Ik vind die Rotterdammer echt een leuke vent, maar zal mss ook bevooroordeeld zijn haha.
Toen die gozer met z’n vriend ging bellen ging ik stuk. Hele gesprek bestaat uit alleen maar beledigingen naar elkaars kop gooien maar toch met heel veel liefde. Love dat
Hahahaha ja vond ik ook mooi die schele ff bellen
ja dit! ik zei meteen, dit lijkt wel een sanatorium ofzo! had ff gegoogled en het bleek inderdaad vroeger een kuurhotel geweest te zijn, zo ongezellig en klinisch
Denise die het heeft over “niveau Nijntje” en dat het belangrijk is dat iemand diepgang heeft, maar niet doorheeft dat ze zelf niveau Nijntje is ![]()
Ohhhh vind ik (tot nu/aflevering 3) niet echt. Vind die Linda altijd zo ‘uptight’, wellicht komt dat nog. Denk dat ze meer een beetje behouden is na zo veel jaar met iemand samen en nooit een ander
Oh nee ik bedoel qua uiterlijk! Iets in die ogen en die mond
Ik ken een van de meiden van Jorik, zo grappig
Afl 4, over een gedraaid liedje N.E.R D met Lapdance draaien als die hondjes Monique bespringen is wel echt een gouden keuze
4 Gerard die zegt dat toen ze voor hem door het raam wilde springen het mooiste moment uit z’n leven was ![]()
![]()
![]()
wat een vreselijke man
Ja ik krijg de rillingen van die gast.
Ik root voor Bart en Judith!! Ik vind hun heel leuk samen! Ook al heeft Bart steeds van die truien aan die hier op het forum ultiem gehaat worden. Ik vergeef het hem.
Afl 8
Ik vind die bomenknuffelaar bij judith zoo… correct?
En daarmee een beetje saai
Waarom wordt Lena steeds als ingetogen beschreven? Is toch gewoon een spontane vrouw die een goeie babbel heeft?
Knappe en leuke vrouw trouwens!
Afl 4
[spoiler] En oooh mijn hemel Michiel en Jan geven me flashbacks naar Anja en Joop
alleen dan met een wederzijdse irritatiefactor. Zal me niks verbazen als een van de twee de ander gaat aanvallen
En waarom is die Dick overal bij joh? Gooit ook lekker olie op het vuur steeds [/spoiler]
Omdat die moeder Denise gewoon veel leuker vindt en dat daarom over Lena zegt, en Mike praat mama weer na. En vergeleken met ‘OMG SO LEEEUKKK SOO LEKKERRRRRR! OMG JIJ HOUDT ÓÓK VAN LASAGNE OOO MAAAAAJ GOOOOOTTTT’ is Lena wel de meer ingetogenere.
Sowieso is de muziek keuze in deze serie altijd top ![]()
Jaa maar ook de voice-over beschrijft haar steeds als ‘de ingetogen Lena’
Het kan toch niet anders dan dat Michiel een betaalde acteur is? Hij doet mij ergens ook denken aan een tekenfiguur, maar ik kan er niet op komen welke
Is die niet! Een bekende van mij kent hem (lekker vaag), hij schijnt gewoon zo theatraal te zijn. hij heeft ook al meegedaan aan lang leve de liefde.