
Een ziekenhuis is nog sfeervoller
Je kon mij ook helemaal opvegen toen hij zei âik voel hier even een disbalansâ.