B&B vol liefde #2

Denise doen me denken aan RomyDFonseca. Waarschijnlijk kent niemand haar maar ze is de ex van de ex van Monica. Praat precies hetzelfde en ook zo’n oppervlakkige muts

3 likes

Hahaaaaaa hier moest ik ook aan denken “Erik je moet nu heel snel rustig gaan doen want ZO KAN IK NIET MET JE WARKEN”

11 likes

Die Michiel doet me zoveel denken aan Danny van MAFS. Precies hoe die praat enzo (niet alleen t Limburgs maar voor de rest ook)

19 likes
aflevering 5

Oh ik dacht dat adrienne Gerard zou wegsturen?! Met die domme grappen heel de tijd

7 likes

Ik zat de hele tijd te denken aan wie doet die Denise mij toch denken, maar for some reason, misschien vergezocht, aan Farrah Abraham (16 and Pregnant)?

50 likes

Die Adrienne is toch net de moeder van de kraantjes uit Luxemburg of ligt dat aan mij

12 likes

Dat hotel van Adrienne is zo sfeerloos, echt net een rusthuis :sob: Een ziekenhuis is nog sfeervoller

7 likes

Je kon mij ook helemaal opvegen toen hij zei “ik voel hier even een disbalans”.

10 likes

Ik vind die Rotterdammer echt een leuke vent, maar zal mss ook bevooroordeeld zijn haha.

25 likes

Toen die gozer met z’n vriend ging bellen ging ik stuk. Hele gesprek bestaat uit alleen maar beledigingen naar elkaars kop gooien maar toch met heel veel liefde. Love dat

26 likes

Hahahaha ja vond ik ook mooi die schele ff bellen

5 likes

ja dit! ik zei meteen, dit lijkt wel een sanatorium ofzo! had ff gegoogled en het bleek inderdaad vroeger een kuurhotel geweest te zijn, zo ongezellig en klinisch

Denise die het heeft over “niveau Nijntje” en dat het belangrijk is dat iemand diepgang heeft, maar niet doorheeft dat ze zelf niveau Nijntje is :rabbit:

20 likes

Ohhhh vind ik (tot nu/aflevering 3) niet echt. Vind die Linda altijd zo ‘uptight’, wellicht komt dat nog. Denk dat ze meer een beetje behouden is na zo veel jaar met iemand samen en nooit een ander

Oh nee ik bedoel qua uiterlijk! Iets in die ogen en die mond

4 likes

Ik ken een van de meiden van Jorik, zo grappig

4 likes

Afl 4, over een gedraaid liedje N.E.R D met Lapdance draaien als die hondjes Monique bespringen is wel echt een gouden keuze

11 likes

4 Gerard die zegt dat toen ze voor hem door het raam wilde springen het mooiste moment uit z’n leven was :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face: wat een vreselijke man

15 likes

Ja ik krijg de rillingen van die gast.

Ik root voor Bart en Judith!! Ik vind hun heel leuk samen! Ook al heeft Bart steeds van die truien aan die hier op het forum ultiem gehaat worden. Ik vergeef het hem.

18 likes

Afl 8

Ik vind die bomenknuffelaar bij judith zoo… correct?
En daarmee een beetje saai

7 likes